בוטוקס - שאלות נפוצות

קישורים ממומנים

מה זה בוטוקס? האם זה מסוכן? כמה זה עולה? איפה מזריקים את הבוטקוס ועוד שאלות נפוצות בנושא בכתבה הבאה שלפניכם.

אנו ממשיכים עם סדרת הכתבות שלנו המציגה שאלות ותשובות נפוצות בתחומים שונים ברפואה ורפואה אסתטית והפעם - כל מה שרציתם לדעת על בוטוקס.

שימו לב: כל המידע המובא בפניכם כאן נאסף מאתרים ופורומים שונים ואין הוא מהווה המלצה רשמית. כדי לקבל המלצה כזאת יש לפנות לגורם מוסמך שייתן לכם חוות דעת אישית ופרטנית למצבכם.

מהו בוטוקס?

נתחיל עם בשאלה המתבקשת ביותר והנפוצה ביותר והיא מה זה בכלל בוטוקס. ובכן, בוטוקס הוא חומר הנקרא בוטולינום טוקסין המופק למעשה מרעל שיכול לגרום לשיתוק שרירים ולהיות מסוכן ביותר לבני אדם. ברפואה האסתטית משתמשים בהזרקת בוטוקס לפנים בכמוית מזעריות וכך מנצלים את כוחו הקטלני להעלמת שרירי ההבעה בפנים.

האם זריקת בוטורקס מסוכנת?

הבוטוקס עצמו הוא חומר רעיל ומסוכן ביותר אך ברפואה האסטתית משתמשים בכמויות מזעריות ביותר כך שאם אתם מבצעים הזרקת בוטוקס אצל מכון מוסמך או רופא מקצועי המתמחה בטיפולי אסתטיקה אין שום סיבה לפחד או לדאוג.

מי יכול להזריק בוטוקס?

רק לרופא מוסמך מותר להזריק בוטוקס!

אילו סוג קמטים מעלים הבוטוקס?

זוהי שאלה נםוצה וחשובה ביותר - הקמטים שהבוטוקס מעלים הם קמטי הבעה בלבד ולא קמטי זיקנה או קמטים סטטים אחרים.

כמה זמן לוקח לבוטוקס להשפיע על הקמטים?

ברוב המקרים, הבוטוקס מתחיל לפעול עד לשלושה ימים מיום הזריקה ועד כשבועיים יגיע לשיא האפקטיביות שלו.

איפה מזריקים בוטוקס?

כפי שצוין קודם, הבוטוקס מיועד לשרירי ההבעה בלבד שנמצאים למעשה בחלק העליון של הפנים. ההזרקה עצמה נעשית באיזור המצח, בין העיניים ובצידי העיניים.

האם זריקת בוטוקס מחזיקה לנצח?

לא, האפקטיביות בבוטוקס היא זמנית ולאחר זמן מסויים (בדרך כלל כארבעה חודשים) ניתן להזריק פעם נוספת (ישנם מחקרים שטוענים כי הזרקה מרובה של בוטוקס גורמת בסופו של דבר להאטת קמטי ההבעה).

בוטוקס להזעת יתר האם זה עוזר?

בשנים האחרונות מכונים אסתטיים ורופאים רבים משתמשים בבוטוקס להזעת יתר באיזורים שונים בגוף (בעיקר בכפות היידים, כפות רגליים ובבית שחי ובשנים האחרונות גם הזעת יתר במצח). הטיפול אורך עד כחצי שעה בו מרדימים את האיזור בעזרת משחה ולאחר מכן מזריקים בנקודות קטנות את הבוטוקס. ברוב המקרים, השיפור מגיע לאחר כמה ימים בלבד ומחזיק מעמד עד שנה כאשר ניתן לבצע שוב את אותה פעולה.

כמה עולה בוטוקס?

זוהי שאלה נפוצה ביותרולכן חיפשנו ברשת במספר אתרים ופורומים כדי להציג לכם מחירון ממוצע שמציג מחירים עבור זריקת בוטוקס באיזורים שונים. להלן עלות הזרקות בוטוקס ממוצעים:

מחיר זריקת בוטוקס במצח - בין 800 ל-1000 ש"ח בממוצע.

מחיר זריקת בוטוקס בין העיניים - בין 800 ל-1000 ש"ח.

מחיר זריקת בוטוקס בצידי העיניים - גם כאן כמו כל איזור הפנים העליונות המחיר המוצע הוא 900 ש"ח לטיפול. *ברוב המקרים, תוכלו לקבל הנחה במידה ותחליטו לבצע טיפול זריקת בוטוקס לכל איזור הפנים העליונות.

מחיר זריקת בוטוקס להזעת יתר בבית שחי - בין 2000 ש"ח ל-3000 ש"ח עבור הזרקת בוטוקס לשני בתי השחי.

מחיר זריקת בוטוקס להזעת יתר בכפות הרגליים - טיפול זה הוא אחד היקרים ביותר במסגרת טיפולי הבוטוקס ועלותונעה בממוצע בין 3500 ש"ח ל-5000 ש"ח.

מחיר זריקת בוטוקס להזעת יתר בכפות הרגליים - גם טיפול זה יקר ביותר ונע בין 4000 ל-6000 ש"ח לטיפול.

מחיר זריקת בוטוקס להזעת יתר במצח - כ-1000 ש"ח בממוצע לטיפול.

כתבות נוספות בסדרה:
רפואת שיניים לילדים - שאלות נפוצות

0 תגובות: