קורס פסיכומטרי - מבצעים והנחות

קישורים ממומנים

אספנו עבורכם את כל המבצעים וההנחות של מכוני הפסיכומטרי השונים שמצאנו ברשת. אז אם אתם מחפשים קורס פסיכומטרי בזול, הכתבה הזאת מיועדת בדיוק עבורכם.

הפעם החלטנו לצאת לרשת ולהשוות בין המכונים השונים אשר מציעים קורס פסיכומטרי והדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות המבצעים או ההנחות שהם מציעים.אז אם אתם מחפשים קורס פסיכומטרי במבצע, אתם נמצאים במקום הנכון.

התחרות בישראל במכוני הפסיכומטרי היא עצומה והמכונים נלחמים על כל לקוח בעזרת כל כלי שיווקי אפשרי. בדקנו בכל אתר אפשרי והשתדלנו להציג לכם את כל המידע האפשרי ולכן, אנו מקווים שבעזרת כתבה זו תוכלו לבחור בקלות יותר ולהחליט מבחינתם איפה לעשות קורס פסיכומטרי.

לפני שנתחיל, שימו לב: כל המידע נכון ליום פרסום כתבה זו בלבד (25/9/11) ונאסף מאתרים חיצוניים של מכוני הפסיכומטרי ומאתרים נוספים. לכן, אין אנו נושאים באחריותם או באמינותם של הנתנונים.

ירדן פסיכומטרי - מבצעים

רשת ירדן פסיכומטרי היא רשת צנועה עם שני סניפים בלבד המציעה קורס פסיכומטרי בירושלים ובתל אביב. באתר הרשמי של החברה מצאנו מבצע שיכול מאוד לעניין אתכם - מבצע של 35 אחוז הנחה לנרשמים למועד אוקטובר 2011.

לחמן פסיכומטרי - מבצעים

רשת לחמן פסיכומטרי היא אחת מהרשתות הגדולות והמובילות בישראל עם עשרות סניפים בארץ מצפון ועד דרום. בחיפו ברשת מצאנו מבצע של לחמן המציע למועד דצמבר 2011 500 ש"ח הנחה ל-50 הנרשמים הראשונים.

High Q פסיכומטרי - מבצעים

האתר של רשת היי קיו פסיכומטרי הוא לא מן המתקדמים ביותר (וזאת בלשון המעטה) ובאתר הרשמי של הרשת לא מצאנו אזכור על מבצע או הטבה. לעומת זאת, באתר הבא וגם באתר הזה מצאנו את המבצע הבא של רשת HighQ פסיכומטרי המציע קורס פסיכומטרי + בגרות אחת חינם ובגרות נוספת בחצי מחיר.

זיו כספי פסיכומטרי - מבצעים

עוד רשת קטנה לפסיכומטרי היא זיו כספי המציעה המציעה בין היתר גם קורס פסיכומטרי בנתניה וברעננה. באתר הרשמי של החברה לא מצאנו כלום אך בדף הפייסבוק של זיו כספי מצאנו מבצע "חבר מביא חבר" המציע למי שהמליץ לחבר על הקורס ובעקבותיו נרשם אף הוא, סרט מתנה, ארוחה זוגית ו-60 ש"ח מתנה לקנייה במבחר רשתות.
 
קידום פסיכומטורי - מבצעים
 
לצערנו או יותר נכון לצערכם, אחד המבצעים שמצאנו ברשת של רשת קידום פסיכומטרי הסתיים כאשר מבצע זה הציע קורס פסיכומטרי במועד דצמבר בקידום ב-4400 ש"ח בלבד. לפי המבצע בדף הפייסבוק המבצע הסתיים אך אנו ממליצים לכם להתקשר בכל זאת לקידום ולברר אולי אחד מהמשתתפים ביטל את השתתפותו וכך אולי התפנה מקום. בכל אופן, מצאנו לכם עוד מבצע לפסיכומטרי בקידום המציע 500 ש"ח הנחה לנרשמים למועד דצמבר.

אנקורי פסיכומטרי - מבצעים

לרשת אנקורי פסיכומטרי 12 סניפים הפרוסים ברחבי ישראל. באתר של כרטיס האשראי אמריקן אקספרס, מצאנו מבצע המציע למחזיקי הכרטיס 2 אחוז הנחה על קורס פסיכומטרי באנקורי.

יואל גבע, EZway, ניב רווח, יתרון, פסיכומטרי אחד על אחד

במכוני הפסיכומטרי הנ"ל לא מצאנו בשום אתר ברשת אזכור על מבצע או הנחה מיוחדת. אם אתם מכירים או שמעתם על מבצע נוסף במכון לקורס פסיכומטרי אתם יותר ממוזמנים להוסיף אותו כאן באמצעות כתיבת תגובה לכתבה זו.

מאמרים קשורים:
המלצות למכון פסיכומטרי
מחירי קורס פסיכומטרי

1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

Great fforumm! Thanx guys!