מחיר הלבנת שיניים

קישורים ממומנים

רוצים לדעת מהו מחיר הלבנת שיניים במרפאה? בכתבה הבאה בדקנו מהם המחירים הממוצעים להלבנת שיניים במרפאה ומהן האלטרנטיבות הזולות יותר. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכם.

תחום הלבנת השיניים הוא אחד מהטיפולים הנפוצים ביותר במסגרת טיפולי השיניים בישראל. לצד מרפאות השיניים הפרטיות המציעות את כל סוגי ההלבנה קיימים גם הרבה מאוד ערכות ביתיות שנמכרות בבתי המרקחת השונים בישראל והתחרות היא גדולה מאוד.

בכתבה הבאה בדקנו אילו מחירים דורשים המרפאות והמכונים הפרטיים עבור הלבנת שיניים? מהן השיטות הנפוצות? מהו ההבדל במחיר בין השיטות השונות וכמה עולה ערכה להלבנת שיניים בבית? אז אם אתם מתכננים להלבין את השיניים, הגעתם למקום הנכון!

הלבנת שיניים - מחירים

כדי שנוכל להציג לכם מחירון הלבנת שיניים ממוצע אך מדוייק ככל האפשר בדקנו במספר גדול מאוד של אתרי מרפאות פרטיות ופורומים המתמחים בטיפולי שיניים ובנוסף, חילקנו את המחירים לפי השיטות המקובלות ביותר כיום. להלן השיטות המקובלות והמחירים:

מחיר הלבנת שיניים באור

השיטה המקובלת ביותר והמומלצת ביותר כיום בקרב רופאי השיניים היא הלבנת שיניים באמצעות קרן אור או ה-Led. שיטה זו מתבצעת במרפאה ואורכת כשעה בממוצע. אחד היתרונות המרכזיים בהלבנת השיניים באור הוא התוצאה הטובה והמיידית שמקבלים מיד לאחר הטיפול ולכן שיטה זו פופולרית ביותר. קיימים מספר מכשירים נפוצים שמציעים הלבנה בשיטה זו כגון ברייט סמייל, זום (Zoom) ועוד'

מחיר הלבנת שיניים Zoom (זום): בין 1000 ל-1500 ש"ח.
מחיר הלבנת שיניים - ברייט סמייל: בין 1500 ל-2500 ש"ח.

מחיר הלבנת שיניים בלייזר

שיטת הלייזר הייתה נפוצה לפני שנים אחדות אך בשנים האחרונות מעדיפים הרופאים את השימוש בקרן אור וזאת מכיוון שבלייזר הסיכון לנזק הוא גבוה יותר ואין הוכחות לכך שהטיפול בלייזר מוצלח יותר משימוש בקרן אור.

מחיר: מחיר הלבנת שיניים בלייזר הוא כמו בשיטת קרן האור ומחירו הממוצע הוא 1500 ש"ח.

מחיר הלבנת שיניים עם סד

עוד שיטה נפוצה בישראל היא הלבנת השיניים באמצעות סד. בשיטה זו המרפאה מבצעת צילום של השיניים שלכם ומכינה תבנית מיוחדת המבוססת על התאמה אישית של השיניים שלכם. בעזרת התבנית אתם מורחים לבד את החומר ולשולטים בכמות ובזמן ההלבנה. היתרון המרכזי בשיטה זו על פני הטיפולים במרפאה הוא האפשרות לשמור את התבניות אצלכם וכך לחדש את ההלבנה ללא צורך בתשלום נוסף.

מאידך, החסרונות בשיטה זו הן התוצאה האיטית יחסית בתוצאות ההלבנה והצורך לעשות זאת ללבד ללא עזרת רופא מקצועי.

מחיר: בין 1000 ל- 1500 ש:ח עבור הכנת הסדים והחומר.

מחיר הלבנת שיניים ביתית

לצד השיטות שצויינו כאן ישנה את האופציה הזולה שנקראת ערכה להלבנת שיניים ביתית. את הערכות האלו ניתן לקנות בבתי מרקחת גדולים בישראל (סופר פארם, ניו פארם וכו') וכן בחנויות קטנות המתמחות לכך. בין המוצרים, ניתן למנות את הערכות של ביטיפול וויט (Beautiful White),קרסט, קולגייט ועוד.

ישנה מחלוקת גדולה בתחום הלבנת השיניים לגבי הצלחת הטיפול בערכה ביתית להלבנת שיניים וקשה לקבוע אם שיטה זו אכן משיגה תוצאות דומות לטיפולים במרפאה (אולי בעתיד נפרסם כתבה העוסקת רק בזה..).

מחיר: בין 100 ל-300 ש"ח.

0 תגובות: