משקפיים - מבצעים

קישורים ממומנים

מחפשים מבצעים על משקפיים? בכתבה הבאה נרכז לכם מבצעים על משקפי ראייה ומשקפי שמש שאספנו מרחבי האינטרנט. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

לקנות משקפיי ראייה או משקפי שמש זה לא דבר זול בכלל והמבחר הקיים בשוק אף מקשה עוד יותר על הקונים. מצד שני, התחרות בחנויות המשקפיים היא עצומה וכמעט כל חנות או רשת גדולה למשקפיים מציעה מבצעים שונים שיעזרו לכם לקנות משקפיים בזול. לצורך כך, החלטנו להציג לכם כמה מבצעים על משקפיים שאספנו ברשת מהרשתות הגדולות וגם מחנויות קטנות.

משקפיים - מבצעים

אז הנה מבצעים שווים של משקפיי ראייה בחנויות ורשתות המשקפיים השונות. הערה: כל המידע המופיע כאן נלקח מאתרים חיצוניים ונכון ליום כתיבת הכתבה בלבד (13/1/11):

מבצעים באופטיקה הלפרין

אחת מהרשתות שאוהבת להציע תמיד מבצעים שווים ושוברי שור היא אופטיקה הלפרין. בחיפוש באתר הרשמי מצאנו מבצע המציע 2 מסגרות חינם על קנייה של מסגרת אחת. מבצע נוסף שמציעה הרשת הוא על עדשות מגע שנמכרות במחיר מצחיק החל מ-68 ש"ח לעדשות יומיות, עדשות חודשיות ועדשות מגע מסיליקון.

מבצעים בסופר פארם

רשת בתי מרקחת הגדולה בישראל מציעה אף היא משקפיים ויוצאת במבצע הכולל משקפיי ראייה כולל עדשות עם ציפוי אנטי רפלקס ב-199 ש"ח בלבד.

מבצעים על עדשות מולטיפוקל

חברת צייס הגרמנית ואחת המובילות בעדשות מולטיפוקל יוצאת במבצע המציע לכל מי שקונה עדשות מולטיפוקל מדגם GT2 3D או Frame fit מקבל 50 אחוז הנחה על הזוג השני. המבצע תקף בכל האופטיקות המורשות שעובדות עם צייס ומסתיים בסוף חודש ינואר.

מבצעים שונים

החנות ד"ר אופטיקה הממוקמת בגבעתיים מציעה כמה מבצעים על משקפי שמש ומשקפיי ראייה. למשל הנחה של 30 אחוז לחברי כל קופות החולים, 1+1 מתנה בקניית משקפי שמש או ראייה ועוד.

החנות I-Optic שלה סניפים בהרצליה וברמת גן מציעה במבצע משקפיים של חברת בטיפורד הכולל גם עדשות בציפוי אנטי רפלקס, אחריות ל-18 חודשים, נוזל לניקוי זגוגיות ועוד ב-490 ש"ח בלבד.

עוד מבצע מעניין שמצאנו הוא בחנות אופטימקס שממוקמת בתל אביב ומציעה במבצע עדשות מולטיפוקל ב-780 ש"ח בלבד.

לסיום, חברת המשקפיים Rudi Project מציעה במבצע 15 אחוז הנחה על כל משקפי השמש הנמכרות בחנויות היבואן שנמצאות בתל אביב או בכפר נטר.

מאמרים קשורים:
משקפיים לילדים
משקפיים זולים

0 תגובות: