קבלת פקס למייל

קישורים ממומנים

רוצים לקבל פקס במייל שלכם? כמה זה עולה? האם אפשר בחינם? בדקנו את התשובות באתרים של מספר חברות שונות המציעות שירות קבלת פקס למייל וערכנו השוואה ביניהן. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

בשנים האחרונות, קמו להן הרבה מאוד חברות המציעות שירות מיוחד שמעביר את הפקס לדוא"ל ומאפשר לכם לקבל ושלוח פקס ישירות דרך הדואר האלקטרוני שלכם בכתבה הבאה החלטנו לבדוק בכמה חברות מובילות בתחום זה, איך זה עובד? מה השירות כולל? כמה זה עולה? ועוד שאלות נפוצות.

איך מקבלים פקס למייל?


התהליך הוא מאוד פשוט. אתם מקבלים מהחברה מספר חדש שיהיה מספר הפקס שלכם אותו תוכלו לתת לכל מי שמעוניין לשלוח לכם פקס וכך הפס יגיע ישירות לכתובת המייל שלכם כקובץ PDF או קבצים נוספים ואותם תוכלו לשמור במחשב או להדפיס בזמנכם החופשי.

להלן השוואה של שירותי קבלת פקס במייל מכמה חברות שונות (למען הסר ספק: הבדיקה שערכנו אובייקטיבית לחלוטין ואין לנו כל קשר עם אף אחת מהחברות המופיעות בכתבה זו):


שליחה וקבלת פקס במייל- MyFax

מידע כללי: אחת מהחברות המובילות בתחום שליחה וקבלה של פקס במייל היא חברת MyFax המציעה שירות של שליחה וקבלת פקס למייל.

שירותים: החברה מציעה 4 שירותים עיקריים - קבלת פקס בחינם (מספר פקס זמני), קבלת פקס במייל עם מספר קבוע, שירות פקס ארגוני לחברות וקבוצות גדולות ושירות שליחת פקס דרך המייל.

מחירים: כפי שציינו, ישנה אפשרות של קבלת מספר פקס שישרת אתכם כמה ימים בלבד ואותו תוכלו לקבל בחינם. אם אתם רוצים מספר פקס קבוע, המחיר הוא 9 ש"ח לחודש או 108 לשנה. מחיר שירות שליחת הפקס דרך המייל משתנה לפי נקודות קרדיט אותם אתם צריכים "להטעין" כדי שתוכלו לשלוח. מחירי השליחה נעים בין 50 ש"ח ל-30 עמודים ועד 1000 ש"ח ל-3000 עמודים.

כתובת אתר: www.myfax.co.il

שליחת/קבלת פקס במייל - Fax2Mail

מידע כללי: חברה נוספת ומובילה בתחום זה היא חברת Fax2Mail שמציעה קבלה של פקסים בשיתוף עם 4 חברות הסלולר בישראל - סלקום, אורנג', פלאפון ומירס.

שירותים: החברה מציעה בשיתוף עם ארבע חברות הסלולר, מספר פקס המקביל למספר הנייד שלכם כאשר כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להחליף את ה-0 בקידות שלכם בספרות 153.

מחירים: המחיר עבור קבלת פקסים למייל משתנה בין כל חברה אך מעבר לכך אין דמי התקנה ואין הגבלה על כמות הפקסים.להלן המחירים לכל חברה:
  • אורנג': קבלת פקס - 6.87 ש"ח לחודש, שליחת פקס - חצי שקל לשליחת דף.
  • סלקום: קבלת פקס - 10 ש"ח לחודש, שליחת פקס - חצי שקל לשליחת דף.
  • פלאפון: לא צוין מחיר. יש להתקשר לחברה ולברר.
  • מירס: קבלת פקס - 10 ש"ח בחודש , שליחת פקס - לא צויין.
כתובת אתר: hwww.fax2mail.co.il

שליחה וקבלה של פקסים במייל - אינטרפקס

מידע כללי: חברת אינטרפקס מציעה לכם לקבל מספר רגיל של בזק אותו תוכלו לתת לכל מי שמעוניין לשלוח אליכם פקס.

שירותים: אינטרפקס מציעים שירות של קבלת הפקס למייל וכן שליחת פקס ישירות מהמייל שלכם.

מחירים: החברה מציעה שתי שיטות לתשלום עבור קבלת הפקס. הראשונה היא מנוי חודשי שעולה 40.60 ש"ח לחודש וכולל קבלת 1000 דפים. השנייה מציעה מחיר של 0.05 ש"ח פר דף. אם אתם מעוניינים לשלוח פקס, המחיר נע בין 40 אגורות ל-50 אגורות לשליחת דף בהתאם לכמות הדפים שאתם שולחים.

כתובת אתר: www.interfax.net

Fax2Email - שליחת וקבלת פקס במייל

מידע כללי: חברה המציעה מספר וירטואלי שאתם תוכלו לבחור ושיוכל לשמש אתכם לקבלה ושליחת פקסים באמצעות הדוא"ל שלכם.

שירותים: החברה מציעה לכם לבחור בין בחירת מספר פקס ארצי, מקומי, או "מספר יפה" (מספר שקל לזכור אותו). כמו כן, מציע החברה שירות של התראת SMS ברגע שאתם מקבלים פקס למייל.

מחירים: מחיר השירות נקבע בהתאם לסוג המספר שבחרתם ונע בין 19.90 ש"ח לחודש ו-6 ש"ח התקנה חד פעמית למספרים רגילים ו-29 ש"ח לחודש ו-50 ש"ח לחודש התקנה חד פעמית למספר "יפה".

כתובת אתר: www.fax2email.co.il

0 תגובות: