תקליטן מומלץ

קישורים ממומנים

מחפשים רשימה של תקליטנים מומלצים ומובילים? בכתבה הבאה נציג לכם את הדרך הטובה ביותר להכיר את התקליטנים הטובים ומובילים ביותר בשוק.

תקליטן לחתונה הוא אחד האלמנטים החשובים ביותר בכל הערב הגדול והמורכב הזה שנקרא טקס החתונה. תקליטן טוב יכול להפוך חתונה אומללה למוצלחת ואילו תקליטן רע יכול להרוס אפילו את החתונה המוקפדת ביותר.

מי נחשב לתקליטן טוב?

תקליטן טוב זהו אחד שיודע לקרוא את הקהל כמו שצריך. אחד שמרגיש את האווירה של החתונה וזורם איתה באופן דינמי לפי הקצב שהקהל והרוקדים זורמים איתו. תקליטן טוב יודע להעניק שירות לפני האירוע, במהלכו וגם בסופו. אחד שמקשיב לזוג ולבקשותיו (מוזרים ככל שיהיו) בסבלנות ובאורך רוח. והכי חשוב, תקליטן טוב הוא תקליטן עם נסיון רב באירועים מכל הסוגים שכבר התמודד עם לא מעט סוגי קהלים, אולמות וחתונות.

איך אפשר למצוא תקליטן עם המלצות טובות?

למזלנו, היום בעידן האינטרנט והמידע העצום העובר ברשת, ניתן לקבל המון מידע בצורה קלה ופשוטה. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם למצוא תקליטן מומלץ וטוב:

הטיפ הראשון הוא בסיסי ואין תחליף לו והוא המלצות ממשפחה או חברים. זהו המקום ממנו הכל צריך להתחיל. בקשו מחברים המלצות על תקליטן שהיה בחתונה שלהם ושאלו אותם כיצד היה השירות שלו לפני האירוע בבחירת השירים וכיצד הוא התנהל מולם במהלך האירוע. שאלו אותם אילו פידבקים הם קיבלו מהמוזמנים לאחר החתונה וכו'.

תקליטנים - המלצות

אך כפי שציינו, גם האינטרנט הוא מקום מצוין לקבל ולשמוע המלצות על תקליטנים. הנה כמה דרכים לעשות זאת:

שלב מס' 1 - אחד האתרים באינטרנט המובילים בשוק החתונות הוא אתר "מתחתנים" אם תחפשו באתר מתחתנים בקטיגוריית מוזיקה, תוכלו למצוא רשימה ענקית של תקליטנים בכל הסוגים ובכל האיזורים בארץ. שימו לב שליד כל תקליטן ישנו מקום לחוות דעת. מכיוון שאתר מתחתנים פופולרי מאוד, אפשר למצוא אצל רוב התקליטנים המופעים שם חוות דעת שהתפרסמו ע"י גולשים אמיתיים ומציינים שם את הביקורות הטובות והרעות שהיו להם מהחתונה שלהם.

עם קצת זמן סבלנות, תוכלו כבר לקבל רושם ראשוני על תקליטן מומלץ בשבילכם ולעשות את הסלקציה הראשונה שלכם. לכן, חפשו קודם כל תקליטן לפי האיזור שלכם ולאלר מכן בצעו סלקציה בעזרת ההמלצות והביקורות של הגולשים כדי להוציא רק את התקלינטים המומלצים ביותר.

שלב מס' 2 - לאחר שאספתם לכם רשימה של כמה תקליטנים מומלצים, לכו לאתר תפוז בו מתנהל אחד מהפורומים הפעילים ביותר בעולם המתחתנים - פורום חתונות. ראשית בצעו חיפוש בפורום בצירוף שם התקליטן שאותו אתם מעוניינים לקחת ובדקו איזה תגובות הוא קיבל בפורום.

אם לא מצאתם פתחו שרשור חדש ושאלו מישהו בפורום אם הוא מכיר/שמע על התקליטן שבחרתם ומה הם חושבים עליו. מכיוון שהפורום פעיל מאוד ומכיל משתתפים מכל הארץ, ברוב המקרים תקבלו תשובה די מהירה עם פרטים נוספים. אם אף אחד לא שמע עליו בפורום הזה (או בפורומים נוספים) כנראה שהתקליטן שבחרתם אינו כזה מפורסם (שזה כבר אומר משהו) ויש להמשיך ולבדוק במקביל תקליטנים נוספים.

שלב מס' 3 - לאחר שהגעתם לתקליטן המומלץ שלכם שעבר את כל סוגי הסלקציה שעשיתם, קבעו איתו פגישה ושטחו בפניו את הרצונות שלכם וספרו לו כיצד הייתם רוצים לראות את החתונה שלכם. זיכרו, תקליטן שאין לו סבלנות בשבילכם עוד לפני האירוע, סביר להניח שלא יהיה לו גם במהלכו. לכן, אם יש לכם לבטים, עדיף להתחרט עכשיו מאשר לסבול במהלך האירוע.

בכל אופן שיהיה במזל טוב.

מאמרים קשורים:
רב לחתונה
כמה עולה תקליטן לחתונה?
חתונות בטבע
זר כלה
צלם לחתונות

0 תגובות: