כמה עולה הוצאת ויזה לארה"ב?

קישורים ממומנים

חברות רבות מציעות לכם הוצאת ויזה לארה"ב. בדקנו מהן בדיוק מציעות, כמה עולה להוציא ויזה לארה"ב וגם אספנו עבורכם רשימה של מספר חברות אשר מציות שירות זה. כל הפרטים, בכתבה הבאה שלפניכם.

אין ספק בכלל שהויזה הכי מבוקשת ע"י הישראלים היא הוצאת הויזה לארה"ב. בכל שנה עשרות אלפי ישראלים מבקשים לטוס לארה"ב ולהוציא ויזה בשגרירות ארה"ב בירושלים או בתל אביב. במקביל להליך הסטנדרטי שבו רוב האנשים מגיעים בעצמם למלא את הטפסים ולהגיש את בקשת הויזה, ישנן חברות שונות אשר מציעות לעבור את התהליך עבורכם ולמלא את הטפסים במקומכם וכו' וזאת בתמורה לעמלה מסויימת אותה הן גובות.

בכתבה הבאה החלטנו לבדוק מהו בדיוק השירות שחברות אלו מציעות, מהו המחיר הממוצע שהן גובות וגם נציג בפניכם רשימה של כמה חברות המציעות שירות של הוצאת ויזה לארה"ב.

מה צריך להביא להוצאת ויזה לארה"ב?

לפני שניכנס למחירים אום גובות החברות השונות, נוודא שאנו יודעים מה בדיוק מבקשת השגרירות מכם ואיזה מסמכים צריך להביא. ובכן, תהליך בקשת הויזה לארה"ב מורכב מכמה פעולות שעליכם לבצע:
  • מילוי טופס הנקרא ds160 ושליחתו.
  • תשלום אגרה על סך 160 דולר.
  • שליחת 2 תמונות בגודל של 5*5 ס"מ (שימו לב: לא תמונת פספורט).
  • קביעת תור לראיון בשגרירות ארה"ב.
ישנם כמובן עוד מסמכים נוספים שמומלץ להביא כדי לשפר את אחוז הצלחת הוצאת הויזה וכן מסמכים נוספים במקרה של הוצאת ויזה גם לילדים וכד'.

הערה: הפעולות הנ"ל מתייחסות להוצאת ויזת מבקרים ולא ויזת סטודנט, ויזת עבודה או ויזת הגירה.

המלצה: כנסו לאתר הרשמי של שגרירות ארה"ב בישראל ובדקו באופן פרטני שבידיכם את כל מה שדרוש.

מה חברה להוצאת ויזה לארה"ב מציעה בדיוק?

כפי שציינו בתחילת הכתבה, חברות רבות בישראל מציעות לכם שירות של הוצאת ויזה לארה"ב תמורת עמלה מסויימת אבל מה בדיוק הן מציעות. ובכן, ברוב מלבד הראיון שבו רק אתם יכולים לערוך, חברות אלו מציעות למעשה לעשות עבורכם את כל העבודה הכולל מילוי של הטפסים במקומכם, שליחת ועריכת המסמכים אותם כדאי לצרף, הדרכה, תמיכה וחברות מסויימות אפילו קביעת ראיון בשגרירות.

האם כדאי להשתמש בחברה להוצאת ויזה לארה"ב?

על הנייר, אין למעשה צורך או חובה מסויימת להשתמש בשירות של חברה להוצאת ויזה לארה"ב אך ניתן לומר כי אחוזי ההצלחה של קבלת הויזה באמצעות אחת החברות האלו גבוהים יותר מבקשה באופן עצמאי וזאת מכיוון שבחברות אלו נמצאים אנשים ועורכי דין המתמחים בהוצאת אזרחויות זרות ובענייני הגירה שיודעים איך בדיוק כדאי למלא את הטופס ds160, יודעים להמליץ לכם על הטפסים שעליכם לצרף ובקיצור כל דבר שיכול לשפר לכם את אחוזי ההצלחה.

יחד עם העובדה שעלות השירות אינו גבוה במיוחד, כדאי לעשות זאת במידה ואתם באמת רוצים להרגיש שעשיתם את המקסימום האפשרי לקבלת הויזה לארה"ב.

עלות הוצאת ויזה לארה"ב

מבדיקה שערכנו במספר גדול של חברות המציעות שירות של הוצאת ויזה לארה"ב מצאנו כי המחיר הממוצע עבור שירות זה נע בין 70 ש"ח ל-150 ש"ח כאשר ברוב הגדול של המקרים, המחיר לא עובר את איזור ה-100 ש"ח.

רשימה של חברות להוצאת ויזה לארה"ב

כפי שהבטחנו לכם, הנה רשימה של כמה חברות המציעות שירות של בקשת ויזה לארה"ב:

איזי ויזה (בשיתוף עם איסתא) - אחת החברות הגדולות להוצאת ויזה לארה"ב המציעה שירות מלא וליווי מקצועי ע"י עורך דין להגירה לאורך כל הדרך הכוללת בין היתר, קביעת תור לראיון, מילוי הטפסים, שליחה של כל הטפסים בדואר וכד'. טל': 1700-707057

Visa 2 All - חברה נוספת המתמחה בהוצאת ויזה לארה"ב וטוענת באתרה ל-997 אחוזי הצלחה ומציעה גם מבצע שנכון לזמן כתיבת כתבה זו (19/6/2012) המציע במקרה של תוצאה שלילית, בקשת ויזה חדשה בחינם (בתנאים מסויימים). טל': 1700-505073

Visa 4 USA - חברה המתמחה בהוצאת ויזה לארה"ב המציעה שירות מלא של בקשת הויזה הכולל גם ליווי ותמיכה ביום הראיון בשגרירות. טל': 077-7501115

0 תגובות: