איך לעצב שולחן לחתונה?

קישורים ממומנים

רוצים ללמוד איך מעצבים שולחן חתונה לבד? אתם במקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם את המדריכים הטובים ביותר ברשת שילמדו אתכם לעצב שולחן חתונה לבד.

אחד הדברים שמשפיעים ביותר על המראה של החתונה ועל הרושם שתשאירו לאורחים הוא המראה והצורה של שולחן החתונה שלכם. רוב האולמות וגני האירועים מציעים אמנם סידור ועיצוב השולחן מטעמם אך השקעה רצינית יותר שנעשית ע"י מעצבים מקצועיים תיראה אחרת לגמרי בתוצאה המוגמרת.

מאידך, עלות מעצבת פרחים לחתונה היא עוד תוספת בתקציב החתונה והרבה מאוד זוגות מחליטים עקב כך לוותר על האופציה הזאת. בכתבה הבאה החלטנו לעזור ולהציג בפניכם כמה מדריכים מצוינים שמצאנו ברשת וילמדו אתכם את כל הטיפים וההמלצות לעיצוב שלוחן חתונה לבד.

עיצוב שולחן חתונה

נתחיל עם הכתבה המעולה הבאה באתר מאקו שמציגה המון טיפים והמלצות על עיצוב שולחן החתונה ללא תקציב רציני וללא שימוש במעצב. הכתבה הנ"ל תלמד אתכם למשל איך להשתמש בחומרים הקיימים ולנצלם בצורה המקסימלית (כמו למשל משחקי צבעים ובחירת המפות והמפיות), שימוש בראשי פרחים צפים במים במקום זרי פרחים גדולים, החלפת פרחים בעציצים יפים, שימוש יצירתי במפות או מפיות מיוחדות וכו'

ההמלצה הבאה שלנו הולכת לפורום חתונות בתפוז ולשרשור הבא שבו תוכלו למצוא טיפים ורעיונות רבים לעיצוב שולחן חתונה לבד של חברי הפורום שהתחתנו כבר או שראו אצל אחרים. בין הרעיונות - קניית פרחים בזול ממחסני פרחים, שימוש בכלים חד פעמיים, אגרטלים שקופים, נרות ועוד. כמו כן, תוכלו למצוא בשרשור גם שמות של חנויות ומשתלות שמוכרות פרחים ממש בזול.

דוגמאות לשולחנות חתונה מעוצבים

הדרך הטובה ביותר שמעצבים משהו היא לקבל השראה מעיצובים של אחרים (ורצוי מקצועיים). הדרך הטובה והפשוטה ביותר לצפות בתמונות של שולחנות חתונה מעוצבים היא בעזרת חיפוש התמנות של גוגל שבו תוכלו למצוא אינסוף רעיונות שונים ומגוונים שיעזרו לכם למצוא את הכיוון העיצובי המתאים לכם.

ולסיום, הנה מדריך וידאו מאתר יו טיוב בו תוכלו לשמוע כמה הסברים, טיפים והמלצות לעיצוב שולחן חתונה לבד ועל הדרך לצפות בדוגמאות של שולחנות חתונה מעוצבים. צפייה מהנה.



מאמרים קשורים:
מבצעים לצילום אירועים
שמלות כלה בזול
השכרת רכב לחתונה
גני אירועים מומלצים

0 תגובות: