הזמנת פרחים באינטרנט

קישורים ממומנים

רוצים להזמין פרחים באינטרנט? כל המידע וכל האתרים הקשורים במדריך הבא שלפניכם.

תחום הזמנת פרחים באינטרנט כבר מזמן להיות גורם משמעותי וחזק ביותר בשוק המגלגל מיליונים בשנה. אם בשנים הראשונות שהרשת הוקמה היו כמה אתרים בודדים שעוסקים בתחום היום יש כבר עשרות פורטלים ואתרי תמיכה נוספים העוסקים בהזמנת פרחים באינטרנט.

בכתבה הבאה נציג עבורכם את האתרים המובילים בישראל שעוסקים בהזמנת פרחים באינטרנט וכן אתרי עזר כגון השוואות מחירים וכו'.

הזמנת פרחים באינטרנט

לפני שנציג לכם את הרשימה, נציין רק כי רשימה זו היא אובייקטיבית לחלוטין ואין לנו כל קשר עם אף אחד מהאתרים הנ"ל.

זר פור יו 

האתר של רשת משלוחי הפרחים zer4u הוא אחד האתרים הוותיקים והגדולים ביותר בישראל בתחום הזמנת פרחים באינטרנט. האתר מציע בנוסף להזמנת פרחים גם הזמנות של מתנות, משקאות, שוקולדים וכד'. המזמינים פרחים ישירות דרך האתר נהנים מ-5 אחוז הנחה.

כתובת האתר: www.zer4u.co.il

Send Flowers 

נקרא גם פורטל הפרחים של ישראל ומציע גם הוא משלוחי פרחים בכל הארץ וגם בחו"ל. האתר מציע זרי פרחים בטווח של בין 100 ל-300 ש"ח.

כתובת האתר: www.sendflowers.co.il

זר לי

בשונה מהאתרים הקודמים שציינו, אתר זר לי עובד במתכונת קצת שונה. האתר משמש כבימה לחנויות פרחים רבות מרחבי הארץ והגולשים באתר יכולים לעשות הזמנת פרחים באינטרנט ישירות מהחנות שבחרו כך שלמעשה האתר משמש כמתווך בין הגולשים לבין חנויות הפרחים אשר מופיעות בו.

כתובת האתר: www.zerli.co.il

פרחים 123

עוד אתר שעובד במתכונת דומה לאתר זר לי הוא אתר פרחים 123 שמציע אף הוא רשימה של חנויות פרחים ברחבי הארץ כך לגולשים נשאר רק לבחור בחנות ואז לבחור בין הזמנת פרחים באינטרנט או להתקשר ישירות לחנות ולקבל הטבה דרך האתר.

כתובת האתר: www.flowers123.co.il

טיז

טיז היא רשת הזמנת פרחים בדרום (אשדוד ובאר שבע אשר לקחה את הטכנולוגיה צעד אחד קדימה ומציעה הזמנת פרחים בשידור חי דרך האינטרנט. הפעולה היא פשוטה - אתם נכנסים דרך המצלמה לשיור חי של חנות הפרחים או המשתלה ובוחרים Live את הפרח או הזר שתרצו.

כתובת האתר: www.tiz.co.il

השווה - השוואת משלוחי פרחים

ולסיום, אתר נוסף המציע רעיון מצוין הוא אתר "השווה" אשר מציע השוואת מחירים של הזמנות פרחים באינטרנט כך שאתם תוכלו לבחור בהצעה הזולה ביותר בכל משלוח שתבחרו.

כתובת האתר: www.hashve.co.il

0 תגובות: