כמה עולה הפעלת יום הולדת?

קישורים ממומנים

מתכננים לילד מסיבת יום הולדת רצינית? בדקנו ברשת מהם המחירים של הפעלות יום הולדת שונות ומגוונות. כל הפרטים ועוד כמה טיפים והמלצות, בכתבה הבאה - חלק ראשון.

אם אתם זוכרים מילדותכם מסיבת יום הולדת שבה הילד מזמין כמה מחבריו ויושבים סביב שולחן עם קצת כיבוד קל ומשחקי חברה אז תתעוררו. היום במקומות רבים מסיבות יום הולדת הם הפקות רציניות לכל דבר ולא נופלות מכל אירוע או מסיבה אחרת.

אנשי המקצוע וחברות ההפקה מודעים לכך היטב ומציעים בכל עת אטרקציות חדשות ומגוונות שישעשעו את הילדים ואת חבריהם ויסחטו את הארנק של ההורים עד תום.

אז אם אתם בכל זאת מעוניינים להשקיע בהפעלת יום הולדת מקצועית ורוצים לדעת כמה עולה ליצן? כמה עולה השכרת מתנפחים? מהו מחיר השכרת מכונת סוכר (שערות סבתא או צמר גפן מתוק)? וכו', הנה כמה הצעות להפעלות ומחירים ממוצעים כדי שתוכלו לקבל אינדיקציה בסיסית:

מחירון הפעלת יום הולדת

מחיר ליצן ליום הולדת - ליצן ליום הולדת הוא אחד מנותני השרות הנפוצים ביותר למסיבות מסוג זה ועלות השכרת ליצן ליום הולדת נע בין 700 ל-900 ש"ח בממוצע. מחיר זה אגב תואם בדרך כלל גם מפעילים ליום הולדת אחרים כגון קוסמים, מנחים וכד'

מחיר השכרת מתנפחים ליום הולדת - אם יש לכם מקום (גינה ציבורית, חצר גדולה וכד'), אתם יכולים לשכור עמדות מתנפחים. מחיר השכרת מתנפחים מתחיל מ-500 ש"ח למתנפחים פשוטים (2 מתנפחים) כולל הובלה והתקנה ויכול להגיע ל-1500 ש"ח למתנפחים מורכבים יותר עם מים או אטרקציות אחרות.

מחיר השכרת מכונת סוכר - רוב אלו שמזמינים מתנפחים יזמינו גם ברוב המקרים עמדות מזון כגון מכונת פופקורן, נקניקיות או מכונת צמר גפן. מחיר השכרת עמדות מזון ליום הולדת נעה בין 250 ש"ח ל-500 ש"ח ברוב המקרים.

מחיר עוגת יום הולדת מעוצבת -  בין 300 ל-450 ש"ח בממוצע.

מחיר הפעלה יום הולדת כוללת - ברוב החברות ונותני השירות מציעים לכם חבילה הכוללת את כל ההפעלה ביחד וכוללת בתוכה מפעיל, מתנפחים, עמדות מזון ועוד אטרקציות נוספות. עלות הפעלת יום הולדת כוללת נע בין 1500 ש"ח ל-2500 ש"ח כאשר ישנם תוספות "מיוחדות" שיכולים לייקר עוד את המחיר כמו למשל השכרת מכונות פלייסטיישן, עמדות די ג'יי ועוד כל מיני רעיונות מיוחדים.

עד כאן לחלק הראשון של הכתבה, בחלק השני של הכתבה נאסוף עבורכם הצעות קונקרטיות ורעיונות לימי הולדת שמצאנו ברחבי הרשת.

0 תגובות: