כמה עולה ביטוח לקטנוע?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה ביטוח לקטנוע ואולי גם לדעת איך מוצאים ביטוח קטנוע זול? בכתבה הבאה ננסה לענות לכם על השאלה ולעזור לכם למצוא ביטוח לקטנוע בזול.

לפני כמה שנים משרד התחבורה זעזע את שוק הביטוח לקטנועים והעלה משמעותית את מחירי הביטוח. הפגנות רבות של רוכבי האופנועים לא עזרו בסופו של דבר והמחירים עודכנו. לצער רבים מרוכבי האופנועים בארץ, חברות הביטוח לא ששות בלשון המעטה לבטח אופנוענים ולכן המפקח על חברות הביטוח הקים ארגון שנקרא "הפול" שהוא מחוייב לבטח כל קטנוע או אופנוע במדינת ישראל.

לא במפתיע, ביטוח לאופנועים או קטנועים יקר יותר מאשר ביטוח רכב וזאת מפני שהסיכון והסטטיסטיקות קובעות כי ישנם יותר תאונות דרכים ופציעות קשות יותר בתאונות עם אופנועים מאשר ברכב פרטי. ביטוח קטנוע מורכב מסוגים שונים ונמדד לפי פרמטרים שונים, בכתבה הבאה נציג לכם את הכלים והדרכים לדעת כמה עולה ביטוח לקטנוע וגם כמה המלצות וטיפים.

ביטוח חובה לקטנוע

ביטוח חובה לקטנוע הוא ביטוח שאתם חייבים לעשות כדי שתוכלו ליסוע ברישיון בכביש. ביטוח זה כולל אך ורק פגיעות גופניות ואינו כולל גניבה, שריפה, טוטל לוס וכו'. ישנו את הפול שמחוייב לבטח את האופנוענים וישנם חברות ביטוח נוספות שמבטחות בהתאם לשיקולם. מחיר ביטוח לקטנוע משתנה לפי פרמטרים רבים כמו סוג הקטנוע (למשל 50 סמ"ק או 125 סמ"ק) או האופנוע (כביש או שטח), גיל הרוכב, נהג זהיר (נהג לא היה מעורב בתאונות דרכים בשנים האחרונות), ועוד פרמטרים רבים.

מכיוון שלכל אחד נתונים שונים קשה מאוד לתת מחיר אחיד לכולם ולכן ישנם מחשבונים לחישוב ביטוח חובה לקטנוע באינטרנט שיכולים לעזור לכם באינדקיציה פרטנית יותר לגבי מחיר הביטוח שתשלמו. ניתן לומר כי מחיר ביטוח קטנוע סטנדרטי לקטנוע של 125 סמ"ק עד 250 סמ"ק ינוע בסביבות 3000-3500 ש"ח לשנה.

ביטוח צד ג' לקטנוע

אם אתם דואגים למצב בו נגרם נזק לרכב אחר והנזק יהיה יקר מדי עבורכם, ישנו ביטוח צד ג' אשר מבטח אתכם במקרים כאלו. ביטוח צד ג' עולה בממוצע כ-500 ש"ח לשנה.

ביטוח מקיף לקטנוע

אם קניתם קטנוע יקר כדאי לכם לשקול גם ביטוח מקיף לקטנוע שמכסה אתכם מפני כל בעיה עתידית כגון: גניבה, שריפה, החזר כספי על הקטנוע במקרה של תאונה או החזר מלא במקרה של טוטל לוס. במקרים כאלו תידרש מכם גם דמי השתתפות עצמית. מחיר ביטוח מקיף לקטנוע מתומחר בדרך כלל לפי אחוזים מערך הקטנוע וברוב המקרים המחיר ינוע סביב ה-10 אחוז מערך הקטנוע.

ביטוח מקיף חלקי לקטנוע

ישנו עוד סוג של ביטוח שנועד לכאלו שרוצים לבטח את הקטנוע שלהם בביטוח מקיף חלקי שמכסה גניבה או פגיעהבצד ג' אך אינו מכסה פגיעות של תאונות או טוטל לוס. מחיר ביטוח מקיף חלקי נע בסביבות 4 עד 5 אחוזים מערך הקטנוע.

המלצה

לאחר שהבנו את סוגי הביטוחים וגם למדנו איך לדעת ברמה המדוייקת שניתן מהו המחיר שתשלמו על ביטוח לקטנוע, כדאי להשתמש בשיטה נוספת כדי למצוא את הביטוח הזול ביותר לקטנוע בשבילכם. ישנם באינטנרט עשרות אתרי השוואת מחירים של ביטוח לקטנוע שמציעים לכם למלא את פרטיכים ולקבל ישירות לכתובת המייל שלכם הצעות מחיר אמיתיות מחברות ביטוח שונות ולהשוות את המחירים בעצמכם בצורה קלה ופשוטה.

רשמו בגוגל "השוואת מחירים לביטוח לקטנוע" ותוכלו למצוא אתרים רבים כאלו. בדרך זו תוכלו גם תוכלו לקבל מבלי להתקשר בכלל לחברות עצמן כמה עולה ביטוח לקטנוע.

מאמרים קשורים:
איזה קטנוע מומלץ לקנות?
קסדה לקטנוע
קניית אופנוע

5 תגובות:

איציק אמר/ה...

בתכלס מה שחשוב באמת זה מחיר ביטוח קטנוע 50 ומחיר ביטוח קטנוע 125.

כל השאר לא כזה חשוב....

אלון אמר/ה...

אבל למה כל כך יקר
באירופה זה גרושים למה פה צריך להיות הכל יקר בגלל הביטוח אני לא יכול לקנות קוטנוע כי לא משתלם לי תודה רבה להם

אנונימי אמר/ה...

מחירי הדלק בשמיים כך שלא משתלם להחזיק רכב, מחירי הביטוח לקטנוע מוגזמם כך שלא שווה להחזיק אופנוע. רוצים שניסע ברכבות ובתחבורה ציבורית כ היום
מדינה אגואיסטית ומגעילה

אנונימי אמר/ה...

אנונימי אתה צודק מדינה אגואיסטית ומגעילה

מוטה גור אמר/ה...

כל היחידה הזאת מניאקים