איך לכתוב קורות חיים?

קישורים ממומנים

רוצים לדעת איך כותבים קורות חיים? אספנו עבורכם מהרשת את המדריכים הטובים ביותר שיעזרו לכם לכתוב קורות חיים ולמצוא עבודה. כל הפרטים, בכתבה שלפניכם.

אחד הפקטורים החשובים ביותר (אם לא החשוב מכולם) במציאת עבודה הוא קורות החיים שלכם. קורות חיים (או בקיצור קו"ח) הם האמצעי הטוב ביותר העומד בפני המעסיק להחליט אם לבחור בכם או במתחרה ולכן, כל מילה שמופיעה בדף יכולה לשנות החלטות וגורלות.

לא פשוט לסכם עשרות שנים בדף אחד או שניים ולכן המשימה בכתיבת קורות חיים היא לא פשוטה בכלל ויש לדעת וללמוד בדיוק כיצד לעשות זאת. בנוסף, תחום העבודה שתבחרו משפיע מאוד על כתיבת קורות חיים ולכל תחום ישנו את הטרמינולוגיה שלו ואת החוקים משלו למשל כתיבת קורות חיים למנהל תהיה שונה מאוד לעומת קורות חיים של עובד רגיל וכד'. לכן, לפני שכותבים קורות חיים צריך להכיר היטב את התחום ואת הסטנדרט המקובל שלו.

בעקבות זאת, החלטו נבכתבה הבאה לשוטט עבורכם ברשת ולמצוא לכם את המדריכים והאתרים הטובים ביותר שילמדו אתכם איך לכתוב נכון קורות חיים ועוד המלצות וטיפים בתחום.

איך כותבים קורות חיים?

המדריך הבא ששייך לשירות התעסוקה הישראלי מציג בצורה מקיפה וברורה את כל מה שתצטרכו לדעת בקשר לכתיבת קורות חיים כמו למשל:
  • שימוש בתבניות מוכנות (קורות חיים כרונולגיים או קורות חיים פונקציונליים).
  • הקפדה על כתיבה נכונה ומסודרת
  • איך יודעים מה להדגיש ומה להסתיר?
בתחתית העמוד באתר הנ"ל תוכלו להוריד את המדריך המלא בקובץ PDF בחינם שידריך אתכם צעד אחר צעד בתהליך הכתיבה.

איך מתאימים את קורות החיים לסוג העבודה?

במדריך הבא מאתר AllJobs תוכלו ללמוד כמה טיפים והמלצות כיצד להתאים בקלות את קורות החיים שלכם לסוג המשרה הספיציפית שאתם מחפשים.

דוגמאות לקורות חיים

לפעמים הדרך הטובה ביותר ללמוד היא באמצעות למידה והסתכלות מדוגמאות של אחרים. באותו אתר של שירות התעסוקה תוכלו למצוא להורדה בחינם תבנית מוכנה של קורות חיים כרונולגיים ותבנית מוכנה של קורות חיים פונקציונליים. כדאי מאוד להשתמש בהם.

כלים לכתיבת קורות חיים בחינם

לאחר חיפושים ברשת מצאנו כמה אתרים וחברות שמציעים לכם כלים אוטומטיים ליצירת קורות חיים בצורה מסודרת ומקצועית ובחינם. הנה שניים מהם:

ג'וב סיטי - האתר הבא ששייך לאתר וואלה ולאתר יד 2 מציע בחינם כלי אוטומטי ליצירת וכתיבת קורות חיים בצורה פשוטה בה אתם מזינים את כל הנתונים שלכם כולל פרטי ההשכלה ועבודות קודמות כאשר בסוף התהליך תקבלו ישירות למייל שלכם קורות חיים מסודרים בתבנית מוכנה למשלוח לפי הפרטים שהזנתם.

כתובת האתר: http://cv.jobcity.co.il

תזוז Tazooz - ם אתר זה מציע כלי עזר קל ופשוט ליצירה אוטומטית של קורות חיים לפי נתונים שתזינו לתוכנה. בנוסף תוכלו לעיין באתר ולמצוא קורות חיים לדוגמא של תחומים רבים כגון קורות חיים הייטק, קורות חיים מנהל מכירות, קורות חיים סטודנט או קורות חיים לחייל משוחר.

כתובת האתר: http://www.tazooz.co.il

קורות חיים בתשלום

ישנם מקרים בהם אנשים מעדיפים לפנות למשרדים אשר מציעים עזרה וכתיבה אישית של קורות חיים בתשלום. ברוב המקרים מדובר בכתיבת קורות חיים לבכירים או כתיבת קורות חיים באנגלית הדורש השקעה נוספת.

בכתבה הבאה שלנו בנושא, נשווה בין החברות השונות כדי ללמוד כמה עולה לכתוב קורות חיים.

0 תגובות: