איך לסחור במטבע חוץ?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך סוחרים במט"ח? אספנו עבורכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שבעזרתם תוכלו ללמוד לבד איך לסחור במט"ח, מהן הדרכים הקיימות ועוד טיפים והמלצות טובות. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

בטוח נתקלתם באחת השוטטויות שלכם ברשת במודעה על מסחר במט"ח מהבית או להרוויח כסף במט"ח מהבית וכו'. סביר להניח שהתעלמתם ממודעה זו כתוצאה מחוסר ידע ורקע בתחום. לכן, בכתבה הבאה החלטנו לעזור לכם ללמוד פעם אחת ולתמיד מה זה מסחר במט"ח? איך עושים זאת? מהן השיטות והטכניקות המומלצות ועוד.

בכתבה הבאה נפנה אותכם למדריכים הטובים ביותר ברשת שילמדו אתכם לסחור במטבע חוץ מבלי לקחת קורס מט"ח מקצועי באלפי שקלים.

איך סוחרים במטבח חוץ?

הרשת מלאה אמנם במדריכים ומאמרים הקשורים למסחר במט"ח אך הבעיה היא שרובם המוחלט של המדריכים הם ריקים מתוכן מועיל שבאמת יעזור לכם. לכן, היינו וצריכים קצת להתאמץ כדי למצוא לכם מדריכים טובים ומועילים.

ובכן, המדריך הראשון שהחלטנו להפנות אתכם אליו הוא המדריך הבא מתוך בלוג המציע טיפים שונים להרוויח כסף מהבית. במדריך הנ"ל המחולק לפי פרקים מסודרים תוכלו למצוא את כל המידע למתחילים כולל הכרת מושגי יסוד בסיסיים במסחר במט"ח, טכניקות להשקעה, ניתוח טכני ועוד.

אם אתם רוצים באמת להכיר את כל מושגי היסוד של מסחר במט"ח אתם חייבים לבקר בעמוד הבא של אתר חברת פורקספרוס שבו מצאנו את מילון המונחים במסחר במט"ח הגדול והמקיף ביותר ברשת בעברית. תוכלו לחפש במילון לפי האלף-בית או לפי קטיגוריות נוספות.

למרות שרובכם בוודאי מעדיף לקרוא מדריכים בשפה העברית, עדיין חשוב לנו להמליץ על שני אתרי ענק באנגלית שמכילים חומר קריאה אינסופי בתחום המסחר במט"ח כולל אסטרטגיות מסחר, טיפים וחדשות המתעדכנות כל יום בשיטות חדשות וגם ממליץ על ספרי לימוד שונים. הראשון הוא האתר Bybypips והשני הוא האתר Forex Factory. מומלץ לבקר בשניהם ולהשקיע מעט זמן בקריאת המדריכים ששם.

ספרי לימוד מומלצים ללימוד מסחר במט"ח

לסיום, אם אתם בכל זאת שייכים לדור הקודם ומעדיפים לקרוא ספרים מנייר אמיתי אנו ממליצים לכם לבדוק שני ספרים שנחשבים למומלצים בתחום. הראשון הוא הספר מסחר למט"חילים של דני ספיבק והשני הוא אומנות המחטפים של עודד שובל.

בהצלחה

0 תגובות: