השקעות בניו יורק

קישורים ממומנים

מחפשים להשקיע בנדל"ן בניו יורק? או שאולי אתם מעדיפים השקעת נדל"ן בגרמניה. אספנו לכם כמה פרויקטים להשקעה בחו"ל שמציעים ברשת. כתבה ראשונה בסדרה.

הרבה מאוד משקיעים ישראלים כבר מזמן התייאשו ממחירי הדיור בארץ והחליטו לחפש השקעות נדל"ן בחו"ל. אז אם גם אתם מחפשים להשקיע בחו"ל, הנה כמה פרויקטים והשקעות שמצאנו ברשת ויוכלו לעניין אתכם.

הערה חשובה: כל המידע המובא בפניכם כאן שייך לאתרים חיצוניים ואין אנו אחראים על אמינותו.

השקעות נדל"ן בניו יורק

בית ההשקעות אפריל המתמחה בהשקעות נדל"ן בארה"ב, מציע פרויקט להשקעה בניו יורק. הפרויקט הוא בניין מגורים המיועד לרווקים הסמוך מאוד למנהטן וכולל 27 יחידות. הפרויקט אמור להסתיים בעוד כ-24 חודשים ההשקעה הנדרשת היא 125,000 דולר.

חברת HAP מציעה בעמוד הבא השקעה בפרויקט נדל"ן במנהטן עם רצפת תשואה מובטחת של 6 אחוז לשלוש שנים. סכומי ההשקעה מתחילים ב-250,000 דולר ויש אפשרות לעזרה במימון. בנוסף, נדרשת השקעה של 30 אחוז מההשקעה בשלב הראשון ואת השאר רק עם סיום הפרוייקט.

אם אתם מחפשים השקעת נדל"ן בשיקגו, במדור פרסומי באתר כלכליסט מצאנו פרסום של השקעה בשיקגו החל מ-95,000 דולר עם תשואה של לפחות 8 אחוזים.

השקעות נדל"ן בגרמניה

האתר הבא מציע לכם כמה נכסים להשקעה בגרמניה באיזור עמק הרוהר. בין היתר תוכלו למצוא השקעה בבניין מגורים בעיר אוברהוזן ב-75,000 יורו, דירות בבנייני מגורים בערים אסן וגלזנקירשן בהשקעה של 290,000 יורו ועוד.

השקעות נדל"ן בקוסטה ריקה

לסיום, מצאנו לכם השקעה בפרוייקט בקוסטה ריקה המציע מגרשים של 5 דונם ב-49,900 דולר בלבד. את הפרטים המלאים תוכלו למצוא כאן.

0 תגובות: