כמה עולה אילוף כלבים?

קישורים ממומנים

מחפשים מאלף כלבים? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה בדקנו עבורכם מהו מחיר אילוף כלבים? מה ההבדל בין סוגי האילוף? כמה גובים מאלפי הכלבים עבור טיפול בבעיות התנהגות ועוד טיפים והמלצות שונות. כתבה ראשונה בסדרה.

עניין המודעות להתנהגות ואילוף הכלבים בישראל גדל מאוד בשנים האחרונות וכיום ישנם עשרות מאלפי כלבים ופנסיונים המציעים את כל סוגי הטיפול לכל סוגי הכלבים. מאלפי הכלבים מציעים היום מגוון טיפולים לכלבים החל מטיפולים חד פעמיים בבעיות התנהגות או בעיות תוקפנות ועד לאילוף שלם הכולל פנסיון ואירוח לכלבים.

בסדרת הכתבות  הבאה החלטנו לבדוק ברשת מהם המחירים הממוצעים לכל סוגי הטיפול כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה טובה ובסיסית של מחיר אילוף כלבים וכפי שמיד תראו בהמשך - זול זה לא הולך להיות.

אילוף כלבים - מחיר

כדי לסקר בצורה נכונה את תחום אילוף הכלבים, רצוי לחלק את האילוף לשני סוגים עיקריים: טיפול נקודתי בבעיות התנהגות ואילוף כלבים בתנאי פנסיון. נרחיב מעט על כל אחד מהסוגים:

טיפול בבעיות התנהגות 

ישנם מקרים רבים בהם בעלי כלבים מעוניינים בטיפול נקודתי בלבד הדורש טיפול ספיציפי לכלב ונמשך בדרך כלל לאורך מספר קטן של פגישות. לדוגמא: אילוף לעשיית צרכים, אילוף לפתרון בעיות התנהגות, פתרון להריסת רהיטים, אילוף להפסקת נביחות וכד'.

במקרים אלו, מאלף הכלבים יבחן באופן פרטני את הכלב ויציע טיפול על בסיס פגישות עד לפתרון הבעיה.

מחיר טיפול בהתנהגות - המחיר הממוצע נע בין 150 ל-200 ש"ח לפגישה.

אילוף כלבים בתנאי פנסיון

אילוף בתנאי פנסיון מיועד לבעלי כלבים שרוצים אילוף כלבים שלם הכולל משמעת בסיסית (ציות לפקודות בסיסיות כגון ארצה, אלי, שב, רגלי וכו'), ומשמעת מתקדמת, אילוף למטרת שמירה והגנה ועוד. במקרים אלו הכלב שוהה בתנאי פנסיון (לינה וארוחות) למספר שבועות אצל המאלף ובו הוא מקבל את הטיפול המלא.

ישנם גם מאלפים המשלבים את השהייה בפנסיון עם שהייה בבית כדי לתת לכלב תחושת ביטחון לאחר האילוף. בסוף האילוף הכלב יחזור מאלוף ותקבלו הדרכה מהמדריך כיצד להמשיך ולשמר את האילוף.

מחיר אילוף בפנסיון - טווח המחירים עבור אילוף כלבים בתנאי פנסיון נע בין 1500 ל-3000 ש"ח כאשר ישנם פרמטרים מסויימים שישפיעו על המחיר (קורס פרטי, קורס קבוצתי וכו').

עד כאן לגבי עלות אילוף כלבים. בכתבה הבאה נעזור לכם לדעת איך למצוא מאלף כלבים נציג לכם כמה טיפים טובים למצוא המלצות על מאלף כלבים מומלץ או לדעת איך למצוא מאלף כלבים בזול.

0 תגובות: