כרטיסים לבוב דילן

קישורים ממומנים

הזמר האגדי בוב דילן מגיע להופעה יחידה בישראל. מתי זה? כמה עולה כרטיס להופעה? ופרטים נוספים בכתבה הבאה שלפניכם.

לרשימת ענקי המוסיקה שכבר הספיקו לבקר אותנו בשנים האחרונות כדוגמת אלטון ג'ון, פול מקרטני או ליאונרד כהן מצטרף עתה אחד מגדולי האמנים בוב דילן. דילן מגיע אלינו כחלק ממסע הופעות בינלאומי גדול מאוד שהחל מהמזרח הרחוק וממשיך לאחר ישראל באירופה כאשר על הגעתו לישראל אחראי משרד ההפקות של מרסל אברהם.

כרטיסים לבוב דילן

ההופעה של בוב דילן בישראל תתקיים באיצטדיון רמת גן ב-20 ליוני בשעה 20:30 כאשר כל המקומות להופעה הם מקומות ישיבה בלבד. על רכישת הכרטיסים אחראי משרד הכרטיסים "לאן" שאתר האינטרנט שלהם חווה בשבוע שעבר עומס עצום בעקבות הביקוש הגבוה לכרטיסים לדילן.

מחיר כרטיס והנחות להופעה של בוב דילן

בדקנו עבורכם ברשת מהם מחירי הכרטיסים להופעה של בוב דילן והאם אפשר למצוא הנחות להופעה. ובכן, בשונה מההופעות הקודמות, הפעם גופים גדולים בנק דיסקונט, ישראכארט וכד' לא לקחו על עצמם מכירת כרטיסים מוזלים להופעה ונכון לעכשיו לא מצאנו בשום מקום הנחה (כמובן שאם נמצא, נעדכן מיד).

בבדיקה באתר של "לאן" מצאנו כי מחירי הכרטיסים להופעה של בוב דילן מתחילים בין 250 ש"ח ומגיעים עד ל-1000 ש"ח כאשר המחירים נחלקים לחלוקה הבאה:

כרטיס ב-250 ש"ח - מקומות ביציע בשערים המרוחקים ביותר מן הבמה.

כרטיס ב-350 ש"ח - מקומות ביציע בשערים קרובים יותר אל הבמה.

כרטיס ב-450 ש"ח - מקומות ביציע הקרוב ביותר לבמה.

כרטיס ב-550 ש"ח - מקומות על הדשא באיזור הנקרא דשא ג-3 (מרוחק מן הבמה).

כרטיס ב-650 ש"ח - מקומות VIP ביציע מיוחד הנקרא תא כסף.

כרטיס ב-1000 ש"ח - מקומות בדשא באיזור הנקרא ג-1 והמקום הכי קרוב אל הבמה ואל בוב דילן.

להזמנת הכרטיסים באתר "לאן" לחצו כאן.

לסיום, אם אתם סקרנים לדעת איך תישמע ההופעה של דילן, הנה קטע קצר שהעלה גולש ליוטיוב מתוך הופעה של דילן בהונג קונג מהחודש שעבר. תהנו.




1 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ראיתי שמוכרים כרטיסים לבוב דילן באתר גו-טיקט. אני קניתי דרכם פעם אחת בעבר והם היו בסדר גמור. אפילו יצא קצת יותר זול. זה די ממזמן, אבל שווה לבדוק.