ספא זול

קישורים ממומנים

מחפשים ספא בזול? חיפשנו לכם ברשת מקומות המציעים חבילות ספא זולות בפחות מ-500 ש"ח. כל הפרטים בכתבה שלפניכם.

בשנים האחרנות, שוק הספא בישראל התעורר לחיים ובדומה מאוד לתחום הצימרים ממשיך להתפתח ולהמציא את עצמו מחדש. רק בעיר תל אביב ישנם עשרות ספא שונים ומגוונים המציעים את כל הפינוקים שספא יכול להציע.

כדי שלא תלכו לאיבוד וכדי לעשות לכם סדר, חיפשנו עבורכם כמה חבילות ספא זולות במרכז שמחירם הוא פחות מ-500 ש"ח. להלן התוצאות:

חבילות ספא זולות במרכז

ספא בכפר - ספא במשמר השבעה המציע מגוון טיפולי ספא ליחיד או לזוג. באתר האינטרנט של המקום מצאנו לכם מבצע המציע שתי חבילות ספא מפנקות בפחות מ-500 ש"ח הכוללים עיסוי של 45 דקות או במשך שעה בשילוב גקוזי ועוד פינוקים נוספים. טל': 054-4909016

טומוקו - ספא בהרצליה המציע ספא יפני עם שילוב של אלמנטים מהמזרח הרחוק. בין מגוון הטיפולים שמציע המקום, מצאנו לכם טיפול זוגי קלאסי הכולל שעה של טיפול זוגי עם עיסויים ושמנים מיוחדים ועוד ב-540 ש"ח. טל': 09-9552365

ספא רמת אביב - מבצע הכולל 50 דקות של עיסוי גוף וג'קוזי לחצי שעה נוספת עם כוסות יין, חלוק, מגבת, נעליים וכיבוד קל ב-399 ש"ח. לפירוט המלא ולהזמנות לחצו כאן.

ספא במלון קראון פלאזה תל אביב - חבילת ספא זוגית הכוללת 45 דקות ושימוש במתקני הספא של המלון הכוללים ג'קוזי, סאונה, או בריכה ב-420 ש"ח. לקישור למבצע לחצו כאן.

עולם הספא - מקום זה הממוקם בשכונת נווה צדק בתל אביב מציע חבילת ספא זולה ב-480 ש"ח בלבד הכוללת עיסוי גוף זוגי של 50 דקות, שמפניה וכיבוד קל. לחצו כאן לפרטים נוספים.

0 תגובות: