בגדי ים נשים 2012

קישורים ממומנים

מהם הדגמים הפופולריים השנה של בגדי ים נשים 2012? אילו מבצעים מציעים הרשתות המובילות והמעצבים המובילים? ועוד מידע רב בנושא. כתבה נשית לחלוטין.

אחד המנהגים הקבועים שלנו בבלוג הוא לבדוק מדי שנה לאחר פסח כאשר הקיץ מגיע, מהן הקולקציות החמות ביותר בתחום בגדי ים לנשים. ובכן, גם השנה בדקנו אילו בגדי ים לנשים 2012 נמכרים בחנויות השונות, מהם המחירים ומי מציע מבצעים שווים. כל הפרטים, בכתבה שלפניכן.

בגדי ים נשים במבצע 2012

נתחיל מיד עם כמה מבצעים שמצאנו כבר מעכשיו והראשון שבהם הוא מבצע של ישראכרט על המציע 100 ש"ח הנחה על בגדי ים של בילבונג (Billabong Boardshop) בקולקציה של בגדי ים  2012 הכולל ביקיני, מכנסי גלישה וכו'. כדי לקבל את המבצע יש להירשם לאתר ישראכרט ולהוריד משם את קוד הקופון שיאפשר לכן לקבל את ההנחה. המבצע בתוקף עד ה-30 למאי אז למי שמעוניינת, כדאי למהר ולהירשם. פרטים בעמוד הבא.

חנות בגדי הים אפרודיטה (שאליה עוד נגיע בהמשך הכתבה) מציעה מבצע על בגדי הים המציע חליפת שינה קיצית חינם לכל מי שרוכשת בגד ים לנשים מקולקציית 2012. פרטים נוספים תוכלו למצוא בדף הבא.

מחירי בגדי ים לנשים 2012

רוב חברות בגדי הים כבר יצאו ופרסמו באתריהן את הקולקציות החדשות לשנת 2012. להלן מידע מפורט על כמה מן החברות והמותגים המובילים בישראל לבגדי ים לנשים:

בגדי ים גליק 2012

רשת חנויות בגדי הים גליק פרסמה כבר את קולקציית בגדי הים של 2012 שמציעה את כל סוגי הדגמים (ביקיני, מונוקיני, טנקיני, חצאיות בגדי ים וכד') ומציעה אף מיקס בין הסוגים.

טווח המחירים - 300-400 ש"ח.

בגדי ים לי קופר 2012

בגדי הים של לי קופר שמו דגש השנה על מראה צעיר ונועז ומציעים בין היתר דגמים רבים של ביקיני, ביקיני סטרפלס וכו'. החברה גם חידשה את גזרות של בגדי הים של 2012 ומציעה חזיות פוש אפ מיוחדת, חזיית הולטר, חזיית משולשים לצד תחתונים ברזילאיים, תחתון גבוה, תחתוני קשירה, תחתונים עם חגורה מתקפלת, תחתוני קשירה ועוד.

טווח מחירים - 200-300 ש"ח.

בגדי ים נשים ספידו 2012

חברת בגדי הים המתמחה בעיקר בבגדי ים ספורטיביים משיקה השנה לצד הדגמים הרגילים גם קולקציה של בגדי ים אופנתיים ומעוצבים לנשים בהשראת האולימפיאדה בלונדון. הצבעים הבולטים בקולקציה השדה הם אדום, כחול, ירוק תפוח, טורקיז, שחור וכתום ורוד.

טווח מחירים - 250 - 400 ש"ח.

בגדי ים בננה 2012

בגדי הים של בננה מגיעים השנה עם דשג על גווני ניאון ומגיעים עם הדפסים אופנתיים רבים ומגוונים. בין הגזרות המובילות ניתן למצוא חזיות סטפלס, חזיות פוש אפ, חזיות משולשים קטנים כאשר במרבית הדגמים, החזיות מגיעעם עם קאפים נשלפים. בנוסף ניתן למצוא גזרות של בגדי ים שלמים המתאימים לנשים בהריון,  בגדי ים המסתירים ומטשטשים את הבטן או את החזה ועוד.

טווח מחירים - בסביבות 250 ש"ח.

בגדי ים אינטימה 2012

קולקציית 2012 של אינטימה כוללת השנה יותר מידות ומתאימה גם לנערות וגם לנשים. בגדי הים של הרשת עשויים מהבדים לייקרה, סנסטיב ועוד.

טווח מחירים - 100-200 ש"ח.

בגדי ים אפרודיטה 2012

הרשת המתמחה בהלבשה תחתונה ובגדי ים לנשים מציעה קולקציה רחבה מאוד של דגמים וגזרות שונות של בגדי ים לנשים.

טווח מחירים - המחיר הממוצע לבגד ים שני חלקים של אפרודיטה הוא כ-180 ש"ח.

בגדי ים גו אנדר 2012

ביקיני, משולש, לייזר קאט ועוד.

טווח מחירים - 200 - 300 ש"ח.

בגדי ים גדעון אוברזון 2012

בגדי הים היוקרתיים של גדעון אוברזון מגיעים השנה עם דגש על צבעים המתאימים לשמש הישראלית וגם חזיות מרופדות מיוחדות המגיעות עם קאפים במידה C, B או D.

טווח מחירים - 400 - 500 ש"ח.

בגדי ים גלית לוי 2012

המעצבת הישראלית הותיקה מציעה השנה קולקציה של בגדי ים נועזים ויוקרתיים עם מגוון הדפסים וצורות שונות בכל סוגי הדגמים - ביקיני, מונוקיני, סטרפלס, בגד ים שלם ועוד.

טווח מחירים - 400 - 500 ש"ח.

בגדי ים נשים מונטה קרלו 2012

קולקציית מונטה קרלו שייכת אף היא לרשת אפרודיטה ומציעה בין היתר דגמים מיוחדים של בגדי ים נשים עם מילוי של ג'ל-קל יוצר תחושה נעימה ומראה טבעי.

טווח מחירים - 350 ש"ח - 500 ש"ח.

בגדי ים גוטקס 2012

בגדי הים של גוטקס שנקראים פרי (Free) מגיעים השנה עם מגוון הדפסים או פאייטים וחרוזים כאביזר נלווה לבגד הים. בין הגזרות כדאי לציין את הדגם של מונוקיני המתפרק והופך לביקיני עם חזייה עם קאפ תומך.

טווח מחירים - 250 - 350 ש"ח.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

הייתי שמיה לדעת גם איזו חברה מציעה דגמים של בגדי ים לנשים בהריון או בגדי ים לנשים מלאות....

תודה מראש למשיבות

ענבל אמר/ה...

מה עם בגדי ים לנשים דתיות? אין לזה בכלל התייחסות

רווית אמר/ה...

הייתי רוצה המלצה לבגד ים זול אבל איכותי.

על מה אתן הייתן ממליצות?