יס סטרימר - האם זה משתלם?

קישורים ממומנים

חברת יס יוצאת עכשיו בקמפיין מאסיבי עם שירות חדש הנקרא יס סטרימר (Yes Streamer). בדקנו את פרטי המבצע לעומק ובדקנו מה זה עושה והאם זה באמת משתלם. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

קשה שלא לפספס את השירות החדש של חברת יס הנקרא "יס סטרימר" שמופיע בכל מדיה אפשרית בקמפיין גדול ואגריסיבי בטלוויזיה (פרסומת עם אקי אבני), באינטרנט ובעיתונות. למי שלא מתמצא כל כך בתחומים טכנולוגיים כאלו, הכתבה הבאה בטוח תעזור לו להבין קצת יותר טוב על השירות החדש.

מה זה יס סטרימר?

אז למי שעדיין לא יודע מה זה, סטירמר הוא מכשיר שלמעשה מעביר את המחשב אל מסך הטלוויזיה באמצעות זרימת האינטרנט וללא חוטים או כבלים כך שבעצם שתוכלו לראות כמעט כל דבר שיש לכם על המחשב כמו למשל תמונות, סרטים ואתרים שונים ישירות על מסך הטלוויזיה שלכם.

השירות החדש של חברת יס הנקרא "יס סטרימר" מציע בדיוק את התכונות הנ"ל כאשר הסטרימר עצמו מובנה כבר בתוך הממיר שלכם (במידה ויש לכם את הממיר יס מקס טוטאל) ואין לכם צורך בקניית מכשיר נוסף.

מה הדרישות ליס סטרימר?

כדי שתוכלו להיות מנויים על יס סטרימר עליכם להייות מנויים על שירות ה-VOD של החברה ולהחזיק בממיר החדש של יס הנקרא "Yes Max Total".

כמה יס סטרמר עולה?

לכבוד ההשקה, השירות יס סטימר יהיה חינם עד לחודש פברואר ולאחר מכן יעלה 10 ש"ח לחודש. שימו לב שאם אתם לא מנויים על VOD תצטרכו להירשם גם לשירות זה שעלותו היא 10 ש"ח לחודש כך שלמעשה מדובר על 20 ש"ח לחודש למי שאין VOD החל מפברואר.

בנוסף, במידה ואתם לא מבינים כל כך בחיבורים למחשב או שאין לכם ראוטר בבית, תיאלצו להזמין נציג של יס שיתקין לכם בצורה מסודרת את היס סטרימר. מבדיקה שלנו עלות ביקור טכנאי זה היא 159 ש"ח.

האם זה משתלם?

בחישוב מהיר אם אתם זקוקים לביקור טכנאי (ואגב רוב הסיכויים שתרצו, כי הוא יחבר לכם את הסטרימר בצורה הטובה ביותר וללא חוטים) בשנה הראשונה תשלמו עבור השירות כ-400 ש"ח (240 ש"ח על השירות ו-159 ש"ח עבור הטכנאי) וכל שנה נוספת עוד 240 ש"ח.

אם תחפשו בזאפ סטרימרים למכירה תוכלו למצוא מוצרים החל מ-250 ש"ח ומעלה שאמורים לעשות את העבודה. לכן, כדאי לחשוב פעמיים האם אתם מעדיפים לשלם כל שנה 240 ש"ח או לקנות באופן חד פעמי סטרימר שיהיה שלכם כל הזמן.

למי זה בטוח מתאים?

אם אתם בכל מקרה מנויים ב-VOD, ולא אוהבים להסתבך עם קניית גאדג'טים טכנולוגיים, שירות זה בטוח כדאי לכם היות ואתם מקבלים מוצר עם אחריות ועם התקנה ואתם משלמים עליו רק 120 ש"ח בשנה (בשנה השנייה ובמידה ואתם בכל מקרה מנויים ב-VOD).

המלצות
  • כדאי לקרוא את השרשורהבא בפורום שעוסק באיכות הצפייה ואיכות המכשיר של יס וללמוד את המסקנות בעצמכם.
  • אם יש לכם שאלות נוספות תוכלו למצוא שאלות ותשובות בדף של יס סטרימר באתר הרשמי של החברה.

0 תגובות: