מדבקות קרבון לרכב

קישורים ממומנים

מחפשים לקנות מדבקות קרבון לרכב? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה נציג לכם את כל מה שתצטרכו לדעת על מדבקות אלו. כל הפרטים, במדריך הבא שלפניכם.

היום החלטנו לחזור לתחום הרכב ולעסוק בתחום שצובר תאוצה בשנים האחרונות והוא תחום המדבקות לרכב. אחד הטרנדים האחרונים ביותר בתחום זה הם מדבקות קרבון לרכב. בכתבה הבאה נציג לכם קצת מידע על מדבקות אלו לרבות הסבר כללי, מחירים ועלויות, טיפים והמלצות לקניית מדבקות קרבון בזול ועוד.

מדבקות קרבון לרכב - הסבר

בשנים האחרונות הצעקה האחרונה בתחום המדבקות לרכב הם מדבקות קרבון או ציפוי קרבון לרכב. הקרבון למי שלא מכיר הוא חומר חזק במיוחד (עשוי סיבי פחם) המשמש בעיקר את יצרני רכבי הספורט היוקרתיים. מכיוון שמדובר כאן על תקציבים גבוהים במיוחד, החלו להסתובב בשוק מדבקות קרבון אשר מדמות למעשה את הקרבון האמיתי וכך הרכב מקבל את המראה היוקרתי של הקרבון אך במחיר זול ומציאותי.

למרות שברוב המקרים מדבקות הקרבון מיועדות להדבקה בחלקו החיצוני של הרכב, ניתן גם להדביקן גם בחלקו הפנימי של הרכב (למשל בדש בורד, או לוח שעונים וכד'). המקום הפופולרי והנפוץ ביותר להדבקת מדבקת קרבון לרכב היא מעל מכסה המנוע או על גג האוטו אך ניתן למצוא גם רכבים שהדביקו את המדבקות גם על תא המטען, על גב המראות ובמקרים בודדים אפילו עוטפים את הרכב כולו.

מדבקת קרבון 3D איכותית עשויה חומרים מיוחדים השומרים עליה מפני שמש, כתמים וכו' ואמורה להחזיק  מעמד זמן רב.

מדבקות קרבון לרכב - מחירים ועלויות

כדי לדעת כמה עולה להדביק מדבקות קרבון לרכב, בדקנו עבורכם במספר אתרים ופורומים מקצועיים שונים. ובכן, לאחר בדיקה קצרה ברשת ניתן לראות כי מחיר ממוצע של מדבקת קרבון למכסה מנוע למשל, נע בין 800 ל-1200 ש"ח כולל עבודה. אם אתם מחפשים לקנות רק את גליל ולהדביק בעצמכם ניתן לומר כי המחיר הממוצע לגליל מדבקת קרבון נע בין 100 ל-150 ש"ח לגליל.

מדבקות קרבון לרכב בזול

לאלו הרוצים לחסוך עוד קצת בעלות המדבקות ישנה אופציה עיקרית אחת - קניית מדבקות מאי ביי. כניסה בעמוד הבא באתר איי ביי תיקח אתכם לעשרות חנויות המוכרות גלילים שלמים של מדבקות קרבון לרכב החל מ-10 דולר בלבד.

ישנן שני חסרונות עיקריים באופציה זו - הראשונה היא שתצטרכו להדביק בעצמכם את המדבקה ואם אין לכם ידיים טובות או ניסיון בדברים דומים, לא בטוח שתצליחו להגיע לתוצאה משביעת רצון. השנייה, בקניי מאי ביי, אינכם יודעים מהו איכות החומר ומי עומד מאחוריו - זאת בניגוד לחנות אביזרי רכב שגם תדביק לכם את המדבקות וגם תעניק לכם אחריות ותמיכה על המוצר.

אופציה נוספת לקניית מדבקות קרבון בזול היא לחפש באתרי הלוחות כגון יד 2, הומלס או WinWin או בפורומים מקצועיים מציאות מאנשים שנותרו עם שאריות של חומר ומנסים למכור בזול את המדבקות.

איפה אפשר לקנות מדבקות קרבון לרכב?

לסיום, אספנו עבורכם רשימה של כמה חנויות אביזרי רכב שמוכרות ומציעות מדבקות קרבון לרכב. להלן התוצאות:

המפיק - חברה הממוקמת בפתח תקווה המתמחה בעיצוב ומיתוג עסקים ומציעה בין היתר מגוון פתרונות ומדבקות לרכב לרבות מדבקות קרבון. טל' - 03-7440200

לאוטו - חנות אביזרי רכב בחדרה המציעה ציפוי קרבון 3d שחור או אפור. טל'-04-6342681

קאר לאב (Car Lab) - חברה המתמחה לעיצוב רכב ומציעה מגוון מוצרים של איזרים ותוספות עיצוביות לרכב. החברה מציעה למכירה גליל מדבקות קרבון שלם למכירה. טל' - 077-7054543

חברת 3M - חברת 3M היא אחת החברות הגדולות בעולם המייצרת מדבקות קרבון איכותיות ומשווקת אותן באמצעות חנויות לאביזרי רכב הפרוסות ברחבי הארץ או באמצעות מכירת גלילים ישירות לצרכן. טל' - 09-9615000

0 תגובות: