קייטנות 2011

קישורים ממומנים

כמו בשנה שעברה, גם השנה אנו מציגים לכם את קייטנות 2011 השונות כפי שמצאנו ברשת ונציג מחירים ממוצעים לצד טיפים והמלצות. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

חופשת הקיץ 2011 מתחילה רשמית בתחילת חודש יולי ולכן עכשיו זה הזמן הטוב ביותר להתחיל ולתכנן את הקייטנות עבור הילדים ולהזמין מקום מראש. כמדי שנה בדקנו ברשת איזה קייטנות תמצאו השנה כאשר השתדלנו למצוא את קייטנות הנושא המגוונות ביותר לבחירתכם.

חשוב להדגיש שהקייטנות שמיד תראו כאן מוגדרות כקייטנות פרטיות ותמיד כדאי לבדוק לפני איזו קייטנה מציע הגן של הילד ולהשוות את התנאים ואת המחירים (ברוב המקרים קייטנת גן תהיה זולה יותר מקייטנה פרטית). אך לפני שנתחיל עם הרשימה, הנה כמה המלצות שחשוב לדעת לפני שבוחרים קייטנה.

קייטנות 2011 - מה לבדוק?

תוכנית הקייטנה: כדאי תמיד לבקש ולראות את פירוט התוכנית המלא של הקייטנה ולא לסמוך על הכותרת כדי לדעת בוודאות שהילד שלכם יזכה למגוון הפעילויות השונות.

ביטוח ורישיונות: יש לוודא שמפעיל הקייטנה מחזיק ברשיונות מטעם העירייה או המועצה וכן לבדוק האם ישנו ביטוח על הקייטנה.

אבטחה ובטיחות - וודאו כי הקייטנה בטיחותית הן מבינת המבנה (האם יש ציוד רפואי ועזרה ראשונה?) והן מבחינת הארגון עצמו.

מחיר קייטנות 2011

מחירי הקייטנות בקיץ 2011 מתחילים בסביבות 750 ש"ח לקייטנה קצרה ופשוטה ויכולים להגיע גם ל-7000 ש"ח ומעלה לקייטנות ארוכות הכוללות גם שינה במעונות מחוץ לבית וניתן לומר כי קייטנה ב-2011 תעלה לכם בממוצע כ-2500 ש"ח.

קייטנות 2011 - המלצות

הנחה בהרשמה מוקדמת - קייטנות רבות מציעות הנחה למקדימים להירשם (בדרך כלל עוד בחודש מאי) וכך תוכלו להינות מהנחה של 5-10 אחוזים.

מחזורי הרשמה - החופש הגדול מתחיל רשמית ב-1 ליולי 2011 ומסתיים ב-1 לספטמבר. קייטנות רבות מציעות כמה מחזורי הרשמה (בדרך כלל חצי ראשון של חודש יולי, חצי שני של חודש יולי או חצי ראשון של חודש אוגוסט). בהרבה מאוד מקרים שמנו לב שהמחזור של אוגוסט זול יותר ולכן, שווה להכניס את הפרמטר הזה לשיקול בהחלטתכם.

קייטנות 2011

להלן רשימת קייטנות 2011 כפי שמצאנו ברשת כאשר לצד כל קייטנה נציג לכם פרטים נוספים כגון מחירים, תאריכים, קישור לאתר ומידע נוסף.

קייטנת אגד - חברת אגד מציעה קייטנת חצי יום הפתוחה להרשמה לכולם המיועדת לילדים מגיל גן חובה ועד לילדים בכיתה ז' ומחולקת לפי שכבות גיל. הקייטנה תתקיים בין התאריכים 12 ליולי ועד ה-5 לאוגוסט. לפרטים נוספים לחצו כאן.

קייטנת כדורגל
- אם אתם מוכנים להשקיע לא מעט כסף עבור קייטנה והכדורגל הוא בנפשיכם ובנפש ילדכם, תוכלו לשלוח את הילד לקייטנת כדורגל בחו"ל בקבוצות הגדולות ביותר באירופה (ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד ועוד). מחיר הקייטנה מתחיל ב-2050 דולר. לחצו כאן כדי לקרוא את הפרטים המלאים.

קייטנת מוסיקה - המחנה למוזיקאים צעירים מציע קייטנת מוסיקה לילדים בגילאי 9-16 ובה מלמדים מוסיקה בכל הכלים בצורה אישית וקבוצתית. מידע נוסף תוכלו למצוא בקישור הבא.

קייטנת קוסמים - בית הספר לקוסמים מציע קייטנת קיץ המיועדת לגילאי 7 ומעלה ומתקיימת בחודש אוגוסט. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר בית הספר בדף הבא.

קייטנה טכנולוגית - מחנה הקיץ Ecamp מציע קייטנה בינלאומית המשלבת סביבה טכונולגית יחד עם פעילויות ספורט וכיף. המחנה מתקיים בכפר הנוער "מאיר שפייה" (סמוך לזכרון יעקב) ומתחלק לשלושה מחזורי הרשמה (שניים בחודש יולי ואחד בחודש אוגוסט). המחירים נעים בין 6500 ש"ח ל-7200 ש"ח כאשר ישנה הנחה למזמינים מראש (עד ה-22 למאי). בדף הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים.

קייטנת ספורט - מועדון הספורט של אוניברסיטת תל אביב מציע קייטנת קיץ העוסקת בספורט ומתקיימת בשני מחזורי הרשמה. מחיר: המועדון מציע כמה סוגים שונים של קייטנות בטווח מחירים של בין 1970 ועד 2490 ש"ח. כנסו לקישור הזה לכל הפרטים.

קייטנת גלישה - קייטנות המתמחות בתחום גלישת גלים ומתקיימות במגוון איזורים בארץ (אשדוד, הרצליה, חיפה, אילת, בת-ים, תל אביב ועוד). בקייטנות ילמדו הילדים את מיומנויות הגלישה השונות. מחירים: כ-800 ש"ח לקייטנה של מספר ימים עד שבוע וכ-1500 ש"ח למחזור. פרטים נוספים תמצאו בקישור הבא.

קייטנה דתית - אם אתם באיזור הצפון ומחפשים קייטנה למגזר הדתי תוכלו למצוא את קייטנת גוב ארי אשר מציעה בין שאר הקייטנות שהיא מפעילה, גם קייטנות לציבור הדתי המתקיימות באיזור הקריות או בגליל המערבי. פרטים נוספים תוכלו למצוא באתר הקייטנה כאן.

קייטנת נגרות
- סדנת הנגרות הממוקמת ברחוב צ'לנוב בתל אביב מציעה קייטנת נגרות בשלושה מחזורים בחודש יוליבה ילמדו הילדים לבנות דברים שונים מעץ לצד משחקי יצירה שונים. לפרטים נוספים לחצו כאן.

קייטנת קיץ על הגלגלים - רשת קייטנות גדולה המציעה מגוון פעילויות ואטרקציות לילדים בערים רבות בארץ (נס ציונה, יבנה, יהוד, גדרה, מודיען, שוהם, אשקלון, רחובות, ראשל"צ, כפר סבא ועוד) ומציעה איסוף הילדים מנקודות איסוף מרכזיות. הקייטנה מציעה שני מחזורי רישום ביולי ובאוגוסט 2011. בדף הבא תוכלו למצוא פרטים נוספים.

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

מחנה קיץ קימאמה www.campkimama.org

ליטופים אמר/ה...

ליטופים- פינת חי בקיבוץ כברי מציגה קייטנת חיות מרתקת בקיץ! כל יום חיות וחוויות חדשות! והמחירים מצחיקים...
www.litoofim.co.il