מחיר פיתוח אפליקציה

קישורים ממומנים

יש לכם רעיון אדיר לאפליקציה? בכתבה הבאה בדקנו מהם המחירים המומלצים לבנות אפליקציה לאייפון או לאנדרואיד,  וגם צירפנו לכם . כל הפרטים, בכתבה הקצרה הבאה.

גם אתם חשבתם פעם על איזו אפליקציה מגניבה שתשנה את העולם או אולי חשבת לשדרג את העסק שלכם ולהציע לו אפליקציה משלימה? הגעתם למקום הנכון. בכתבה הבאה ננסה ללמוד כמה עולה לפתח אפליקציה ע"י חברה מקצועית כיצד מתמחרים את עבודת התכנות והפיתוח וגם נציג לכםך רשימה של כמה חברות מקצועיות המתמחות בבניית אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד.

מחיר בניית אפליקציה 

רוב חברות לפיתוח אפליקציות מתמחרות את עלות תכנות האפליקציה לפי שתי שיטות עיקריות - לפי שעת עבודה או לפי תחומי העבודה. אם האפליקציה שלכם היא פשוטה ונועדה בעיקר לצורך תדמית של העסק ואינה דורשת עבודה מורכבת, סביר להניח שהתמחור יתבצע לפי תחומי העבודה (כמו למשל מחיר עבור כל מסך באפליקציה), מחיר עבור תוספות שונות (כגון תמיכה בסיבוב המכשיר וכד') וכמובן ייעוד המכשיר (אפליקציות לאייפון, אנדרואיד ומערכות הפעלה הנוספות).

במקרים מורכבים יותר בהם נדרשת עבודת תכנות מושקעת יותר והוספה של אלמנטים מורכבים יותר כגון אפליקציות מבוססות מקום, אנימציה וכד', חברת הפיתוח תערוך מחקר ואפיון של כמות העבודה הנדרשת ותתמחר לכם אותו בדרך כלל לפי שעת תכנות.

כעיקרון, חברות הפיתוח לא מפרסמות מחירים באתרי האינטרנט שלהן ולכן קשה להציג מחיר ממוצע אמיתי אך לפי בדיקה שעשינו באתרים שונים ובפורומים מקצועיים ניתן לומר שמחיר פיתוח אפליקציה פשוטה מתחיל ב-1000 דולר, אפליקציה קצת יותר מורכבת תעלה כ-5000 דולר ועל אפליקציות מתוחכמות ומורכבות בהרבה התמחור הוא מאוד ספיציפי אך צפוי לעלות כבר עשרות עד מאות אלפי שקלים.

רשימת חברות לפיתוח אפליקציות לאייפון ולאנדרואיד

להלן רשימה של כמה חברות המציעות פיתוח ותכנות של אפליקציות מכל הסוגים ולכל המטרות:

Appli - חברת פיתוח לאפליקציות אייפון ואנדרואיד והיחידה שמציעה מחירון מפורט באתרה מציע מחירים זולים ביותר ואפילו שוברי שוק. כך לדוגמא המחיר עבור פיתוח אפליקציה לאייפון או לאנדרואיד הוא 850 ש"ח בלבד כולל אחסון אצל שרתי החברה, דף פתיחה מעוצב ועוד.

אתר החברה: www.appli.co.il

3 Fish Media - חברה גדולה ומקצועית העוסקת בין היתר בתכנות ופיתוח אפליקציות לסלולר. לחברה לקוחות גדולים מאוד מהמשק הישראלי.

אתר החברה: www.3fishmedia.com

Mobin - אחת החברות המובילות בישראל לפיתוח אפליקציות לאייפון, אנדרואיד וכו'. החברה כבר הספיקה לתכנת אפליקציות לחברות הגדולות ביותר בישראל כגון Yello, אביס, סוגת, הבנק הבינלאומי, ליגת לוטו ועוד.

אתר החברה: www.moblin.co.il


0 תגובות: