רב לחתונה

קישורים ממומנים

איך בוחרים רב לחתונה? איפה אפשר למצוא רב? אם השאלות האלו מעניינות אתכם כנסו לכתבה הבאה ותמצאו את כל התשובות.

אחד מהתחומים הקטנים יותר באערגון חתונה הוא מציאת רב לחתונה. למרות שלמצוא רב זה לא כמו לסגור גן אירועים, חשוב שתמצאו רב טוב שזורם איתכם ועם כיוון החתונה שלכם. בכל זאת, רב לחופה אחראי לאחד מהרגעים המרגשים והחשובים ביותר בחתונה שלכם וחבל לפספס את הרגע הזה.

רבנים לחתונה נחלקים לכמה סוגים שונים. ישנם רבנים חרדים שמוכנים לחתן רק את הציבור החרדי וישנם כאלו שמוכנים רק לציבור של הכיפות סרוגות. ישנם רבנים שעונים על תקן "הרב המצחיק" ונוהגים להריץ "דחקות" במהלך החופה ויש את "הרב המזמר" כזה שהופך את החופה להפקה מוסיקלית אחת גדולה. איזה רב לחופה מתאים לכם?

איך לבחור רב לחתונה?

כדי לדעת שהרב שבחרתם הוא המתאים בשבילכם, כדאי להיפגש עם הרב לפגישה פיזית ולשאול כיצד הוא רואה את הטקס חופה מבחינתו. אם אתם רוצים חופה רצינית אל תתביישו לומר זאת בצורה גלויה כדי שלא תיפלו על אחד מהרבנים "הסטנדאפיסטים" (למרות שי כאלו שאוהבים זאת).

אתם יכולים גם לומר לו אילו דברים הייתם רוצים לשים עליהם דגש כמו למשל הזוגיות, המסורת היהודית וכו' ועל אילו הייתם רוצים לוותר כמו תפילות או ברכות שלא חייבות על פי ההלכה. כדאי גם לוודא את הפרטים הטכניים כמו שעת הגעה, בחירת המקורבים לקריאת הברכות וכד'.

המלצות לרב לחתונה

ההמלצה הטובה ביותר למצוא רב לחתונה היא לבחור אחד כזה שראיתם בחתונה של חברים שהוזמנתם. ככה תדעו בדיוק לקראת מה אתם הולכים או לחילופין לבקש המלצות מחברים שלא יצא לכם להיות בחתונה שלהם ולראות כיצד הם התרשמו מהרב שבחרו.

איפה אפשר למצוא רב לחתונה?

האינטרנט הוא מקום מצוין להתחיל כדי לחפש את הרב לחתונה שלכם. ישנו אתר אחד שנקרא "אתר הרב" והוא מציע אינדקס של כמה רבנים לחתונה ובו מצוין הסבר על כל אחד מהם פלוס המלצות מודפסות של לקוחות שהיו מרוצים מהם. הקישור לאתר בכתובת הבאה: http://www.arav.co.il/

מאמרים דומים:
חתונות בטבע
זר כלה
צלם לחתונות
תקליטנים מומלצים

2 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אתר ממש לא מומלץ

שירן בורנשטיין אמר/ה...

באמת אתר מצויין באתר הרב מצאתי את הרב שלי לחופה קיצור דרך מדהים במקום להתרוצץ ולחפש מצאתי שם בדיוק את הרב לחתונה שחיפשתי.בלי שאצטרך להסתמך על רבנים שממליצים על עצמם שם היתה לי את אופצית הבחירה.ממליצה בחום כתובת אתר הרב:
WWW.ARAV.CO.IL
הרבה הרבה מזל טוב ובהצלחה לזוגות החדשים