תחפושות לפורים 2012

קישורים ממומנים

איפה אפשר לקנות תחפושות לפורים 2012 ברשת? מהם המחירים הממוצעים השנה? אילו תחפושות הן הפופולריות ביותר ואיפה אפשר למצוא רעיונות לתחפושות לפורים 2012 במדריך הבא - כתבה מתעדכנת.

עדכון אחרון: 8/12/2012 פרסמנו כתבה חדשה ובה רעיונות ומחירי תחפושות לפורים 2013. לקריאת הכתבה לחצו כאן.

לא משנה אם זה בשבילכם, או בשביל הילדים שלכם, סוף חודש ינואר הוא בדיוק הזמן להתארגן על תחפושות לפורים. כמו בכל שנה, גם הפעם בפורים 2012 יצאנו עבורכם לרשת כדי לגלות אילו תחפושות מוכרים בחנויות השונות וכמה עולה תחפושות לפורים 2012 וגם להמליץ לכם על כמה קישורים טובים שייתנו לכם השראה לבחירת רעיונות לתחפושות מקוריות וייחודיות ובקיצור - כל מה שרציתם לדעת על תחפושות לפורים 2012 במדריך הבא שלפניכם.

תחפושות לפורים - המדריך השלם

למרות שבחנויות ובקניונים כבר מתחילים לראות את חנויות הצעצועים מתארגנות לקראת פורים, ברשת אתרי הרשתות הגדולות כגון טויס אר אס, כפר השעשועים וכד' עדיין לא מציעות בשלב זה (נכון להיום - 22/1/12) את הקולקציה של פורים 2012 אך בחיפושים קדחתניים יותר, הצלחנו למצוא כבר מעכשיו כמה אתרים שמציעים למכירה תחפושות לפורים ברשת בקנייה און ליין. להלן התוצאות:

המותגים

אתר זה מציע את המותגים המפורסמים ביותר ביבוא אישי היישר מארה"ב במחירי סיטונאות כאשר את הקנייה עצמה אתם מבצעים באינטרנט ומקבלים את התחפושת בדואר. בין יתר מוצרי ההלבשה שמציע האתר, מצאנו מגוון תחפושות לפורים 2012 במחירי אאוטלט כאשר המחיר ממוצע של רוב התחפושות הוא כ-40 דולר לתחפושת מלאה.

התחפושות מחולקות לפי קטגוריות כגון תחפושות לבנים, תחפושות לבנות, תחפושות לקטנים או תחפושות לפי נושאים (דיסני, קרטרס וכד').

כתובת האתר: לחצו כאן כדי להגיע ישירות לעמוד התחפושות באתר.

גרין טויס 

עוד אתר שמציע כבר מעכשיו תחפושות לפורים 2012 הוא האתר של חנות הצעצועים "גרין טויס". אתר זה מציע מגוון גדול מאוד של תחפושות בכל הסוגים ולכל הגילאים. בין השאר תוכלו למצוא באתר תחפושות לבנות ותחפושות לנערות של ברבי, סינדרלה, בת הים הקטנה, מיני מאוס, היפיפייה הנרדמת, נסיכה, ספיידר גירל ועוד דוגמאות רבות במחיר ממוצע של בין 130 ל-180 ש"ח.

בתחפושות של הבנים מציעים באתר תחפושות של פיניאס ופרב, בוב ספוג, כח דלתא, תחפושות של סוכן מוסד או FBI, כבאי, נינג'ה, פאוור ריינג'רס, ג'ק ספארו (שודדי הפיראטים) ועוד כאשר המחיר הממוצע שלהתחפושות הוא כ-150 ש"ח.

גם תחפושות לתינוקות וקטנטנים לא חסר ובאתר תוכלו למצוא תחפושות לפורים 2012 של יובל המבולבל, דרדסבא, מיקי מאוס ותחפושות של חיות שונות (אריה, כבשה, ארנב וכו') במחיר ממוצע של כ-130 ש"ח.

כתובת האתר: http://www.green-toys.co.il

תחפושות לפורים 2012 ברשתות הצעצועים הגדולות

כפי שציינו בראשית הכתבה, הרשתות הגדולות של חנויות הצעצועים כגון (הפיראט האדום, טויס אר אס, כפר השעשועים וכו') עדיין לא פרסמו באתריהן את הקולקציות של 2012 ולכן לא ציינו אותם כאן אך כתבה זו היא כתבה מתקדמת ולכן אנו מבטיחים לעדכן את הכתבה ברגע שנמצא מבצע, פרסום או כל מידע חדש ומעניין.

תחפושות למבוגרים לפורים 2012

גם המבוגרים אוהבים מאוד את חג פורים ומנצלים את ההזמנות להתפרק ולהתחפש בעצמם למגוון תחפושות מיוחדות. אחד האתרים הגדולים בישראל שמציע תחפושות למבוגרים הוא האתר הבא שנקרא בי מגניב שבו תוכלו למצוא מגוון תחפושות לפורים למבוגרים. שימו לב: החל מהתאריך 10 לפברואר תוכלו לגשת ישירות לחנות הנמצאת ברחוב קינג ג'ורג' בתל אביב ולרכוש משם את הדגמים אך המחירים צפויים לעלותץ לכן, אם אתם רוצים לקנות תחפושות בזול, מומלץ להזמין מראש כבר מעכשיו דרך האתר.

עד כאן להפעם. בכתבה הבאה בסדרה, נציג לכם כמה קישורים למדריכים הטובים ביותר ברשת שיעזרו לכם למצוא רעיונות לתחפושות וגם טיפים והמלצות להכנת תחפושת לבד בבית.

1 תגובות:

דורה אמר/ה...

הילדה שלי רוצה להתחפש כל שנה לאחת מנסיכות דיסני. לא משנה מה אני מציעה לי, זה תמיד נסיכה כזו או אחרת.