פתיחת חברה

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה לפתוח חברה בע"מ אצל עורך דין? חיפשנו ברשת מחירים של עורכי דין לפתיחת חברה. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

פתיחת חברה בע"מ היא תהליך מורכב הדורש ידע בדיני חברות, דיני מיסוי, הגשות מסמכים ועוד. עורכי דין רבים בישראל מציעים שירות של פתיחת חברה הכולל את כל התנהלות מול רשם החברות וייעוץ משפטי לגבי החברה שאתם עומדים לפתוח. בכתבה הבאה נציג לכם מחירים שמצאנו ברשת אצל משרדי עו"ד שונים עבור פתיחת חברה.

שימו לב: מלבד שכר הטרחה שאותו גובים עורכי הדין, יש להוסיף את אגרת הרישום לרשם החברות שעומדת על בסביבות ה-2500 ש"ח.

עלות פתיחת חברה בע"מ

להלן כמה הצעות שמצאנו ברשת של פתיחת חברה ע"י משרדי עורכי דין. הערה: הנתונים שמיד תראו כאן נלקחו מאתרים חיצוניים ואין הם מהוים מחיר רשמי. כדי לקבל מחיר רשמי, יש ליצור קשר ישירות עם משרד עורכי הדין שתבחרו.

משרד עו"ד אופיר טשורני - משרד זה מציע שירות של פתיחת חברה הכולל ליווי מקצועי, ייעוץ משפטי ופרוטקולים. שכר הטרחה הנדרש הוא 490 ש"ח + מע"מ. לקישור לאתר לחצו כאן.

levislaw - משרד עורכי דין המתמחה בין היתר בדיני תאגיגים וביניהם גם רישום חברה. המשרד מציע רישום חברה בע"מ הכולל ייעוץ ראשוני, חיפוש שם חברה, רישום פרוטוקולים, אימות מסמכים ועוד. שכר הטרחה הנדרש הוא 790 ש"ח + מע"מ. הפרטים המלאים בדף הבא.

משרד עו"ד פ. רובינשטיין - בדף הבא מצאנו מבצע המציע פתיחת חברה ב-111 דולר + מע"מ הכולל בדיקת שם חברה, הכנה והגשת כל המסמכים הנדרשים, הכנת פרוטוקולים ועוד.

יוסף מטלון בע"מ - משרד עורכי דין המציע שירות של רישום חברה ב-600 ש"ח + מע"מ.

מאמרים קשורים:
פירוק חברה
עוסק מורשה או חברה בע"מ?
שכר טרחה של עו"ד

0 תגובות: