השקעה בעפולה - האם כדאי?

קישורים ממומנים

האם כדאי להשקיע בעפולה? מהם מחירי דירות חדשות בעפולה ובאיה שכונות כדאי להשקיע? על שאלות אלו ואחרות, בכתבה הבאה שלפניכם.

בכתבה האחרונה סקרנו עבורכם יתרונות וחסרונות להשקעה בעיר החדשה חריש. היום החלטנו לבדוק השקעה בעיר צפונית נוספת - עפולה. בשנים האחרונות, משקיעי הנדל"ן רבים מהמרים על עפולה כאחת הערים שהולכות לצמוח ולהתפתח ולהפוך לעיר מבוקשת ביותר.

שימו לב: הנתונים המופיעים כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו (5/9/2012).

האם כדאי להשקיע בעפולה?

במבט של משקיע נדל"ן, יש כמה יתרונות ברורים בהשקעה בעפולה. הראשון שבהם הוא המחיר. מחיר דירת 3 חדרים ישנה בכל אחת מהשכונות בעפולה (גבעת המורה, עפולה עלית ומרכז העיר) מתחיל בסביבות 350,000-400,000 ש"ח בלבד. בערים קרובות כגון חדרה או נתניה המחירים גבוהים בהרבה יותר כך שלמי שמחפש השקעה בנדל"ן בסכומים קטנים, עפולה יכולה להיות פתרון מצוין.

פרסומים מסויימים המופיעים בעיתונות מראים נתוני צמחיה והגירה חיובית בעפולה ואם זה אכן כך, עליית מחירים בעפולה בעתיד, היא רק עניין של זמן. כמו בן, ישנו תכנון להשקיע בכביש עתידי המחבר את עפולה מהר יותר אל כביש 6 וכביש המחבר את עפולה לחיפה במהירות יותר.

מאידך, חשוב להבין כי הדירות הזולות בעפולה הן ברוב המקרים דירות בשיכונים (בנייני רכבות) ובאיזורי אוכלוסיה סוציו-אקונומי בינוני עד נמוך. מחירי דירות בעפולה באיזורים טובים יותר ובמצב טוב יותר, גבוהים בהרבה מן המחיר שצויין כאן.

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן?

לסיום, אם החלטתם להשקיע בעפולה ובתקציב נמוך (עד 400,000 ש"ח), המקומות שתצטרכו לחפש הם השכונות גבעת מורה ועפולה עלית ברחובות כגון גבעתי, כורש, ההגנה, אבן גבירול, עליית הנוער, ארז והרצל. אם לעומת זאת יש לכם תקציב של 800,000-900,000 ש"ח, כדאי כבר לחפש חדשות בעפולה באיזורים כמו השכונה המערבית ורובע יזרעאל ברחובות כגון משמר הירדן, נורדאו, הרב קירשטיין או הדסים.

0 תגובות: