שמלות כלה במבצע

קישורים ממומנים

מחפשות שמלת כלה במבצע? אספנו לכן מבצעים שווים מאתרי המעצבים והמעצבות מהרשת. כל התוצאות, בכתבה הבאה שלפניכן.

לאחר שבכתבה הקודמת עסקנו בטיפים והמלצות על איך לקנות שמלות כלה זולות, הפעם החלטנו דווקא להתמקד במבצעים שונים שמצאנו באתרי מעצבי שמלות כלה שמציעים מגוון הנחות מיוחדות ומבצעים אטרקטיביים. אז אם אתן מחפשות שמלת כלה, הגעתם בדיוק למקום הנכון.

שמלת כלה במבצע

שימו לב: כל המבצעים שמצוינים כאן מתייחסים ליום פרסום כתבה זו (23/2/2012) ואין אנו אחראים על אמינותם. להלן התוצאות:

מבצע של אופיר דהאן

נתחיל עם מבצע שמצאנו על שמלות כלה של המעצב אופיר דהאן שמציע שמלות כלה מוכנות במבצע במחיר של בין 3000 ש"ח ל-5000 ש"ח. המחיר כולל גם את התיקונים וההתאמות וכן גם הינומה ושאל.

קישור למבצע: לחצו כאן לפרטים המלאים.

מבצע של Outlet 

באתר החנות Outlet שברחוב דיזנגוף המציעה שמלות כלה מעצבים מצאנו מבצע המציע את כל דגמי השמלות שבחנות ב-990 עד 1490 ש"ח בלבד.

קישור למבצע: לחצו כאן לכל הפרטים.

מבצע של שובל

הסטודיו לשמלות כלה שובל בכפר סבא מציע באמצעות אתר מתחתנים מבצע על קולקציית שמלות כלה 2012 וגם 2011 במחירים של בין 500 ש"ח ועד 1500 ש"ח. המבצע יתקיים במשך יומיים בלבד בתאריכים 22 ו-23 למרץ.

קישור למבצע: לחצו כאן לכל הפרטים.

מבצע של סיגנוריה

חנות שמלות הכלה סיגנוריה הממוקמת ברחוב לילנבלום 22 בתל אביב מציעה מבצע על שמלות כלה מקלוקציות קודמות החל מ-3000 ש"ח בלבד.

קישור למבצע: לחצו כאן לפרטים המלאים.

מבצע של לירון מייזן

מעצבת לירון מייזן אשר ממוקמת במלון דייויד אינטרקונטיננטל ת"א מציעה במבצעלכל מי שמזמינה שמלת כלה, איפור ועיצוב שיער במתנה.

קישור למבצע: כל הפרטים בעמוד הבא.

שמלות כלה בירושלים

במחלקת האאוטלט של סלון הכלות של המעצבת חנה דאי אשר נמצא בירושלים תוכלו למצוא מבחר שמלות כלה מקולקציות קודמות למכירה או להשכרה במחירים של בין 2500 ל-3900 ש"ח. המחיר כולל גם התאמה ותיקונים. ניתן גם להוסיף בין 300 ל-600 ש"ח לצורך סגירת השמלה לשמלה צנועה.

קישור למבצע: כל הפרטים בעמוד הבא.

שמלת כלה ב-1000 ש"ח בלבד

ולסיום, הסטודיו לכלה מיקה אשר ממקום סמוך לרחוב שינקין ולמדרחוב נחלת בנימין מציע במבצע מיוחד מגוון דגמי שמלות כלה ב-1000 ש"ח בלבד.

לחצו כאן לפרטי המבצע.

אגב, אם גם אתן שמעתן על מבצע שווה על שמלות כלה, אתן מוזמנות לפרסם אותו כאן באמצעות השארת תגובה לכתבה.

מאמרים קשורים:
תכשיטים בזול

0 תגובות: