חדר כושר - מבצעים

קישורים ממומנים

חושבים על מנוי לחדר כושר? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג עבורכם מבצעים לחדרי כושר שאספנו מרחבי הרשת. כל התוצאות, בכתבה שלפניכם.

מחיר מנוי לחדר כושר בישראל הוא לא דבר זול בכלל ונדמה כי המחירים רק ממשיכים לעלות. לזה יש להוסיף את העובדה שברוב חדרי הכושר אתם גם נאלצים להתחייב לתקופה ארוכה שלא כולם מצליחים לעמוד בה.

לצורך כך, החלטנו לשוטט ולחפור ברשת כדי למצוא לכם מבצעים והנחות שמציעים חדרי הכושר השונים כדי שלפחות תוכלו למצוא את המחיר האטרקטיבי ביותר עבורכם.

שימו לב: כל המבצעים שיופיעו כאן מתייחסים ליום פרסום כתבה זו (5/2/2012) ואין אנו אחראים על אמינתם של הדברים.

גו אקטיב - חודש ניסיון ללא התחייבות

רשת חדרי הכושר הארצית גו אקטיב אשר לה סניפים בתל אביב, רמת גן, אשדוד, קיסריה, נס ציונה, בת ים, ראשון לציון ועוד, מציעה מבצע שווה ונחמד המציע מנוי לחדר כושר לחודש ניסיון ללא התחייבות כך שתוכלו באמת לבדוק האם אתם מסוגלים לעמוד במסגרת של חדר הכושר ללא הפסד כספי של מחיר מנוי של שנה שלמה.

הנחה של 25% ברשת הולמס פלייס

רשת חדרי הכושר הולמס פלייס היא אחת הגדולות והמוכרות בישראל עם סניפים רבים ברחבי הארץ המחולקים לשלושה סוגים - הולמס פלייס פרימיום, הולמס פלייס אנרג'י והולמס פלייס פמילי. הסניפים פזורים בערים רבות בארץ כגון באר שבע, רחובות, הרצליה, חיפה, תל אביב, גבעת שמואל (לציבור הדתי),  מודיעין, מבשרת ציון ועוד.

באתר האינטרנט של החברה מצאנו מבצע המציע 25 אחוז הנחה במחיר מנוי חדר כושר לשנה לחברי "בהצדעה" שהוא ארגון של משרתי המילואים הפעיל.

פיזיקל - אימונים אישיים במחיר המנוי

רשת מכוני הכושר פיזיקל אשר לה שני סניפים - רמת השרון ורמת גן מציעה מבצע הכולל 4 תוכניות אימון אישיות, בניית תוכנית אימונים חכמה ועוד ללא מחיר (כלול במחיר של המנוי).

גרייט שייפ - 78 ש"ח לחדר כושר לחודש הראשון

רשת חדרי כושר נוספת שבה מצאנו מבצע אטרקטיבי היא הרשת Great Shape שמציע למצטרפים חדשים חודש ראשון בחדר הכושר ב-78 ש"ח בלבד!  לרשת סניפים בתל אביב (אבן גבירול, נאות אפקה), רעננה, כפר סבא, ראשל"צ, רחובות באר שבע וגדרה.

מבצע ברשת Curves - חדר כושר לנשים בלבד

רשת Curves  היא רשת חדרי כושר לנשים בלבד עם סניפים בערים כגון בית שמש, מעלה אדומים, אפרת, ירושלים, נתניה, פ"ת, נס ציונה, רמת אביב ועוד. באתר הבא מצאנו מבצע לכל אחד מסניפי הרשת.

בודי ליין - חודש ראשון ללא התחייבות 

בודי ליין הוא חדר כושר בירושלים הממוקם בקניון מלחה. באתר האינטרנט של חדר הכושר, מצאנו מבצע הדומה למבצע של הולמס פלייס שציינו קודם המציע חודש ראשון ללא התחייבות. בנוסף מצאנו באתר גם מבצע המציע שיזוף ללא הגבלה לשלושה חודשים ב-1299 ש"ח ומכשיר רטט ושחרור ב-40 ש"ח לחודש בלבד לחברי המועדון.

מאמרים קשורים:
מחיר מנוי לחדר כושר

0 תגובות: