הדפסה על דיסקים

קישורים ממומנים

כמה עולה הדפסת דיסקים? איפה אפשר למצוא הדפסת דיסקים בזול ועוד כמה המלצות וטיפים בכתבה הבאה.

אם אתם אומנים צעירים שמחליטים לקחת על עצמכם את הפצת הדיסקים וייצורם, אחד מהשלבים בפרוייקט הוא שלב ההדפסה על הדיסק. אם מדובר על כמות קטנה של דיסקים תוכלו לעשות זאת בזול בעצמכם, אך כאשר מדובר על סכום גדול של עותקים למשל 1000 דיסקים, מומלץ לפנות לבית דפוס ולמקומות המתמחים בהדפסה על דיסקים בכמות מסחרית.

שיטות להדפסה על דיסקים

ישנם כמה שיטות עיקריות בהם בתי דפוס מדפיסים על דיסקים:

הדפסה על מדבקות לדיסקים - בשיטה זו בית הדפוס מכין לכם מדבקות בדיוק בגודל של דיסק ועליהן העיצוב והטקסט שבחרתם ולאחר מכן מדביקים את המדבקה על הדיסק.

הדפסת דיסקים בהזרקת דיו - בעזרת מדפסת, מדפיסים על דיסקים עם ציפוי מיוחד את הדוגמא שתבחרו.

LightScribe - שיטת ה"לייטסקרייב" היא שיטה מיוחדת ובה הופכים את הדיסק בתוך הכונן ובאמצעות לייזר צורבים את הדוגמא שבחרתם בכל מקום בו תבחרו.

הדפסת משי - אחת מהשיטות הפופולריות ונפוצות ביותר להדפסה על גב הדיסקים. הדפסת משי היא גם בדרך כלל זולה יותר משאר השיטות.

הדפסה על דיסקים - מחירים

אז כמה עולה הדפסת דיסקים? ובכן התמחור מתבצע לפי מחיר לדיסק בודד כאשר יש כמובן מינימום של כמות שתצטרכו להזמין (בד"כ מינימום 500 דיסקים). בממוצע, מחיר הדפסה על דיסק עולה בין שקל אחד ל- 5 שקלים לדיסק כאשר הבדל במחיר יבוא לידי ביטוי בעיקר בסוג השיטה שבחרתם.

בד"כ הדפסה על דיסק בהדפסת משי תעלה לכם 1-2 ש"ח לדיסק. ושימוש בטכנולוגיות מתקדמות יותר יעלו יותר. ישנן שיטות זולות מאוד אך עם חסרונות כמו למשל מחיקת ההדפסה עם יד לחה לאחר ההדפסה וכד'. לכן, מומלץ לברר היטב ולשאול את בית הדפוס על ההשלכות של כל שיטה.

חברות להדפסה על דיסקים

הנה רשימה של כמה חברות ובתי דפוס המתמחות בהדפסה על דיסקים בשיטות שונות:

סי די ליין - חברה המתמחה בשכפול, ייצור והדפסה על דיסקים. החברה מציעה הדפסה במשי והדפסת לייזר דיגיטלית.

לירה - חברה גדולה לשכפול והדפסת דיסקים. החברה מציעה חבילות שונות של הדפסות על דיסקים עם חבילות תמחור משתנות.

די סי די מקסימום - חברה לייצור, שכפול, חיתוך והדפסת דיסקים המדפיסה על דיסקים במספר שיטות כגון הדפסת משי, הדפסה על דיסקים באופסט והדפסה דיגיטלית.

1 תגובות:

Eyal אמר/ה...

כתבה טובה עזר לי