השקעות נדל"ן בחו"ל

קישורים ממומנים

מחפשים מידע על השקעות נדל"ן בחו"ל? בכתבה הבאה נביא לכם קצת המלצות על מדינות אטרקטיביות להשקעה וכן חברות אשר מציעות השקעה בנדל"ן בחו"ל. כנסו לכתבה לכל הפרטים.

מאחר ושוק הנדל"ן בישראל רווי ופחות אטרקטיבי למשקיעים כמו בשנים הקודמות, הרבה מאוד ישראלים בוחרים להשקיע את כספם בחוץ לארץ במדינות שונות אשר מציעות תשואה גבוהה במיוחד שקשה מאוד להשיג בישראל. כמעט כל אייל הון מחזיק בקרקעות, בנייני מגורים או בנייני משרדים בחו"ל ובשנים האחרונות הפכו גם המשקיעים הקטנים ליזמי נדל"ן בעיקר בעקבות חוסר האטרקטיביות בנדל"ן בישראל ומפני עלייתן של חברות נדל"ן שמציעות לכל אחד שמחזיק סכום כסף של כ-30,000 דולר ומעלה להשקיע בדירה או קרקע בחו"ל.

בכתבה הבאה ננסה לתת לכם כמה טיפים והמלצות על מדינות בחו"ל שכדאי להשקיע בהן וגם כמה המלצות שכדאי לדעת אם אתם בוחרים בחברה שמציעה לכם השקעת נדל"ן בחו"ל.

איפה כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל?

נסקור תחילה את המדינות העיקריות שבהן נוטים המשקיעים להשקיע בנדל"ן בחו"ל. ובכן, אם בשנים הקודמות המדינות העיקריות שהיוו מוקד ליזמי נדל"ן היו מדינות מזרח אירופה כמו בולגריה, רומניה או הונגריה, בתקופה האחרונה, גם מדינות מערב אירופה כמו לונדון באנגליה או ברלין בגרמניה נכנסו לתמונה ומושכות משקיעים רבים. יש לציין כי גם היום יזמים רבים ממשיכים להשקיע במדינות מזרח אירופה אך לא באותו היקף כמו בעבר.

מוקד נוסף להשקעות נדל"ן בחו"ל שהחל לצמוח בשנתיים האחרונות הוא נדל"ן בארה"ב. לאחר משבר הסאב פריים הגדול שעבר על המדינה, מחירי הנדל"ן באיזורים מסויימים צנחו והפכו ליעדי השקעה אטרקטיביים במיוחד לאלו שמאמינים שהמחירים יחזרו לשווי הריאלי שלהם ולגרוף את הקופה לאחר מכן.

יעד נוסףשיכול לעניין את מי שמעוניין להשקיע כסף קטן (עד כ-50,000-60,000 דולר) הם קרקעות למכירה באיים אקזוטיים בדרום אמריקה במחירים נמוכים ביותר ואפשר להשיג עליהן תשואה מצויינת.

מהי התשואה בהשקעות נדל"ן בחו"ל?

כמובן שאי אפשר להציג תשואה אחת לכל ההשקעות השונות. אך כדאי לוודא שהתשואה על השקעה כזאת תהיה לפחות 10%. אחרת ניתן למצוא תשואות נמוכות יותר בישראל וחבל על כל הפרוצדורות ועל הסיכונים המיותרים שנוטלים בהשקעה של נדל"ן בחו"ל.

איך קונים דירה להשקעה בחו"ל?

זוהי אחת מהשאלות החשובות ביותר שרוצים לקנות דירה להשקעה בחו"ל. לכל מדינה יש חוקים ובירוקרטיה משלה ואפילו לכל עיר יש מגבלות או קריטריונים נוספים לכן אם אתם מחליטים לרכוש דירה להשקעה בחו"ל לבדכם, מצפה לכם עבודה מפרכת של בירורים וטלפונים עם כל הגורמים הקשורים לדירה כדי להשיג את האישורים הנלווים.

כדי לנסות ולהקל על המשקיעים הקטנים קיימים חברות רבות בישראל שמציעות לכם קניית דירה או קרקע להשקעה בחו"ל על כפית של כסף כאשר החברה מציעה לכם דירה מוכנה (ולעיתים אפילו מושכרת) עם כל האישורים הנדרשים וכל הפרטים שמעבר. בד"כ תקח החברה עמלה מסויימת ולעיתים העמלה תהיה למעשה גלומה בתוך מחיר הדירה או הקרקע.

מה חשוב לברר לפני שמשקיעים בנדל"ן בחו"ל?

יש כל כך הרבה נושאים שחובה לבדוק אותם ולוודא לפני שמשקיעים בנדל"ן בחו"ל וישנם המון סיפורים ומקרים בהן אנשים איבדו את כספם ע"י החלטות שגויות או ע"י נוכלים שהתחזו למקצוענים ופיתו את האנשים להשקיע הון עתק בדירות ריקות או לא ריאליות להשקעה. לכן יש להיזהר מאוד לפני שמשקיעים ולנקוט זהירות רבה וחשדנות לפני כל מהלך. אנו ממליצים לקרוא את מדריך הזה שיתן לכם כמה כלים חשובים כדי לדעת כיצד לנקוט זהירות ומה חשוב לברר לפני שקונים נדל"ן בחו"ל.

חברות להשקעות נדל"ן בחו"ל

בישראל, קיימות חברות רבות שמציעות בניינים קרקעות ודירות להשקעה כמעט בכל מקום בעולם. הנה רשימה של כמה מהן:
  • פאונדרס - חברת השקעות נדל"ן פרטית המציעה קרקעות ובנייני מגורים להשקעה באיזורים רבים. למשל בלאס וגאס (ארה"ב), אלברטה (קנדה) וויטנאם, או מונטנגרו. באתר החברה מציעים רווחים ותשואות גבוהות במיוחד על ההשקעה.
  • BDP - חברה גדולה להשקעות נדל"ן בחו"ל שמציעה נכסים וקרקעות רבות באיזורים שונים בעולם. בין היתר, נכסים באיים הקארביים, הונדורס, נדל"ן מניב בקנדה, קוסטה ריקה ועוד.
  • ויוה ברלין - חברת נדל"ן שמציעה נכסים ודירות במרכז ברלין החל מ-350,000 ש"ח.
  • Oraz (אורז) - חברה לנדל"ן מניב בחו"ל שמציעה נכסים מניבים בצפון קליפורניה, ארה"ב במחירים של עד 60,000 דולר. החברה מציעה ייעוץ, ניהול וליווי כולל מציאת שוכרים ואחזקה שוטפת של הנכס.
  • סוויט הום - חברה לתיווך והשבחת נדל"ן בחו"ל אשר מציעה נכסים בברלין, מנהטן, איטליה ועוד.
  • נדל"ן מניב - חברה המתמחה בהשקעות נדל"ן בארה"ב. בין היתר מציעה החברה נכסים בלאס וגאס, מיאמי וניו יורק.
  • אינספריישן - חברה להשקעות בנדל"ן חו"ל המתמחה בדירות להשקעה בברלין. החברה נותנת ניהול וליווי של הנכס ומציעה דירות בברלין במחירים של 250,000 עד 350,000 ש"ח.
מאמרים קשורים:
איפה כדאי לקנות דירה להשקעה?
איך כדאי להשקיע בנדל"ן?
דירות מכונס נכסים

0 תגובות: