ביטוח רכב - מבצעים

קישורים ממומנים

חושבים לעשות ביטוח רכב באינטרנט? חברות הביטוח הגדולות מציעות מבצעים והנחות באתריהן לכל מי שרוכש ביטוח רכב אונליין. מי, מה ואיך, בכתבה הבאה.

השימוש באינטרנט עוזר ומקל בהרבה מאוד תחומים יומיומיים. אחד מהתחומים הנפוצים ביותר שהוסב לרשת הוא תחום ביטוח הרכב המקיף בישראל. כל חברות הביטוח הגדולות משקיעות כספים משאבים רבים בתחום ביטוח הרכב באמצעות האינטרנט והתחרות שם גדולה וגבוהה במיוחד.

מכיוון שרכישת ביטוח רכב באינטרנט חוסכת לחברות הגדולות זמן וכח אדם רב, הן מוכנות להציע הנחות ומבצעים אטרקטיביים במיוחד. בכתבה הבאה ריכזנו עבורכם את כל המבצעים וההנחות על ביטוח רכב שמצאנו ברשת נכון ליום פרסום כתבה זו (24/1/12). להלן התוצאות:

מבצעים בביטוח רכב

כפי שציינו, רוב חברות הביטוח הגדולות מציעות באתריהן הנחות ומבצעים על רכישת ביטוח רכב ברשת. הנה ריכוז של כל ההצעות שמצאנו ברשת:

ביטוח רכב תשעה מליון - מבצע

באתר של ביטוח הרכב 9000000 מצאנו את העמוד הפרסומי הבא בו מציעים לכם הנחה של 25 אחוז הנחה על רכישת ביטוח מקיף לרכב ו-30 אחוז הנחה על רכישת ביטוח צד ג' לרכב באתר.

ביטוח רכב ביטוח ישיר - מבצע

חברת ביטוח ישיר מציעה אף היא למצטרפים חדשים שרוכשים ביטוח רכב באתר, 20 אחוז הנחה לרוכשים ביטוח רכב מקיף ועד 30 אחוז הנחה לרוכשים ביטוח צד שלישי.

ביטוח רכב הראל  Up Grade - מבצע

באתר של חברת הראל אפגרייד מצאנו מבצע אטרקטיבי המציע למצטרפים חדשים לביטוח במסלול אפגרייד שביטוח הרכב שלהם יאושר לפחות 15 ימים מתחילת תקופת הביטוח על הרכב לקבל 7.5 אחוז הנחה נוספת על ביטוח הרכב, חודש חינם לנהגים מעל גיל 30 והנחה נוספת למי שאינו נוהג יותר מ-10,000 ק"מ בשנה (גם לרכב שני במשפחה).

ביטוח רכב הפניקס - מבצע

חברת הביטוח הפניקס מציעה באתרה מבצע של 19 אחוז הנחה ברכישת ביטוח רכב פרטי או מסחרי עד 4 טון.

מבצע לביטוח רכב מקיף ללא השתתפות עצמית

גם סוכניות הביטוחים מציעים לעיתים מבצעים על ביטוחי רכב. כך למשל מציעה סוכנות הביטוח הזו, מצבע הכולל ביטוח מקיף לרכב ללא השתתפות עצמית לנהגים זהירים מעל גיל 24.

ביטוח אופנוע - מבצע

גם בביטוח אופנוע מצאנו מבצע של חברת תשעה מליון המציע 15 אחוז הנחה על ביטוח מקיף לאופנוע וביטוח צד ג' ואפשרות ל- 12 תשלומים בתשלום הביטוח החובה לאופנוע.

ביטוח רכב ירוק (היברידי) - מבצע

לבעלי מכוניות היברידיות של טויוטה או הונדה, מצאנו מבצע של חברת ביטוח ישיר הכולל 10 אחוז הנחה נוספים על ההנחה הרגילה של החברה.

מאמרים קשורים:
כמה עולה ביטוח לקטנוע?
ביטוח רכב זול

0 תגובות: