איפה אפשר למצוא תרגילי כושר באינטרנט?

קישורים ממומנים

מרגישים קצת לא בכושר? רוצים להיכנס לכושר בלי לצאת מהבית? הנה כמה מקומות באינטרנט שבהן תוכלו למצוא תרגילי כושר אונליין.

אם פעם הדרך היחידה למצוא תרגילי כושר הייתה באמצעות התוכנית "שעת כושר" בערוץ 1, היום עם האינטרנט זה כבר סיפור שונה לחלוטין. ישנם עשרות אתרים רציניים ומקיפים המציעים את כל סוגי תרגילי הכושר לכל האיזורים בגוף. בכתבה הבאה נציג לכם כמה כאלו.

תרגילי כושר באינטרנט

ישנם כמה פורטלים המהווים מקום מצויין למצוא בהם תרגילי כושר, טיפים והמלצות לכל סוגי האיזורים בגוף. להלן כמה מהם:

Bello - בלו הוא פורטל בריאות, טיפוח ויופי שבמדור הכושר שלו תוכלו למצוא מגוון גדול של תרגילים, מאמרים ומדריכים. בנוסף, תוכלו למצוא באתר רשימה של מאמני כושר מומלצים, מדריכי תזונה ועוד. קישור לאתר Bello

זוזה - פורטל כושר נוסף הוא האתר Zooza. פורטל מציע את כל מה שאתם צריכים לדעת על כושר כגון מציאת מועדון כושר קרוב לבית, מאמני כושר, תזונאים וכו'. בנוסף, תוכלו לקרוא טיפים של המאמנת המפורסמת ענת הראל ועוד כתבות, מדריכים, המלצות. קישור לאתר זוזה.

מדור כושר ב-Ynet- האתר השלישי שהיינו רוצים להמליץ עליו הוא מדור בכושר של Ynet שבו תוכלו למצוא תרגילי כושר און ליין לפי איזורים בגוף כגון שרירי ידיים, חזה, גב, רגליים, שרירי בטן וכו'. קישור למדור כושר ב-Ynet

fitness.com - פורטל עולמי המציע מבחר עצום של מדריכים ומאמרים לצד תרגילי כושר מצולמים. קישור לאתר פיטנס.קום

לסיום, ההמלצה הטובה ביותר שאנו יכולים לתת היא להיכנס לעמוד הבא ביו טיוב ולבחור באחד מתוך מאות תרגילים מצולמים בוידאו בחינם ובקלות.

לא נתן לכם לצאת ביידים ריקות. אז לפני שתלכו, הנה סרטון ובו כמה תרגילי כושר לבטן שיעזרו לכם להוריד את הכרס:

איך להוריד כרס?



מאמרים קשורים:
תרגילי כושר לישבן
כמה עולה מנוי לחדר כושר?
תרגילים לפילאטיס

0 תגובות: