שמלות כלה בזול

קישורים ממומנים

איפה אפשר לקנות שמלות כלה בזול? הנה כמה טיפים והמלצות שיעזרו לכן למצוא את שמלות הכלה הזולות ביותר. כתבה חובה!

אחת ההוצאות היקרות ביותר בחתונה היא שמלת כלה. המרדף אחר החתונה המושלמת ביותר והכלה היפה ביותר גורם לנשים רבות לאבד את עשתונותיהן ולקנות שמלת כלה בכל מחיר. המעצבות והסלונים כמובן שערוכים לכך ומדי עת לעת מעלים את המחיר כאשר השמיים הם הגבול.

אך מסתבר שלא כולן חושבות כך. לאחרונה החלו יותר ויותר נשים לחפש אחר שמלת כלה יפה אך גם במחירים שפויים. אם גם אתן כאלו ומחפשות אחר שמלת כלה במחירים הגיוניים, הכתבה הבאה מיועדת בדיוק עבורכן. במדריך הבא תוכלו למצוא כמה טיפים, רעיונות ולינקים לאתרים וחנויות שבהן תוכלו למצוא שמלות כלה זולות ויפות.

כמה עולה שמלת כלה?

לפני שנתחיל בטיפים, בואו ננסה להבין בכלל כמה עולה שמלת כלה בממוצע כדי שנבין לאחר מכן איזה מחיר נחשב לזול ואיזו שמלה נחשבת למציאה. ובכן, מבדיקה שערכנו במספר אתרים ופורומים שמתעסקים בחתונות ובהכנות לקראת החתונה, ניתן לקבוע כי מחיר ממוצע של שמלת כלה עומד על בין 4000 ל-6000 ש"ח כאשר ניתן למצוא שמלות רבות גם ב-10,000 ש"ח ומעלה.

שמלות כלה בזול

בכתבה הבאה נציג לכן את כל הטיפים וההמלצות שיעזרו לכן למצוא שמלות כלה בזול במחירים של פחות מ-3000 ש"ח.

המלצה ראשונה - קניית שמלות אונליין

המקום הראשון שהיינו רוצים להמליץ עליו הוא האתר הבא של החנות הנקראת Bridal Shop שממוקמת בדיזנגוף ומציעה שתי אפשרויות של קניית שמלות כלה בזול. האפשרות ראשונה היא קניית שמלת כלה אונליין שלמעשה מעניקה אפשרות ללקוחות החנות להזמין בזול את השמלות ללא צורך להגיע לחנות. מחירי השמלות נעים בין 1200 ש"ח ל-1700 ש"ח. השמלות מחולקות לפי הקטגוריות הבאות - שמלות נפוחות, שמלות כלה צנועות ושמלות כלה קצרות.

האפשרות השנייה שמציעה החנות היא שמלות כלה במבצע כאשר במשך כמה ימים בודדים בכל חודש, כל השמלות שבחנות נמכרות במחיר של 2000 ש"ח בלבד עם תפירה מחודשת.

כתובת האתר: www.bridalshop.co.il

המלצה שנייה - שמלות כלה אקולוגיות (ממוחזרות)

המעצבת בהדרה עדי גולדשמיט שנמצאת בפרדס חנה-כרכור מציעה רעיון ייחודי שנקרא שמלות כלה אקולוגיות. הרעיון הוא פשוט - אתן מביאות מהבית שמלה לבנה פשוטה ובעזרת בדים וחומרים וכמובן רעיון וקונספט עיצובי, בהדרה תתפור עבורכם שמלת כלה אישית ויצירתית. מחירי שמלות הכלה האקולוגיות הן עד 1800 ש"ח בלבד!

לחצו כאן כדי לקבל את כל הפרטים על המבצע.

המלצה שלישית - קניית שמלות כלה באי ביי

לנועזות שביניכן אחד האתרים המגניבים ביותר לחפש שמלת כלה בזול הוא האתר Ebay. האתר מפוצץ במבחר עצום של שמלות מכל הסוגים הנמכרות החל מ-15 דולר בלבד! תוסיפו לזה דמי משלוח ומכס ולא תצטרכו לעבור את ה-1000 ש"ח!

לחצו כאן כדי להגיע ישירות לעמוד שמלות כלה ב-Ebay

המלצה רביעית - קניית שמלת כלה יד 2

טיפ חביב וקלאסי שהתפתח מאוד בשנים האחרונות הודות לרשת הוא קניית שמלות כלה משומשות מאתרי יד שנייה למיניהן (יד 2, הומלס, WinWin וכד'). תוכלו למצוא מגוון של שמלות כלה מכל הסוגים החל מ-500 ש"ח בממוצע. את השמלה תוכלו לקחת לתופרת פרטית כדי שתעשה את ההתאמות לגוף שלכן וקיבלתם שמלה שווה בזול.

המלצה חמישית ואחרונה - שמלות כלה בחינם

כן, קראתן נכון. ישנה עמותה בשם יד אברהם אשר מציעה למי שידה אינה משגת, שמלת כלה בחינם. לעמותה מבחר גדול מאוד (למעלה מ-600) של שמלות כלה מעוצבות מכל הסוגים. כדי להשאיל שמלת כלה בחינם מעומתת יד אברהם יש להירשם לפחות חודשיים לפני החתונה. בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים.

מאמרים דומים:
תכשיטים בזול

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

אני ממליצה על המעצבת ענבל דרור!

אנונימי אמר/ה...

חייב לבדוק בסלון ליקה. שמלות מרהיבות ברמה אירופאית לכלות עם טעם וקלאסה; 0546107266

אידית אמר/ה...

אני ממליצה לך בחום ללכת לענבל דרור. היא מעצבת בחסד עליון. מזל טוב