משקפיים זולים

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איפה אפשר למצוא משקפיים בזול? כנסו לכתבה הבאה ותלמדו איך ואיפה קונים משקפיים זולים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

שוק משקפיי הראייה בישראל הוא עצום וישנם כיום בישראל מאות חנויות ואופטיקות למשקפיי ראייה חלקם הגדול הוא של רשתות גדולות והשאר אופטיקות וחנויות קטנות למשקפיים. בכתבה הבאה ננסה להבין מהם המחירים הממוצעים של משקפיי ראייה בישראל וכמה המלצות איפה אפשר לקנות משקפיים בזול.

משקפיי ראייה - מחירים

מחיר משקפיי ראייה מתבטא בשני דברים עיקריים:

סוג העדשות - ישנן עדשות פשוטות ללא צילינדרים או זוויות מיוחדות שנחשבות לזולות. ככל שרמת העבודה בעדשה גדלה, כך גם המחיר יעלה.

מסגרת - המסגרת היא החלק השני במחיר משקפיים. מכיוון שתחום משקפי הראייה שייך לתחום האופנה, טווח המחירים על משקפי ראייה הוא עצום ויכול להגיע למאות אחוזים הבדל בין מסגרת למסגרת.

כמה עולה עדשה למשקפיים?

מחיר עדשה פשוטה ורגילה למשקפיים הוא בממוצע כ-150 ש"ח. כל תוספת או שינוי כגון: עדשות זכוכית או עדשות מפלסטיק, עדשות תוצרת חוץ או מישראל, עדשות דחוסות, שכבות הגנה נגד שריטות או נגד סינוור תייקר לכם משמעותית את המחיר. אם אתם רוצים לקנות עדשות מולטיפוקל, תיאלצו להיפרד מ-1000 ש"ח ומעלה.

כמה עולה מסגרת למשקפיים?

מחיר מסגרת פשוטה למשקפיי ראייה נע בממוצע בסביבות ה-300 ש"ח. אך כפי שציינו קודם, מחיר מסגרות למשקפיים משתנה לפי החברה או המותג. מיטב המעצבים מייצרים מסגרות מעוצבות ואופנתיות למשקפיים והמחירים שלהם נעים בהתאם. ישנן מסגרות למשקפיים של מעצבים הנמכרות באלפי שקלים וישנן מסגרות פשוטות המיוצרות בסין שיעלו לכם 200 או 300 ש"ח.

ניתן לחלק את מחירי המסגרות למשקפיי ראייה כך:

מסגרות זולות - מסגרות אשר מחירן נע בין 200 ל-400 ש"ח אשר בדרך כלל מיוצרות מסין ונחשבות למסגרות פחות טובות שלא מחזיקות זמן רב.

מסגרות בינוניות - מסגרות אשר מחירן נע בין 400 עד 700 ש"ח ומיוצרות באירופה. מסגרות אלו עשויות מחומרים טובים בהרבה ואמורות להחזיק מעמד זמן רב. ניתן למצוא במחירים כאלו מסגרות מאיטליה, ספרד, צרפת או אנגליה.

מסגרות יקרות - מסגרות אלו עולות מעל ל-700 ש"ח ושייכות כבר למעצבים שונים כמו למשל ארמאני, כריסטיאן דיור ועוד. ברוב המקרים המסגרות עשויות מהחומרים הטובים ביותר הקיימים בשוק.

איך אפשר לקנות משקפיים בזול?

אחרי שהבנו כיצד מחירי המשקפיים עובדים, ננסה לתת לכם כמה טיפים כיצד לקנות משקפיים בזול.

קניית משקפיים באינטרנט

ישנם כיום אתרים רבים שמציעים השוואת מחירים וקניית משקפיי ראייה באינטרנט (גם האתר הגדול ביותר בישראל להשוואת מחירים זאפ זאת). בדרך זו תוכלו לקבל אינדיקציה בסיסית כמה יעלה לכם משקפיים בתחום שאתם מחפשים. המחירים באתרי האינטרנט למכירת משקפיי ראייה מתחילים באיזור ה-300 ש"ח ומטפסים מעלה עד לאיזור ה-1200 ש"ח.

מבצעים ברשתות הגדולות

מכיוון ששוק משקפי הראייה הוא פרוץ לחלוטין, מומלץ לא לקנות בחנות הראשונה שאתם רואים וזאת מפני שהרשתות הגדולות מקיימות באופן קבוע מבצעים שווים על משקפיים וחבל לפספס זאת (אופטיקה הלפרין למשל ידועה בתור רשת שמציעה כל הזמן מבצעים טובים מאוד ולעיתים קרובות ניתן למצוא מסגרות משקפיים ועדשות ראייה במחירי "רצפה").

רק על ידי ביקור בלפחות בחמש חנויות שונות הכוללות גם רשתות גדולות וגם חנויות קטנות תוכלו למצוא באמת משקפיים זולות.

המלצה: כדאי גם לעיין בעיתונים הארציים והמקומיים בהן חנויות משקפיים רבות מפרסמות פרסומים ומבצעים שונים.

מאמרים קשורים:
משקפיים לילדים

5 תגובות:

דיאנה אמר/ה...

מחיר של המשקפיים יכול להיות עוד יותר יקר, אבל פה מדובר כבר על מותגים בלעדיים ורמת איכות אחרת לגמרה.
http://royaloptic.co.il/

לךעתי זה כדאי משתלם.

אנונימי אמר/ה...

אם אתם שואלים אותי איפה כדאי לקנות משקפי ראייה?

התשובה שלי היא אופטיקה הלפרין.

הם הכי זולים. כל פעם שאני צריך לקנות משקפי ראייה אני בודק ומוצא את המשקפיים הכי בזול שם.

אנונימי אמר/ה...

להלן כמה פרטים חשובים שחשוב לדעת לפני שקונים משקפיים זולים:
הדבר החשוב ביותר במשקפי שמש הוא ההגנה מפני קרני השמש.
כאשר אומרים על משקפיים שהם בעלי הגנת UV400 זה אומר שהעדשות חוסמות אור בעל אורכי גל נמוכים מ 400 ננומטר שזהו בעצם אור אולטרה סגול (UV - Ultra Violet). אולם הדבר החשוב ביותר שעל הציבור לדעת הוא שמשקפיים זולים בדרך כלל אינם חוסמים את כל קרני ה UV אלא רק אחוז חלקי (הרבה משקפיים זולים חוסמים רק 88% מקרני ה UV וחלקם אפילו פחות) ומשמעות הדבר היא פגיעה בעיניים ובראייה. לעומת זאת יצרני משקפיים ידועים ואמינים תמיד יספקו הגנה מלאה מפני קרני ה UV (סינון של 100% מקרני ה UV).
פרמטר נוסף שצריך לשים עליו דגש הוא סוג העדשה: ישנם סוגי עדשות רבים בעלי איכויות שונות כגון עדשות זכוכית, עדשות פוליקרבונט, עדשות פלסטיות, עדשות מקוטבות (POLARIZED), עדשות עם צפוי נגד השתקפות (Anti Reflex) ועוד.
פרמטר נוסף חשוב הוא מסגרת המשקפיים והחומר ממנו היא עשויה: יצרני משקפיים איכותיים משתמשים בחומרים איכותיים ואלסטיים להגנה אופטימלית מפני סדקים ושברים.
לסיכום כאשר קונים משקפיים ממותג ידוע אמנם משלמים גם על השם אבל לפחות אפשר להיות שקטים שיש סינון מלא של קרני השמש והעדשה והמסגרת הם איכותיים. להלן אתרים מוכרים המוכרים אך ורק משקפיים של יצרנים ידועים ואיכותיים:
www.20off.co.il

ליאור אמר/ה...

קניתי משקפיים ב 200 ש"ח כולל מסגרת ומשלוח באתר ישראלי שנקרא ID Glasses! אבא שלי גם הזמין שם מולטי פוקל ועלה לו פחות מ 400 ש"ח, והוא אומר שהאיכות אפילו יותר טובה ממה שהיה לו קודם מהלפרין ב 2000 ש"ח.

ממליץ בחום, האתר שלהם זה http://www.idglasses.co.il

אמיר אמר/ה...

לא יודע מה אתכם אבל אני כבר כמה שנים בודק את כל האופציות לקניית משקפיים באינטרנט והמקום שמוכר את המשקפיים האיכותיים ביותר וגם הזולים זה משקפי ניו יורק. מנסיון. הרבה דגמים במאה שקל. זה הכתובת שלהם http://nyglasses.com/he/