כמה עולה מנוי לחדר כושר?

קישורים ממומנים

אחת מהתופעות שמתפשטות ומתרחבות היא חדרי הכושר. יותר ויותר ישראלים נרשמים לחדר כושר במנוי חודשי ומנסים להוריד כמה קילוגרמים וגם לצאת קצת משיגרת העבודה. אז כמה עולה מנוי לחדר כושר? במאמר הבא.

על פי כתבה שפורסמה באתר גלובס, שוק חדרי הכושר בישראל מורכב מכ-2500 חדרי כושר שונים ברחבי הארץ ומגלגל כמעט מיליארד וחצי דולר בשנה כאשר בכל שנה האחוזים גדלים וגדלים. רוב חדרי הכושר ממוקמים באיזור המרכז.

כמה עולה מנוי לחדר כושר?

מחיר מנוי לחדר כושר עולה בממוצע החל מ-50 ש"ח לחדר כושר פשוט ויכול להגיע גם ל-500 ש"ח לחדר כושר בהתאם לציוד שיש בו והאיזור בו הוא ממוקם. מחיר המנוי משתנה בהתאם לסוג המנוי שבחרתם. בד"כ כל מכון מציע כמה סוגים של מנויים למשל מנוי פרימיום או VIP במחיר יקרים יחסית ומנויים בסיסיים יותר בזול . ישנם חדרים בהם שעות ההגעה שלכם ישפיעו גם הם על מחיר המנוי.

כמה עולה לבטל מנוי לחדר כושר?

טיפ חשוב: כדאי מאוד לשים על ביטול המנוי דגש שכן לא כולם מצליחים לעמוד בקצב האימונים ותחום הכושר הוא אחד מהתחומים בו הרבה מאוד אנשים מפסיקים באמצע. אם שילמתם מנוי שנתי חשוב לדעת שישנם חדרי כושר שאינם מוכנים בחוזה לבטל מנוי או דורשים מחיר גבוה לביטול המנוי. לכן חשוב מאוד לוודא את עניין ביטול המנוי לפי שאתם סוגרים על חדר כושר.

אגב, אם אתם נתקעים עם מנוי שאתם לא מצליחים לבטל תוכלו להצטרף לעוד כמה מאוכזבים שמנסים למכור או להעביר את המנוי באתרי יד שנייה במחירי הנחה כדי לנסות ולמזער את הנזק. אם גם אתם ביטלתם את מנוי חדר הכושר שלכם ואתם תקועים, כדאי לחשוב על אופציה זאת לפני שאתם מתייאשים לגמרי.

ישנם חדרי כושר שמציעים רק אימון כושר הכולל מכשירים ואימון עם מדריך וישנם מועדוני כושר (קאנטרי קלאב) שמציעים שירות רחב יותר כמו בריכה, טיפולי בריאות ואירועים חברתיים המתאמים לכל המשפחה. לרוב, מחיר מנוי לקאנטרי קלאב עולה בין 400 ל-500 ש"ח.

ישנם חדרי כושר גדולים עם סניפים בכל הארץ וגם בעולם כמו "הולמס פלייס", "Great Shape", "סייבקס", "Go Active" ועוד שבמסגרת המינוי מציעים לכם גישה לכל אחד מסניפי הרשת, דבר שיכול להוות פתרון טוב לאנשים מסויימים.

לסיום, כמה טיפים שכדאי לעשות לפני שסוגרים מנוי לחדר כושר:
  • בקשו המלצות מחברים על חדרי כושר כדי לקבל כיוון כללי.
  • וודאו שיש בחדר כושר את כל המיכשור הדרוש לכם בשביל התוכנית שאותה אתם צריכים.
  • בידקו האם המנוי כולל גם אימון כושר אישי ע"י מדריך מקצועי ומוסמך ואם כן, כמה שעות המנוי כולל.
  • וודאו כי יש חנייה או גישה קלה למקום.
  • בידקו בשעות העומס את חדר הכושר ובידקו אם אין שם יותר מדי לחץ שיקשה עליכם להתאמן.
  • אם אתם הולכים לחדר כושר קטן שלא שייך לרשת, נסו ל"הוריד" את המחיר קצת, במקרים רבים זה עובד ותוכלו לשלם קצת פחות על מנוי לחדר כושר שהוא לא דבר זול בכלל.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

תודה רבה על הכתבה..

אני מחפש הרבה זמן מידע על מחירי חדר כושר ועכשיו אני יודע יותר טוב לקראת מה אני הולך.

תודה

יובל כהן אמר/ה...

מחיר חדר כושר בישראל הוא מאוד גבוה. בארה"ב מחירי חדרי כושר הם נמוכים בהרבה ומציעים גם הרבה יותר מכאן.

חבל..