איזה מכונת קפה כדאי לקנות?

קישורים ממומנים

היום החלטנו לעסוק באחת השאלות הפופולריות ביותר של אוהבי הקפה - איזו מכונת קפה היא הטובה ביותר? ואיזו מכונת קפה כדאי לקנות? אם גם לכם חשובה התשובה לשאלה זו, הכתבה הבאה תעניין אתכם מאוד.

שוק מכונות הקפה בישראל הוא גדול מאוד ומורכב מהרבה מאוד חברות ודגמים שונים ברמות שונות. עקב ריבוי ההיצע, אחת השאלות שמעסיקות הכי הרבה את חובבי הקפה בישראל היא איזו מכונת קפה נחשבת לטובה ביותר?

בכתבה הבאה החלטנו לשוטט ברשת באתרים שונים כדי לנסות ולגלות איזו מכונת קפה היא הטובה ביותר.

איזו מכונת קפה הכי טובה?

ובכן, נתחיל עם הכתבה הבאה באתר דה מרקר שם אספו כמה אנשי מקצוע ומומחים לקפה כדי לנסות ולגלות את התשובה. המומחים בדקו וטעמו קפה של שש מכונות קפה של חברות שונות -לאווצה, קרמסו, אספרסו קלאב, נספרסו, קופי טיים ו מכונת קפה של לנדוור, ונתנו ציונים לכל אחת ממכונות הקפה כאשר הציונים מתחלקים לטעם האספרסו, טעם הקפוצ'ינו וקלות ונוחות התפעול. התוצאות, די מפתיעות.

כתבה מומלצת נוספת, שייכת לאתר onlife שבדקה והשוות דגמים רבים של מכונות קפה וחילקה את ציוניה לכל אחד. בין דגמי המכונות שתמצאו בכתבה - Gold Matinee של לוואצה (Lavazza), בררה של גאג'יה (Gaggia), קלאסיק של גאג'יה, LB 2300 של לוואצה, מודו מיו של לוואצה, דרים פלוס שלאסקאסו (Ascaso), מכונת הקפה - Andreja Premium של Quick Mill, נאוטילוס של אספרסו קלאב, M21 Junior S של חברת לה צ'ימבלי, Via Veneto Deluxe silver של חברת סאקו (Saeco) ומכונת הקפה לאטיסימה של חברת נספרסו.

לדוברי האנגלית מביניכם, הגארדיאן הבריטי פרסם כתבה מצויינת ובה ציין המלצות למכונות קפה לפי מחירים ולפי רמות התקציב. כך למשל תוכלו לקבל המלצות למכונות קפה עד 100 יורו, עד 150 יורו וכך הלאה עד למכונות קפה יוקרתיות שמעל 300 יורו.  מומלץ!

ולסיום, כתבה נוספת מאתר הנקרא T3 The Gadget site שהמליץ על חמשת מכונות הקפה הטובות ביותר לשנת 2012. בין המכונות -  kmix של קנווד, דה לונגי, ג'ורה ועוד.
 

0 תגובות: