מחיר הסרת אבנית

קישורים ממומנים

רוצים לדעת כמה עולה הסרת אבנית אצל רופא השיניים או אצל השיננית? בכתבה הבאה בדקנו עבורכם מהם המחירים הממוצעים והמומלצים לניקוי שיניים. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

אחד הטיפולים הנפוצים ביותר במסגרת טיפולי השיניים הקבועים הוא הסרת האבנית שמצטברת אצלנו בפה מדי עת. ההמלצה הגורפת אצל רוב רופאי השיניים והשינניות בישראל היא לבצע ניקוי שיניים לפחות פעם בשנה עם עדיפות אפילו לפעמיים בשנה (טיפול כל חצי שנה).

בכתבה הבאה החלטנו לצאת ולבדוק מהו מחיר ניקוי אבנית במרפאות השונות, מהו פער המחירים בין מרפאות פרטיות למבוטחי קופת החולים ובין הסרת אבנית אצל רופא שיניים לבין הסרת אבנית אצל שיננית. אז אם אתם לפני טיפול שכזה, הכתבה הבא מיועדת בדיור עבורכם.

מחיר ניקוי שיניים

כדי לדעת כמה עולה ניקוי אבנית בשיניים, בדקנו במספר אתרים המתמחים בטיפולי שיניים ומציעים מחירן מפורט של טיפולים באינטרנט וכן בפורומים מקצועיים בו נמצאים רופאים ומומחים לשיניים. ובכן, לאחר הבדיקה הצלחנו להעלות בחכתנו כמה מסקנות נחרצות. להלן התוצאות"

ראשית, כדאי ומומלץ לחלק את המחיר בין טיפול אצל רופא שיניים לבין טיפול אצל שיננית. הסיבה היא נורא פשוטה - רופא שיניים משתמש בשם ובמוניטין שצבר ולכן מרשה לעצמו לגבות מחיר גבוה יותר משיננית.

מחיר הסרת אבנית - שיננית: ובכן, לפי הבדיקה שלנו המחיר הממוצע להסרת אבנית אצל שיננית הוא בין 150 ל-200 ש"ח עבור טיפול של חצי שעה וכולל במרפאות רבות גם צילום שיניים (צילום נשך) שהשינניות נעזרות בו לעיתים קרובות.

מחיר הסרת אבנית - רופא שיניים: רופאי השיניים אינם אוהבים להתעסק בניקוי שיניים ורבים מהם כלל אינם מציעים שירות כזה או מציעים במרפאתם שירות ניקוי של שיננית מטעמם אך אם בכל זאת אתם מעדיפים שרק רופא שיניים מקצועי יגע לכם בשיניים עלות הטיפול תתחיל ברוב המקרים ב-400 ש"ח ומעלה עבור טיפול.

הערה: במקרים בהם אתם מגיעים לרופא שיניים לטיפול אחר (הלבנת שיניים, טיפול שורש וכד'), ייתכן מצב שרופא השיניים יסכים לבצע גם ניקוי אבנית כחלק מהטיפול הכולל.

ניקוי אבנית בזול

אם אתם מבוטחים בביטוח משלים באחת מקופות החולים (מכבי, כללית, לאומית או מאוחדת) רוב הסיכויים שתוכלו למצוא טיפול שיניים במחירים זולים בהרבה ממה שצויין כאן. לפי הבדיקה שעשינו, כל קופות החולים בישראל מציעות פעם בשנה הסרת אבנית בחינם או במחיר מסובסד שלאחר ההנחה תשלמו לא יותר מ-100 ש"ח לניקוי.

0 תגובות: