צילום אירועים - מבצעים 2012

קישורים ממומנים

מחפשים צלם לחתונות? אספנו עבורכם מהרשת רשימה של צלמים לחתונות שמציעים מבצעים, הנחות ומחירים אטרקטיביים. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

הזמן הקרוב הוא הזמן הטוב ביותר לתכנן את החתונה והתחרות הגבוהה בין צלמי האירועים גורמת לרבים מהם לצאת במבצעים מיוחדים הכוללים מתנות, תוספות בחינם או סתם הנחות משמעותיות במחירים. בכתבה הבאה החלטנו לשוטט ברשת ולהציג לכם כמה מבצעים שווים שמצאנו באתרים ובפורטלים המובילים בישראל בתחום החתונות.

שימו לב: כל הנתונים שיובאו בפניכם כאן נכונים ליום פרסום כתבה זו בלבד (12/3/12) ונאספו מאתרים חיצוניים. לכן, אין אנו לוקחים אחריות על אמינותם או נכונותם של הנתונים.

צילום חתונות - מבצעים

נתחיל עם העמוד הבא ששייך לפורטל "במזל" המתמחה בחתונות לציבור הדתי או של הכיפות הסרוגות. בעמוד זה תוכלו למצוא מבחר גדול של מבצעים לצלמי חתונות למגזר הדתי כמו למשל חבילת צילום ב-4600 ש"ח של ברית צילום הכוללת צלם, צלמת, 300 תמונות סטילס בשני אלבומים, צילום סיור לשני הצדדים, צילום וידאו ועריכת הסרט. מבצע נוסף של סטודיו אורגד המציע לכל המזמינים צילום אירועים, צלמת לנשים בחינם או מבצע של סטודיו שם בראל המציע הדפסת תמונה מהחתונה על קנבס במתנה.

באתר מתחתנים הנחשב לאחד המובילים בתחום החתונות באינטרנט מצאנו כמה מבצעי צילום לשנת 2012 אטרקטיביים במיוחד. למשל, הסטודיו "רישום באור" מציע מבצע לסטודנטים ב-4500 ש"ח ומבצע של הכל כלול ב-6900 ש"ח, הצלם אורי כרמי מציע צלם סטילס במתנה למי שסוגר צילום אירועים בחודשים אפריל או מאי 2012, הסטודיו "רגעים מנצחים" של הצלמים מיטל ויואב גנות מציע מבצע צילום אירועים לקיץ החל מ-4100 ש"ח בלבד.

סטודיו גרוטסקה מציע לכם דרך אתר מתחתנים מבצע הכולל ארבעה אלבומים דיגיטליים במתנה והצלם אסף ארז מציע אלבום הורים במתנה למי שסוגר דרך אתר מתחתנים וכדאי לציין גם את המבצע של סטודיו טאץ' למתחתנים בחודשים מרץ אפריל ומאי 2012 המציע חבילת צילום ב-5999 ש"ח כולל מע"מ הכוללת צילום וידאו, צילום סטילס, ליווי הכלה לסלון, צילום חוץ, אלבום דיגיטלי של 50 עמודים, עריכה ו-3 העתקים של סרט החתונה ודיסק תמונות של כל האירוע.

ונסיים עם אתר מוביל נוסף בתחום החתונות באינטרנט הנקרא מזל טוב מבית וואלה וגם בו אפשר למצוא לא מעט מבצעים לצילום אירועים לחורף וקיץ 2012. למשל, מבצע של הצלם שי אשכנזי המציע לכל מי שסוגר צילום אירועים דרך אתר וואלה מזל טוב צלם סטילס שני במתנה, הסטודיו של אילן מור מציע מבצע לכל מי שמזמין חבילת צילום סרט סטילס מרגש את צילום רווקות במתנה, מבצע של הסטודיו לצילום אירועים "פיפל פוטוגרפי" המציע אלבום כלה במתנה לכל הסוגרים חבילת צילום ומבצע של הצלם ניר שמול למגזר הדתי - וידאו +סטילס ב-3500 ש"ח בלבד.

עוד כמה מבצעים לצילום אירועים מאתר וואלה מזל טוב שכדאי לציין הם המבצע של הצלם דויד בר סלע המציע זוג אלבומי הורים דיגיטליים במתנה למזמינים חבילת צילום מלאה, עד 50 אחוז הנחה למזמינים חבילת צילום בחודש מרץ אצל הצלם רמי סיני ומבצע של הסטודיו גוונים דיגיטל של הצלם אלון אלג'ם המציע לכל מי שסוגר צילום אירועים בחודשים ספטמבר או אוקטובר 2012 צילום ועריכה באיכות HD ללא תוספת תשלום + סרטון ערוך של כל ברכות האורחים.

נציין שוב כי כל המבצעים הנ"ל נכונים ליום פרסום זו (12/3/2012). עד כאן להפעם ושיהיה במזל טוב.

0 תגובות: