מחיר הדפסה על חולצות

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה הדפסה על חולצות? בדקנו ברשת מהם המחירים הממוצעים של הדפסה על חולצות, מה הוא כולל ולמי זה מתאים. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

הדפסה דיגיטלית על חולצות הוא אחד התחומים הפעילים ביותר בתחום הדפוס בשנים האחרונות. כמעט בכל תחום אפשר למצוא חולצות מודפסות לפי דרישה אישית החל מחולצות לבתי ספר, תנועות נוער, קבוצות כדורגל וכדורסל ועד לחולצות לעובדים בחנויות ורשתות או חולצות לאירועי קידום מכירות וכד'.

בתחום העסקים הקטנים למשל, הדפסה על חולצות הפכה לפופולרית ביותר וכיום כמעט בכל חנות שתיכנסו, תוכלו למצוא את עובדי החנות לובשים חולצה מודפסת אחידה עם לוגו של בית העסק. ההצלחה בתחום הדפסת החולצות גרמה לעשרות עסקים חדשים להיכנס לתחום וגרמה לתחרות אגרסיבית של מחירים זולים, הנחות ומבצעים שונים.

בכתבה הבאה בדקנו עבורכם כמה עולה הדפסת על חולצה, מהן השיטות השונות להדפסה על חולצות, מהי הכמות המינימלית שכדאי להזמין בשביל לקבל הנחה גדולה וגם נציג עבורכם רשימה של כמה חברות המציעות הדפסה דיגיטלית על חולצות.

הדפסה על חולצות - שיטות

ההתקדמות העצומה שעבר תחום הדפוס בעשור האחרון השפיעה כמובן גם על תחום ההדפסה על חולצות. הטכנולוגיות החדישות של הדפוס הדיגיטלי גרמו לייצור מכונות חדשות וממחושבות של הדפסה על בדים והחליפו את שיטת המדבקות הישנה.

בעבר, הדפסה על חולצות הייתה באמצעות הדפסת מדבקות בלבד כאשר על החולצה היו מניחים מדבקה ובעזרת מכונה מיוחדת היו מדביקים את המדבקה לחולצה. החסרון בשיטה זו הוא שהמדבקות לא היו מחזיקים זמן רב וברוב המקרים כביסה אחת הייתה גורמת לקילוף ההדבקה.

למרות זאת, ישנם עדיין בתי דפוס שמדפיסים בשיטה זו עבור לקוחות שונים בדרך כלל עבור אירועים חד פעמיים שאין צורך בשמירת החולצה לאחר מכן ואילו העלות של הדפסה על חולצות בהדבקה היא נמוכה יותר מאמצעות דפוס דיגיטלי.

כיום יש שתי שיטות נפוצות וחדשניות להדפסת חולצות - הדפסת פלוק (יש המכנים אותה הדפסת פלקס או הדפסת ויניל) והדפסה דיגיטלית. כעיקרון הדפסת חולצות דיגיטלית היא האיכותית ביותר והמגוונת ביותר שמאפשרת לבצע כל סוג של הדפסה ללא בעיה של מסגרת, צבעים, גוונים אך מצד שני היא גם היקרה ביותר.

הדפסה על חולצות - מחירים

בדקנו באינטרנט בכמה אתרים של חנויות וחברות המציעות הדפסה על חולצות כדי לנסח לכם מחירון ממוצע של הדפסת חולצות. ובכן לפי מה שאנו מצאנו, המחיר הממוצע עבור הדפסת חולצה נע בין 30 ל-50 לחולצה.

חשוב להבין כי זהו מחיר ממוצע בלבד וטווח המחירים הוא רחב במיוחד. המחירים משתנים בהתאם לסוג ההדפס. הדפסת תמונה על חולצה למשל למשל יקרה יותר מהדפס רגיל, הדפס גדול יכול לייקר את המחיר בעשרה שקלים לחולצה ואפילו הדפסה על חולצות כהות יהיו יקרות יותר מחולצות בהירות אך כפי שציינו קודם, המחיר הממוצע הוא בתוך טוח המחירים של 30 עד 50 ש"ח.

שימו לב כי המחיר הנ"ל משקף מחיר עבור יחידים אך ברוב המקרים בהזמנת כמות גדולה של חולצות (כל חנות והמינימום שלה) תוכלו לקבל הנחה משמעותית והמחיר יכול לרדת עד כ-25 ש"ח לחולצה.

הדפסה על חולצות - רשימת חנויות

לסיום, הנה רשימה של כמה חנויות המציעות הדפסה על חולצות ברחבי הארץ:

טי פרינט / הולומדיה - חברה הממוקמת בראש העין המציעה הדפסה על חולצות בהדפסה דיגיטלית ישירות על הבד המציעה באתר האינטרנט שלה קנייה והזמנה און ליין של הדפסת חולצות בגל הגדלים ובכל הגוונים. טל' - 03-9033946.

פרינט סיטי - חברה המציעה הדפסה על חולצות במגוון טכנולוגיות (הדפסה דיגיטלית, פלוק, פלקס/ויניל, טרנספר וכד'). החברה ממוקמת ליד כפר סבא. טל' - 09-7450819.

בי גוד - חברה להדפסה על חולצות בירושלים (גבעת שאול) המציעה הדפסת משי והדפסה דיגיטלית על חולצות. טל' - 02-6520745.

בכתבה הבאה נציג לכם אוסף של מבצעים על הדפסה על חולצות שאספנו עבורכם מאתרים שונים ברשת.

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה