ציוד לסקי - המדריך השלם

קישורים ממומנים

איפה קונים ציוד סקי? מה צריך לקנות בשביל חופשת סקי למתחילים? האם כדאי לקנות או לשכור? ועוד טיפים והמלצות בכתבה הבאה שלפניכם.

עונת הסקי כבר בפתח ועכשיו זהו הזמן הטוב ביותר לקנות ציוד לסקי ולתכנן ולהתארגן לחופשה. בכתבה הבאה אספנו עבורכם את ההמלצות הטובות ביותר מהרשת לקראת חופשת הסקי שלכם אז אם אתם מתחילים בתחום ועושים את צעדכם הראשונים בגלישת סקי, הכתבה הזאת מיועדת עבורכם.

ציוד לסקי - מה צריך?

מאחר ובני האדם שונים זה מזה, קשה ליצור רשימה אחידה של ציוד לסקי הנדרש אך לטעמנו, הדף הבא באתר "אלפא קלאב" מציג בצורה הטובה ביותר רשימת ציוד לסקי המקיפה והאובייקטיבית ביותר עבורכם. האתר הנ"ל בחר להציג רשימה של ציוד סקי המתאים לחופשה בת שבוע ימים ונדמה כי לא פסח על כלום.

הרשימה מחולקת לקטיגוריות כגון מסמכים (דרכונים, אשרות, ביטוח מיוחד וכו'), ביגוד למלון וכלי רחצה, ציוד וביגוד לגלישה (ביגוד טרמי, חליפת גלישה, תיק סקי וכו') ואביזרים נלווים שצריך לקחת.


ציוד לסקי - לקנות או לשכור?

נדמה כי שאלת השאלות אשר מעסיקה ותמשיך להעסיק את מרבית הגולשים ובעיקר את המתחילים היא האם כדאי למתחילים לקנות ציוד סקי? ובכן, הנטייה הטבעית של מתחילים בסקי היא לשכור ציוד ולא לקנות וזאת אכן מחשבה הגיונית (מה גם שחבילות סקי רבות מכלילות בתוך החבילה גם את ציוד הסקי).

מצד שני ישנם מומחים שטוענים כי בצורה הזאת ההתחלה שלכם תהיה על צד שמאל ואתם מרחיקים את הפוטנציאל שלכם להינות מהגלישה לשנים הבאות. אנו ממליצים לכם לקרוא כמה כתבות בנושא לפי שאתם מחליטים.

בכתבה הבאה למשל תוכלו לקרוא דעה של מדריך סקי מקצועי אשר טוען כי עדיף לקנות ציוד מאשר לשכור. השרשור הבא מתוך "פורום למטייל" מומלץ אף הוא לקריאה לפני שאתם מחליטים.

טיפים למי שהחליט לקנות ציוד סקי
  • כדאי להירשם לקורס סקי קצר כדי לללמוד ולהכיר את כל המושגים וכך תוכלו לדעת בדיוק מה אתם צריכים לקנות והקנייה תהיה יעילה יותר.
  • כדאי לחפש ציוד לסקי משומש באתרים כמו יד 2 או בפורומים של גולשי סקי המפוזרים ברשת. שוק יד 2 לציוד סקי הוא פעיל ביותר ורוב הסיכויים שתוכלו למצוא את כל מה שאתם צריכים במחירים זולים בהרבה.
טיפים למי שהחליט לשכור ציוד סקי
  • הרבה מומחים ממליצים לשכור ציוד סקי דרך האינטרנט לפני הטיסה ולא לחכות ולהשכיר באתר הסקי מכיוון שכך המחירים יהיו זולים יותר וישנה אופציה להשוואת מחירים טובה ואמינה. האתר www.ski-rental.co.uk הוא אחד המומלצים להתחיל ממנו.
איפה קונים ציוד סקי?

ישנם לא מעט חנויות בארץ שמציעות ציוד לסקי ולסנובורד למכירה והשכרה. הנה רשימה של כמה מהן:

אופפיסט - חנות לציוד סקי אשר ממוקמת בהרצליה ומציעה ציוד איכותי לסקי ולסנובורד החל מביגוד סקי ועד לציוד הגלישה המתקדם ביותר.

סקי פס - רשת חנויות לציוד לסקי עם סניפים בתל אביב וחיפה ונחשבת לאחת מהחנויות המובילות בישראל בכל הקשור לסקי. בחנות תוכלו למצוא את כל הציוד המתקדם ביותר של החברות המובילות בתחום כגון ברטון (פליניג וי), ברוגי, ספיידר, פישר ועוד. כמו כן תוכלו גם לשכור או לקנות חליפות גלישה לילדים ולמבוגרים.

סקימולטור - רשת המונה שלוש חנויות סקי הממוקמות בחיפה עמק חפר וחולון המציעות ציוד סקי למכירה והשכרה וכן מציעה בין היתר לימוד סקי בקורסים קצרים למתחילים ולמתקדמים.

עד כאן להפעם. בכתבה הבאה נציג לכם מחירים ממוצעים של ציוד לסקי וגם נאסוף עבורכם מבצעים אז בואו לבקר.שמצאנו ברשת.

0 תגובות: