דיבורית לקסדה - איזה לקנות?

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות דיבורית בלוטות' לקסדה? הגעתם למקום הנכון. בדקנו וחיפשנו עבורכם ברשת איזה דיבורית לקסדה כדאי לקנות, כמה זה עולה ואיזה חברה נחשבת לטובה ביותר.

היום החלטנו לעזור לרוכבי האופנוענים והקטנועים שמחפשים לקנות דיבורית לקסדה כך שיוכלו לדבר תוך כדי נסיעה בצורה בטיחותית וחוקית. כיום רוב הדיבוריות לקסדה הנמכרות בחנויות לאבזרים לאופנועים הן דיבוריות בלוטות' ולכן בכתבה הבאה נציג לכם בעיקר מידע על דיבוריות בלוטות' לקסדות ונבדוק איזה חברות נחשבות למותג, האם שווה להשקיע בדיבורית זולה לקטנוע ועוד המלצות נוספות.

דיבורית בלוטות' לקסדה - מה חשוב לבדוק?

ובכן, כאשר ניגשים לבדוק דיבורית בלוטות' לקסדה ישנם כמה פרמטרים חשובים שעליהם כדאי לשים במיוחד את הדגש:

איכות שמיעה - מכיוון שבזמן רכיבה על אופנוע הרוח מקשה על השמיעה, הפרמטר החשוב ביותר הוא איכות השמיעה בזמן נסיעה. (טיפ: רוכבים רבים מציינים כי לאיכות הקסדה יש קשר משמעותי ביותר על השמיעה בדיבורית ולכן יש לקחת בחשבון גם את איכות הקסדה).

הקשבה למוסיקה בנסיעה - דיבוריות רבות מגיעות עם אופציה לשמיעת מוסיקה מהנייד דרך הבלוטות'. אם חשוב לכם לשמוע מוסיקה בנסיעה, כדאי לכם לקחת דיבורית תומכת.

זמן טעינה  - סוללה של דיבורית בלוטות' טובה אמורה להחזיק מעמד לפחות 7-8 שעות ללא הטענה ובזמן דיבור וכמה ימים טובים בזמן המתנה. (הערה: פרמטר זה קיים ברוב הדיבוריות - גם בזולות).

אחריות - דיבורית איכותית תגיע עם לפחות שנת אחריות.

תוספות ופיצ'רים - ככל שהדיבורית מתקדמת יותר כך היא תכיל אופציות ותוספות מתקדמות כגון: תמיכה ב-GPS, אינטרקום, מענה אוטומטי, אפשרות לביטול הד וגם ערכה להתקנת הדיבורית בתוך הקסדה.

דיבורית בלוטות' לקסדה - חברות מובילות

ישנן כיום שלוש חברות מובילות שנמכרות ברוב חנויות האביזרים לאופנועים:
  • דיבורית טווינס (Twins) - מותג ספרדי
  • דיבורית גלובאל סאט (Glonal Sat)
  • סקלה ריידר - שייך לחברת קרגון
הדיבורית המובילה ביותר והנמכרת ביותר בישראל היא סקלה ריידר שמציעה מגוון גדול של דגמים שונים כאשר הפופולריים ביותר הם הדגמים סקלה ריידר סולו, סקלה ריידר G4, סקלה ריידר FM וסקלה ריידר  Q2.

מחיר דיבורית לקסדה

מחירי הדיבורית לקסדה נעים החל מ-200 ש"ח לדיבוריות הזולות ומגיעים עד ל-1200 ש"ח לדיבוריות האיכותיות כגון  הדיבוריות של סקלה ריידר. המחיר הממוצע נע בסביבות ה-700 ש"ח לדיבורית בלוטות' איכותית.

דיבורית לקסדה - מבצעים

חיפשנו עבורכם ברשת גם מבצעים על דיבוריות בלוטות לקסדה. הנה כמה מהם (שימו לב: מידע זה נלקח מאתרים חיצוניים ואין אנו אחראים על אמינותו):

בעמוד הבא מאתר האינטרנט של החנות טופ גאן מציעים במבצע את הדיבורית של טווינס במחיר של 429 ש"ח במקום 490 ש"ח וגם מבצע על הדיבורית של סקלה ריידר G4 ב-1290 ש"ח במקום 1490 ש"ח.

באתר הבא מציעים לכם דיבורית בלוטות' של גלובל סאט מדגם BTH-816 ב-149 ש"ח בלבד במקום 299 ש"ח.

מכירים דיבוריות נוספות? רוצים להמליץ על חברה נוספת של דיבורית? או אולי על חנות שנותנת מבצעים טובים? אתם מוזמנים להוסיף לכתבה את המלצתכם באמצעות תגובה לכתבה.

כתבות נוספות שעשויות לעניין אתכם: 
ביטוח לקטנוע
קסדה לקטנוע
איזה קטנוע כדאי לקנות?

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

יש גם את הדיבורית של אינטרפון שנחשבת לטובה