מחיר הזמנות לחתונה

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה להדפיס הזמנות לחתונה? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם מחירון הזמנות לחתונה לפי בדיקה שערכנו במספר אתרים ברשת.

בהמשך לסדרת בכתבות שלנו על חתונות, הפעם בחרנו לכתוב לכם על הדפסת הזמנות לחתונה. ישנם מאות בתי דפוס ברחבי הארץ שמציעים הדפסת הזמנות כאשר בשנים האחרונות יזמים שונים מיהרו אף להציע שירות של הדפסת הזמנות לחתונה אונליין באמצעות האינטרנט.

מכיוון ששוק זה הוא תחרותי במיוחד, טווח המחירים בו הוא רחב מאוד והפערים בין המחירים הם גדולים. בכתבה הבאה נציג לכם מהי עלות הדפסת הזמנות לחתונה לפי בדיקה שערכנו במספר אתרים שונים ברשת.

כמה עולה להדפיס הזמנה לחתונה?

כדי לדעת מהי עלות הדפסת הזמנות לחתונה יש להבין קודם מהם הפרמטרים המשפיעים על המחיר. ובכן, אלו הם הפרמטרים השונים שישפיעו על מחיר ההדפסה ויכריעו בין הדפסת הזמנות לחתונה בזול לעומת הדפסה יקרה:

כמות - אחד הפרמטרים העיקריים שמשפיעים על המחיר הוא כמות ההזמנות. העיקרון הוא פשוט - ככל שמספר ההזמנות גדול יותר, כך מחיר ההדפסה יהיה זול יותר.

עיצוב - חלק משמעותי מהמחיר הוא עיצוב ההזמנה. קיימים סגנונות רבים של עיצוב של הזמנות כמו למשל בצורת קומיקס, תמונה וכו', ברוב המקרים, אם אתם רוצים לחסוך בהוצאות נסו לבקש דוגמאות מוכנות של הזמנות לחתונה - דבר שיוזיל עבורכם משמעותית את המחיר.

סוג ההזמנה - קיימים מספר סוגים נפוצים של הזמנות לחתונה. למשל הדפסה על גלויה חד צדדית, דו צדדית, הזמנה נפתחת וכו'. כעיקרון, ההזמנה הזולה ביותר תהיה ברוב המקרים הדפסה על גלויה חד צדדית.

גודל וסגנון ההזמנה - עוד גורם שישפיע לכם על המחיר הוא גודל ההזמנה וצורת ההדפסה (שוכב או עומד). לידיעתכם, הגודל הסטנדרטי של הזמנות לחתונה נקבע בדרך כלל לפי המעטפות של האולם שבחרתם וברוב המקרים הגודל יהיה או 23*11 או 13*19.

תוספות שונות - ישנם תוספות שונות שמייקרות את עלות ההדפסה כמו למשל הדפסת הזמנות לחתונה בלמינציה מבריקה, מט, הדפסה על מגנטים וכד'.

מחירון הדפסת הזמנות לחתונה

לאחר שהבנתם מה משפיע על מחיר ההזמנה, הנה מחירון משוער של הזמנות לחתונה לפי מחירים שאספנו מאתרים ובתי דפוס שונים. הערה: שימו לב שהמחירים המופיעים כאן נועדו לתת המלצה בלבד ואין הם מהווים מחיר רשמי מטעם אף גורם.

מחיר הזמנות לחתונה על גלויה חד צדדית - בין 100 ש"ח ל-400 ש"ח לעיצוב מוכן כאשר המחיר ישתנה בעיקר לפי כמות ההזמנות.

מחיר הזמנות לחתונה לגלויה דו צדדית - נע בין 200 ל-500 ש"ח.

מחיר עיצוב אישי של הזמנות לחתונה - תוספת של 100 ש"ח עד 200 ש"ח.

תוספת עבור הזמנה לחתונה עם למינציה - בין 50 ש"ח ל-200 ש"ח (תלוי בכמות ההזמנות).

שימו לב: ישנם בתי דפוס שדורשים מינימום של כמות הזמנות (בד"כ 300) כך שאם אתם עושים חתונה קטנה עם מספר מוזמנים קטן, חפשו בית דפוס שלא מבקש מינימום של כמות.

בכתבה הבאה נציג לכם רשימה של אתרים המציעים הדפסת הזמנות לחתונה דרך האינטרנט בלי לצאת מהבית.

מאמרים נוספים בסדרה:
גני אירועים מומלצים
רב לחתונה
מחיר תקליטן לחתונה
כמה עולה צלם חתונות?
בניית אתר למתחתנים

1 תגובות:

ilana אמר/ה...

הי, המאמר מאוד עוזר.... אבל "מחיר הזמנות לחתונה על גלויה חד צדדית - בין 100 ש"ח ל-400 ש"ח לעיצוב מוכן כאשר המחיר ישתנה בעיקר לפי כמות ההזמנות." - באיזה כמות הזמנות מדובר בדיוק? הצעה של 100-400 ש"ח... 100יח.. 200יח.. או 1000 יח..????