זר כלה

קישורים ממומנים

איזה זר לכלה כדאי לבחור? מהם הסוגים הכי פופלריים בישראל? איפה כדאי לקנות זר כלה? כמה זה עולה ועוד מידע רב בכתבה הבאה שלפניכם.

קשה מאוד למצוא כיום בישראל חתונה ללא זר כלה מרהיב שילווה את החתן והכלה בצילומים המקדימים של החתונה. שוק הפרחים בישראל הולך וגדל ואיתו גם השוק של זרי כלה. הדבר החשוב ביותר בזר כלה הוא השזירה ועיצוב הזר אז איזה סוגים יש ואיזה זר נחשב למקובל ביותר?

סוגים של זרי כלה

ישנם כל כך הרבה סוגים של פרחים ומכיוון שאחד הדברים החשובים ביותר בזרי כלה הוא השזירה ועיצוב הזר, המגוון העצום של זרים לכלה הוא למעשה אינסופי. אם אתם שואלים מאיזה פרחים מכינים זר כלה? התשובה ברוב המקרים תהיה ורדים ושושנים.

כן, רוב עם ישראל מעדיף את הפרחים הקלאסי ובדרך כלל רוב הזרים לחתונה יכילו בעיקר את הפרחים האלו. בד"כ זרי כלה גם לא יהיו גדולים מדי וברוב המקרים הם גם יעוצבו בצורה עגולה. למרות זאת, תמיד ניתן לראות דוגמאות של עיצובים מיוחדים שיוצאים מהשגרה ומציעים אופי קצת שונה של עיצוב זר.

למשל אפשר למצוא אצל החנויות ומעצבות פרחים זרי כלה מסחלבים, פיטנה ועוד. כדאי גם לדעת שלכל פרח יש זנים שונים בעלי גוון שונה כך למשל אפשר למצוא ורדים בצבעים כמו: ורוד, אדום, לבן, חום ועוד..

הרבה מאוד חנויות מעצבים את זר הכלה על בסיס המכונה פורמה שנותן תמיכה חזקה לזר ועוזר לו לעצב את צורתו. יש המון סוגים של פורמות למשל פורמה מברזל.

זר כלה - מחירים

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה זר כלה? התשובה יכולה לההשתנות במאות אחוזים. ישנן חנויות בהן תוכלו למצוא זר כלה זול במחיר של 70 ש"ח ואילו חנות אחרת תמכור לכם זרי כלה ב-1200 ש"ח. המחיר תלוי בסוג הפרחים, העיצוב וכמובן המותג או החנות שבחרתם לקנות בו את הזר. ניתן לומר שהמחיר המקובל לקניית זר כלה הוא כ-300 ש"ח בממוצע.

איפה קונים זר כלה?

זרים לכלה אפשר למצוא כמעט בכל חנות פרחים החל מרשתת גדולות כמו זר פור יו (Zer4U) וגם בחנויות הקטנות שנמצאות ליד הבית או במרכז העיר. בנוסף ישנן מעצבות (או מעצבים) שמציעות עיצוב שלם לחתונות הכולל מכלול שלם של עיצוב וביניהם גם עיצוב זר כלה.

המלצות לזר כלה

אם אתם קצת אבודים ומחפשים המלצות לעיצוב זר כלה טוב כדאי להשתמש בפורומים השונים באינטרנט. פורום חתונה בתפוז הוא מקום מצוין לשאול את אחת מאלפי חברות הפורום באיזה זר היא השתמשה? כמה הוא עלה ואיפה היא עשתה זאת. לאחר מכן צאו לחנויות עשו סקר שוק רציני ומקיף ותוכלו למצוא את זר הכלה המתאים לכן.

מאמרים מאותו נושא:
איפה אפשר להזמין פרחים בזול?
כמה עולה זר פרחים?

0 תגובות: