תכשיטים בזול

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איפה אפשר לקנות תכשיטים בזול? הנה כמה טיפים והמלצות טובות שבזכותם תוכלו לקנות תכשיטים זולים.

כולם יודעים שתכשיטים זה עסק יקר ביותר אך יש כמה דרכים למצוא תכשיטים בזול בהרבה מן המחיר בשוק. הנה כמה טיפים שילמדו אתכם איך קונים תכשיטים בזול.

תכשיטים בזול - קניית תכשיטים בירידים או דוכנים

כמעט בכל מרכז עיר גדולה ישנו מתחם בו תוכלו למצוא דוכני רחוב המציעים תכשיטים זולים (למשל: ככר החתולות בירושלים, שוק הכרמל או שוק בצלאל בתל אביב וכו'). כמובן שאיכות התכשיטים הנמכרים בירידים אלו היא נמוכה ולא משתווה לתכשיטים בחנויות המובחרות אבל אם אתם מחפשים טבעת, צמיד או שרשרת במחירים של בין 50 ל-200 ש"ח זהו המקום המומלץ ביותר בשבילכם.

רשתות תכשיטים זולות

אם אתם בכל זאת מוכנים להעלות קצת את הרמה ואת התקציב שלכם ומוכנים להשקיע קצת יותר עבור תכשיט, תוכלו למצוא לא מעט תכשיטים שמחירם הוא פחות מ-800 ש"ח ברשתות הגדולות שנמצאות כמעט בכל קניון כגון מגנוליה או גראס ובהם תוכלו למצוא לא מעט עגילים, צמידים וכו' במחירים סבירים. 

טיפ חשוב: במחירי התכשיטים הכלל הוא מאוד פשוט - ככל שיש פחות זהב כל מחיר התכשיט יהיה זול יותר. לכן, כשאתם מגיעים לחנות כזו בקשו לראות תכשיטים ללא זהב.

הכתבה הבאה באתר On Life הגדילה לעשות ומביאה דוגמאות של תכשיטים זולים (בין 100 ל-500 ש"ח בלבד) מרשתות אופנה גדולות וגם מחנויות מעצבים כגון מיכל בן עמי, H&M, אבגד, מיידלה, ליזארד, אסוס, מיטל טולדו וכו'. מומלץ לקרוא!

לקנות תכשיטים באינטרנט

לא הרבה יודעים זאת אבל הרשת עמוסה באתרים שמציעים את כל סוגי התכשיטים למכירה אונליין ישירות דרך האתר. האתר הבא לדוגמא מציע לכם מגוון של תכשיטים זולים למכירה כמו למשל עגילים מצופים זהב 18K ב-179 ש"ח, צמיד כסף ב-139 ש"ח, שרשרת כסף ב-199 ש"ח ועוד.

אחד האתרים הגדולים בעולם המציע את כל סוגי תכשיטים למכירה ברשת הוא אתר Jewelry.com שבו תוכלו למצוא מבחר עצום של תכשיטים מעוצבים ואיכותיים מכסף או מזהב במחירים נמוכים וסבירים.

תכשיטים יד 2

ולסיום, מקום נפלא למצוא בו גם תכשיטים בזול וגם תכשיטים מיוחדים הן לוחות יד שנייה באתרים כמו WinWin, יד 2, הומלס וכו'. תתפלאו, אבל לוחות אלו עמוסים במיטב התכשיטים המעוצבים והאיכותיים ביותר שנקנו לעיתים גם בחנויות היוקרתיות ביותר ונמכרים במחירי רצפה ביחס למחיר בחנות. טווח המחירים באתרים אלו מתחיל ב-30 ש"ח תוכחלו למצוא שם את כל סוגי התכשיטים כגון תכשיטי זהב, תכשיטי כסף, יהלומים, אבנים יקרות וכד'.

לכן, אם אתם מצליחים להתגבר על המחסום הפסיכולוגי של קניית תכשיט משומש, זאת הדרך הטובה ביותר ללא ספק למצוא את התכשיטים הזולים ביותר אך גם האיכותיים ביותר.

0 תגובות: