עלות ניתוח קטרקט

קישורים ממומנים

בדקנו מהו מחיר ניתוח קטרקט באופן פרטי והאם ניתן לעשות זאת באמצעות קופת חולים. כל הפרטים בכתבה הבאה.

לא הרבה יודעים זאת אבל ניתוח קטרקט (ניתוח עדשה תוך עינית) הוא אחד הניתוחים הנפוצים ביותר בישראל כאשר רוב המטופלים שעוברים את הניתוח הם ני 60 ומעלה. בכתבה הבאה ניסינו לבדוק באמצעות הרשת כמה עולה ניתוח קטרקט ולהציג לכם מחיר ממוצע שיהווה עבורכם אינדיקציה בסיסית.

מחיר ניתוח קטרקט

בניגוד לניתוחים אחרים, לא היה קל למצוא מחיר ממוצע לניתוח קטרקט ולמעשה אף אתר של מכון לטיפולי עיניים או של רופאים מנתחים פרטיים לא מפרסם מחיר ניתוח כזה באתרו ולכן נאלצנו לבדוק בפורומים ובטוקבקים מהו מחיר ניתוח שכזה.

ובכן, לפי מה שמצאנו, עלות ניתוח קטרקט פרטי תעלה לכם בסביבות -10,000 ש"ח לשתי העיניים כאשר טווח המחירים הרחב יותר הוא בין 8000 ש"ח ל-15,000 ש"ח. ברוב המקרים, המחיר יכול לרדת או לעלות בכמה אלפי שקלים בעיקר לפי לשם המנתח או המכון כך שאם אתם מגיעים לרופא מומלץ ומוכר סביר להניח שהמחיר יהיה קרוב יותר ל-15,000 ש"ח.

ניתוח קטרקט - קופות חולים

כפי שבוודאי ראיתם, מחיר ניתוח קטרקט הוא לא זול במיוחד אבל בעלי ביטוח משלים בקופות החולים השונות יוכלו ליהנות מניתוח קטרקט דרך קופות החולים באמצעות השתתפות הקופה במחיר ועד כיסוי מלא של הניתוח. בדקנו באתרים של הקופות השונות אילו הנחות, סבסודים או כיסויים לניתוח קטרקט הן מציעות.

ניתוח קטרקט - כללית

מבוטחי קופת חולים כללית מושלם יכולים לבחור בין שני מסלולים של החזרים עבור ניתוח קטרקט. הראשון, מסלול הסדר שבו תוכלו לבחור בניתוח של רופא פרטי בבית חולים פרטי שמופיעים ברשימה של ההסדרים עם כללית ולשלם מחיר השתתפות עצמית בלבד והשני, מסלול הסדר שבו תוכלו לבחור כל רופא פרטי שתחפצו (אף שאינו מופיע בהסדר של הקופה) ולקבל סכום גלובלי קבוע מראש לפי תנאי הקופה. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר הרשמי של קופת חולים כללית.

ניתוח קטרקט - מכבי

קופת חולים מכבי מציעה החזרים וכיסויים שונים למבוטחי כסף וזהב כל אך כל נסיונות החיפוש שלנו למצוא מידע ברשת עלו בתוהו. לכן, אם אתם מבוטחי מכבי זהב התקשרו לטלפון *3555 ובקשו לקבל את כל הפרטים.

ניתוח קטרקט - מאוחדת

גם מי שמבוטח בקופת חולים מאוחדת זכאי להשתתפות עצמית סמלית בלבד לניתוחי קטרקט. בדף הבא תוכלו לראות כי מבוטחי "מאוחדת עדיף" זכאים להשתתפות עצמית של בין 297 ל-513 ש"ח ומבוטחי "מאוחדת שיא" זכאים להשתתפות עצמית של בין 100 ל-128 ש"ח. המחיר משתנה בהתאם לרופא ובית החולים שבחרתם.

ניתוח קטרקט - לאומית 

מבוטחי לאומית שעוברים ניתוח קטרקט בבית חולים ציבורי יהנו מניתוח ללא עלות ואף ללא תשלום של השתתפות עצמית. אם תרצו ניתוח קטרקט פרטי, תצטרכו לשלם עבור העדשה בלבד וליהנות (אם אתם מבוטחי שב"ן) מהנחה של עד כ-50 אחוז מהעלות. פרטים נוספים תמצאו באתר הרשמי של קופת החולים.
 

0 תגובות: