ניתוח עפעפיים - איפה כדאי?

קישורים ממומנים

למי כדאי לעבור ניתוח עפעפיים? מהם הסוגים השונים? כמה עולה ניתוח כזה ואיפה כדאי לעבור ניתוח עפעפיים במאמר הבא.

ניתוח עפעפיים היא מונח די כללי כאשר בפרקטיקה, יכול להיות שאתם מעוניינים דווקא בהרמת גבות או מתיחת עפעפיים. ניתוחי עפעפיים הם אחד מהניתוחים הפלסטיים הנפוצים ביותר בישראל.

שיטות וסוגים של ניתוח עפעפיים

ניתוח עפעפיים נחלק לשני סוגים:
  • ניתוח הרמת עפעפיים עליונים
  • ניתוח הרמת עפעפיים תחתונים
בשני הסוגים הניתוח נועד לתקן את המראה האסתטי של העיניים והעפעפיים כאשר בגלל גיל (או סיבה תורשתית) נראות נפולות מדי ומקנות מראה עייף או זקן לפנים.

ניתוח עפעפיים עליונים

ניתוח עפעפיים עליונים נחשב לפשוט מבין השניים כאשר המנתח מבצע חתך קטן ומוציא רקמות עור ושומן במידה הרצויה כדי לעצב מחדש את מראה הגבות והעפעפיים. ניתוח זה בדרך כלל קצר ונמשך כשלושת רבעי שעה ובנוסף, כמעט ולא נשארת צלקת לאחר הניתוח.

ניתוח עפעפיים תחתונים

ניתוח זה לעומת זאת מורכב יותר ונמשך זמן רב יותר (קצת פחות משעתיים). בניתוח עפעפיים תחתונים קיימות שתי שיטות מקובלות - השיטה האחת (מכונת גם השיטה הישנה) היא בעזרת חתך קטן מתחת לריס, הוצאת השומן ותפירת החתך לאחר מכן, והשיטה החדשה לניתוח עפעפיים תחתונים ובה מבוצע מעין חתך פנימי ובעזרת טיפול לייזר, מסירים את השומן הלא רצוי כאשר אין צורך בתפרים לאחר מכן.

ניתוח משולב

במקרים מסויימים מתבצע ניתוח עפעפפים משולב אשר כולל גם ניתוח הרמת גבות וגם ניתוח עפעפיים עליונים כאשר היתרון הגדול בו הוא אי הצורך בתפירת החתך וכתוצאה מכך כמעט ואין צלקת לאחר הניתוח.

ניתוח עפעפיים - מחיר

מחיר ממוצע בשוק לניתוח עפעפיים עומד על כ-10,000 ש"ח כאשר המחיר יכול להשתנות בהתאם לסוג הניתוח או מספר העפעפיים (למשל, יש הבדל במחיר אם מדובר רק בניתוח שני עפעפיים תחתונים או בשני עפעפיים תחתונים ושני עליונים).

כפי שציינו בראשית המאמר, קיימים היום המון מבצעים שונים על ניתוחי עפעפיים ולכן כדאי לברר היטב בין כל המרפאות השונות כדי למצוא את המחיר הזול ביותר. (הנה למשל פרסום באינטרנט על ניתוח עפעפיים ב-6000 ש"ח בלבד).

איפה כדאי לעבור ניתוח עפעפיים?

בישראל קיימים כיום מכוני אסתטיקה ומנתחים פרטיים רבים המציעים ניתוחי עפעפיים. התחרות ביניהם היא גדולה מאוד ולכן רבים מהם מציעים הנחות או מבצעים ניתוח עפעפיים. הדבר החשוב ביותר שאתם צריכים לעשות כדי לבחור מנתח לעפעפיים הוא לפנות רק למנתח פרטי שקיבלתם עליו המלצות ולוודא שהמנתח בעל נסיון וותק בתחום. כמו כן, כדאי מאוד גם לקבל יחס טוב וסבלני מצד המנתח ולא אחד שרוצה לקחת את הכסף ולהמשיך הלאה.

הנה רשימה של כמה מנתחים ומכוני אסתטיקה המתמחים בניתוחי עפעפיים שכדאי ומומלץ לברר ולבדוק עליהם:
  • ד"ר זיילר - מומחה לכירורגיה פלסטית אשר מתמחה בין היתר בכל סוגי ניתוחי העפעפיים.
  • ד"ר מאיר כהן - מנתח פלסטי ותיק ומוכר בתחום הניתוחים הפלסטיים. המרפאה ממוקמת ברחוב ז'בוטינסקי רמת גן.
  • ד"ר אייל גור - מנתח פרטי לכירוגיה אסתטית אשר מוכר מאוד בישראל ובעולם בתחום המיקרו כירורגיה.
  • ד"ר רון עזריה
  • רשת פרפורציה - הרשת הגדולה לטיפולים וניתוחים אסתטיים מציע אף היא ניתוחי עפעפיים וגבות.
  • ד"ר מרקוס הראל
  • ד"ר רוני מוסקונה - אחד המנתחים המובילים בישראל בתחום הניתוחים הפלסטיים המציע את כל הסוגים של ניתוח עפעפיים.
  • ד"ר יגאל ליבוביץ' - מומחה ברפואת עיניים ובניתוחי עפעפיים.
  • ד"ר בנימין שלו
  • ד"ר יורם וולף - מומחה לניתוחים קוסמטיים אשר כוללים גם ניתוחי עפעפיים. לוולף שתי מרפאות בתל אביב ובאילת.
  • ד"ר דוד לשם
  • ד"ר אלכס לבנברג - דוקטור לכירורגיה פלסטית למעלה מ-15 שנה המציע את כל סוגי הניתוחים המבוקשים.
  • ד"ר יפתח יסעור - מומחה כירוגי לניתוחי עין ועפעפיים אשר מתמחה בכל השיטות והניתוחים הנחוצים כגון תיקון צניחת עפעפיים, מתחית עפעפיים, ניתוח עפעפיים ללא צלקת ועוד.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

ד״ר רן בן כנען מבית חולים איכילוב ( מקבל מטופלים גם בצפון) רופא מצוין ומקצועי מאוד

הדר אמר/ה...

עברתי ניתוח עפעפיים משולב גם עליון וגם תחתון אצל פרופ ליבוביץ. ממליצה בחום!!!!! אין יותר מאושרת ממני!!! גם מנתח מצויין וגם בן אדם מקסים!!!! ממליצה בחום!!!
הדר

נורית אמר/ה...

אני גם נותחתי על ידי דר בן כנען מאיכילוב ואין לי מילים, יחס מעולה מקצועיות איכפתיות, מודה מקרב לב. בן אדם נהדר ורופא מדהים מס אחת!!