כמה עולה הפעלת יום הולדת - חלק שני

קישורים ממומנים

אספנו עבורכם מספר רעיונות והצעות להפעלות ימי הולדת באיזורים שונים בארץ. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

לאחר שבכתבה הקודמת עסקנו במחיר הפעלת יום הולדת באופן כללי, הכתבה השנייה בסדרה תציג לכם אוסף של הפעלות מכל הסוגים שמצאנו אצל נותני שרות מרחבי הרשת.

שימו לב: כל הפרטים והמחירים שתראו בכתבה נכונים ליום פרסום כתבה זו (18/4/12) ונאספו מאתרים חיצוניים. לכן, הפרטים יכולים להשתנות ואיננו אחראים על אמינותם. כדי לקבל הצעה רשמית עליכם ליצור קשר ישירות מול הספק.

הפעלת ימי הולדת

החברה הבאה מציעה לכם שלוש חבילות שונות לימי הולדת מגיל 8 ומעלה. החבילה הראשונה כוללת 3שולחנות משחק לבחירתכם (שולחן כדורגל, ביליארד, פינג פונג, מכוניות, שולחן הוקי אוויר וכד'), 2 עמדות מולטימדיה (סוני פלייסטיישן, Wii וכו') ודוכן אחד של צמר גפן או פופקורן ב-990 ש"ח. החבילה השנייה כוללת 4 שולחנות משחק ו-2 עמדות מולטימדיה (ללא דוכן אוכל) באותו המחיר והחבילה השלישית עולה 1150 ש"ח וכוללת 3 שולחנות משחק, 3 עמדות מולטימדיה והגברה. ניתן להוסיף בתשלום נוסף עוד עמדות משחק נוספות כגון פרסים לילדים וכד'. את הפרטים המלאים תוכלו למצוא באתר שבקישור.

אם אתם גרים באיזור ירושלים או מודיעין והסביבה תוכלו לבדוק הפעלת יום הולדת בקיפצובה שמציעים בעמוד הבא חבילה הכוללת הזמנות לילדים, חדר היומולדת שבאתר, חולצה לחתן או כלת יום ההולדת ושקית הפתעות. מחיר החבילה - 780 ש"ח למינמוום 20 ילדים (ועד 10 הורים בחינם). בנוסף מציעים בקיפצובה גם הזמנת תוספות בתשלום כגון בלונים, עוגת יום הולדת מעוצבת, שילוב של הופעת ליצן וכד'.

אם אתם גרים באיזור הצפון, תוכלו לבדוק את הפעלת יום ההולדת בבאלגן - פארק השעשועים הממוקם בקיבוץ יגור. החבילה הבסיסית שמציעים באלאגן להפעלת יום הולדת כוללת בין היתר שימוש חופשי במתקני הפארק, כניסה חופשית לפארק המוטורי ופינת החי, ליצנית, פינת איפור לילדים, הזמנות ועוד. מחיר ההפעלה הוא בין 39 ל-43 ש"ח לילד (מינימום של 15 ילדים). כל הפרטים תוכלו למצוא כאן.

לסיום, חברת הסרטים גלובוס מציעה מסיבות יום הולדת בבתי בקולנוע שלה גלובוס מקס. החבילה כוללת הקרנה פרטית של הילדים עם אפשרות של תוספות כגון משקה וחטיף לכל ילד, תלת מימד וכד'. באתר הרשמי של החברה תוכלו למצוא מחירון ממוחשב שבו תוכלו להזין את מספר הילדים והמבוגרים, תוספות לבחירה ותוכלו לקבל הצעת מחיר מיידית באתר.

0 תגובות: