תחפושות לפורים 2013

קישורים ממומנים

מחפשים רעיונות לתחפושת לפורים 2013? בדקנו ברשת אילו תחפושות נראה בעיקר בפורים הקרוב וכמה זה יעלה לנו. כל הפרטים, בכתבה הבאה.

גם הפעם, כמדי שנה, יצאנו לרשת כדי לבדוק עבורכם איזה תחפושת לפורים 2013 כדאי לקנות, מהם המחירים הממוצעים לתחפושת השנה וגם כמה רעיונות מקוריים ומעניינים במיוחד.

רעיונות לתחפושות לפורים 2013

נתחיל עם רשימה של רעיונות לתחפושות לפי קטלוגים שונים (בנים, בנות, דתיים, גדולים וכו'):

רעיונות לתחפושות לתינוקות וקטנטנים

אצל הקטנטנים כמו תמיד, החיות שולטות בתחפושות וברוב החנויות תוכלו למצוא בעיקר תחפושות של חיות כגון קופיקו, נמר, ארנבון, דב פנדה, הדבורה מאיה, דינוזאור וכד'. לצד החיות, מצאנו במקומות מסויימים גם תחפושות מורכבות יותר לתינוקות כמו תחפושת חייל מארינס, פיראט, כבאי, טינקר בל, דורה ודייגו או פיית החלומות.

רעיונות לתחפושות לבנים

אצל הגדולים, המבחר כמובן גדול יותר משל הקטנטנים. הנה כמה רעיונות לתחפושות שמצאנו בחנויות הצעצועים השונות: נהג מירוצים (ספידי מקווין), שוטר FBI, מאסטר שף,נינג'ה, פיראט ושודד ים, זורו, קוסם או לוחם חלל.

לצד תחפושות אלו, ניתן למצוא בכל החנויות תחפושות לבנים של דמויות מוכרות מעולם הילדים כגון: יובל המבולבל, בוב הבנאי, סמי הכבאי, בוב ספוג, צבי נינג'ה, בייב לייד, WWE, דמויות של דיסני (פינוקיו, פיניאס ופרב, ג'ק והפיראטים, מיקי מאוס, שודדי הקאריביים וכו') וגם תחפושות של גיבורי על כגון קפטן אמריקה, באטמן, סופר מן, ספיידרמן, איירון מן, גרין לנטרן וכד'.

רעיונות לתחפושות לבנות

גם אצל הבנות אפשר למצוא את אותן תחפושות התחפושות שרואים מדי שנה, למשל, פיית פרחים, תחפושת של סינית, תחפושת כלה, שוטרת, מלכת הלבבות, מעודדת, אחות וכד' וכן תחפושות של דמויות שונות כגון ברבי, תותית, בראץ, שלגיה, סינדרלה, אשת חתול וכד'

בנוסף, הפסטיגל 2012 החדש "פסטיגל ספיי", צפוי כמדי שנה להוסיף עוד כמה רעיונות חדשים לתחפושות לבנים ולבנות שבוודאי ייתפסו אצל לא מעט ילדים.

רעיונות לתחפושות לדתיים

והנה כמה רעיונות לתחפושות בציבור הדתי שמצאנו בחנויות שונות:

בנות - רחל אימנו, מלכת אסתר, אמא של שבת.

בנים - משה רבנו, הכהן הגדול, חסיד, אברהם אבינו או דוד המלך.

רעיונות מקוריים ומיוחדים לפורים 2013

אם אתם מחפשים רעיונות יותר יצירתיים ושונים, הנה כמה רעיונות מהיותר מוזרים שנתקלנו בהם ברשת: 

תחפושת אייפון, תחפושת של איש לגו, תחפושת של שתי קוביות משחק (תחפושת זוגית), תחפושת של קוביה הונגרית, תחפושת של קופסת פופקורן, משחת שיניים, נקניקיה בלחמניה, רובוט, שעון, שניצל, תחפושת של תינוק עם טיטול, קרטון חלב או תחפושת של תקע ושקע (תחפושת זוגית).

מחירי תחפושות לפורים 2013

לסיום, יצאנו לבדוק כמה עולים תחפושות לפורים 2013 בחנויות שונות ובאתרי השוואת מחירים ברשת. ובכן, המחיר הממוצע לתחפושת בפורים 2013 עומד על כ-100 ש"ח לתחפושת כאשר טווח המחירים נע החל מ-40 ש"ח לתחפושות פשוטות לבנים או כ-70 ש"ח לתחפושות פשוטות לבנות ועד ל-220 ש"ח לתחפושות של מותגים בחנויות הצעצועים המובחרות.

0 תגובות: