עלות השכרת אוטובוס ליום

קישורים ממומנים

רוצים לשכור אוטובוס ליום בודד? בדקנו ברשת במספר אתרים ופורומים מהי עלות השכרת אוטובוס ליום ומה כולל המחיר. כל התוצאות, בכתבה הבאה.

למרות שלפעמים הרעיון לשכור אוטובוס נשמע קצת מוזר להרבה אנשים, ישנם מקרים רבים שבהם אנשים פרטיים מבקשים לשכור אוטובוס ליום אחד. דוגמא קלאסית למקרה כזה היא אירועים משפחתיים במקומות מרוחקים כגון חתונות או טיולי בר מצווה לכותל או למקומות אחרים וכד'

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק ברשת מהו כמה עולה השכרת אוטובוס ליום, מה הוא כולל וגם כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכם בקבלת ההחלטה.

השכרת אוטובוס ליום

לפני שנתחיל, כדאי ראשית לחלק את השכרת האוטובוס למספר מקומות הישיבה שאתם בוחרים שיקבע למעשה את סוג האוטובוס שתצטרכו (מיניבוס קטן, מיניבוס גדול או אוטובוס) . ובכן, כפי שציינו, כמות הנוסעים היא שתקבע את סוג הרכב שתצטרכו כאשר עד ל-10 אנשים תוכלו להסתפק במיניבוס קטן, עד 24 אנשים תצטרכו מיניבוס גדול ואילו עד ל-50 מקומות ישיבה תיאלצו לשכור אוטובוס גדול.

מחיר השכרת מיניבוס
 
לפי הבדיקה שערכנו, עלות השכרת מיניבוס קטן (עד 10 אנשים) מתחילה בסביבות 1000 ש"ח ליום ומגיעה עד ל-1500 ש"ח. אם אתם צריכים לשכור מיניבוס גדול (עד 24 איש) המחיר עולה בהתאם ומגיע לטווח מחירים של 1500 עד 2000 ש"ח ליום.

מחיר השכרת אוטובוס

כפי שציינו, אם אתם צריכים מעל 24 אנשים, אין לכם ברירה ותיאלצו לשכור אוטובוס גדול עם מקום ל-50 איש. עלות השכרת אוטובוס כזה תעלה לכם בין 2700 ש"ח ל-4000 ש"ח ליום עבודה.

מה כולל המחיר?

לאחר שלמדנו את המחירים הממוצעים, ננסה להבין מה כלול במחיר שאתם משלמים. ובכן, ברוב המקרים כאשר אתם מקבלים הצעת מחיר מחברות הסעות למיניהן המחיר יכלול את הנהג ואת הדלק כאשר יום עבודה נחשב ל-12 שעות.

בנוסף, קיימים נתונים שיכולים להשפיע על המחיר (בעיקר לכיוון מעלה) כגון: מרחקים ארוכים (ישנן חברות שיבקשו תוספת עבור נסיעות רחוקות במיוחד), אוטובוסים מפוארים ואקסטרות (ישנם אוטובוסים אשר מאובזרים בפינוקים ואקסטרות כמו למשל מסכי DVD בכל מושב וכד'. על אוטובוסים כאלו חברת ההסעות תגבה תוספת משמעותית.

מאמרים קשורים:
השכרת אופניים
השכרת לימוזינה
השכרת רכב לחתונה

0 תגובות: