בגדי ים נשים

קישורים ממומנים

איזה חברות ומעצבים של בגדי ים לנשים הולכים הקיץ? מה הדגמים הפופלריים? כמה עולה בגד ים? איזה סוג בגד ים מתאים למי? ובקיצור, כל מה שרציתן לדעת על בגדי ים נשים 2010 בכתבה הבאה.

לקראת הקיץ המתקרב ובדיוק כמו בשנה שעברה, גם הפעם החלטנו לכתוב סקירה על בגדי ים לנשים לקיץ 2010. בכתבה הזאת תוכלו לגלות את דגמי בגדי הים הנפוצים וללמוד על מחירי בגדי הים ולקבל המלצות וטיפים שונים. כמו כן נציג לכן רשימה של חנויות ומעצבים בהן אפשר לקנות בגדי ים לנשים.

איזה בגד ים לקנות?

אז קודם כל בואו ננסה להבין איזה בגד ים לנשים כדאי לקנות? ובכן, כמו כל פריט אופנה, גם בקולקציה של בגדי הים לנשים קיים אינסוף דגמים ועיצובים של בגדי ים ולכן משימה זו היא לא קלה בכלל! הדבר הראשון שכדאי לבדוק הוא איזה סוג בגד ים מתאים לך?

ובכן, מלבד הדגמים הנפוצים כמו ביקיני או בגד ים שלם, בשנים האחרונות ישנם כמה סוגים של דגמים שהצטרפו כמו טנקיני, מונוקיני, בגד ים א-סימטרי וכד'. כדי לדעת איזה בגד ים מתאים לפי מבנה הגוף שלך אנו מציעים לכן המלצה למדריך מצוין מכתבה ב-Ynet מושקעת במיוחד ובה תקבלו המלצות לבגדי ים המתאים לכל סוג מבנה גוף.

כך למשל תוכלו לגלות שבגד ים חלק מתאים למלאות, בגד ים עם מפתח ירך גבוה יתאים לבעלות אגן רחב, לבעלות חזה גדול יתאים בגד ים עם תמיכת ברזלים או בגד ים סטרפלס לבעלות חזה קטן וכו' ובנוסף תוכלו לגלות טיפים איך מודדים בגד ים. בקיצור, אנו ממליצים לכן מאוד לקרוא את המדריך המלא בקישור הבא.

מחירי בגדי ים

אז כמה עולה בגד ים לנשים 2010? ובכן, הנה טווח מחירים של בגדי ים לפי כמה חברות מובילות של בגדי ים ולפי אתרי חנויות שונות שמצאנו ברשת:

בגדי ים נשים קוברה: בין הקולקציה הגדולה של בגדי הים תוכלו למצוא דגמים של ביקיני, סטרפלס או בגד ים שלם בסביבות 300 ש"ח ל-350 ש"ח.

בגדי ים נשים לאה גוטליב: מחיר הדגמים של המעצבת לאה גוטליב כמו בגד ים שלם, ביקיני, או שמלת גוף נעים באיזור ה-450 ש"ח ומעלה.

בגדי ים נשים בננה - מחירי בגדי הים של בננה זולים יחסית לשתי הראשונות ותוכלו לקנות ביקיני של בננה החל מ-180 ש"ח.

בגדי ים פוקו פנו (Poco Pano)- מציעים דגמים במחירים גבוהים יחסית העומדים על מעל 400 ש"ח לביקיני.

בגדי ים נשים גלית לוי - כמו מעצבות אחרות, מחיריהדגמים של בגדי ים של גלית לוי נעים בין 350 ש"ח ועד לכ- 500 ש"ח.

בגדי ים נשים גו אנדר - המחירים של הדגמים של גו אנדר עומדים פחות או יותר באמצע כך שתוכלו לקנות ביקיני בסביבות ה-220 ש"ח בממוצע.

והנה עוד כמה חברות של בגדי ים שכדאי גם לבדוק:
  • לי קופר
  • גוטקס
  • בוניטה דה מאס
  • פילה
  • גדעון אוברזון
  • פלפל
  • סלוגי
  • ברבאדו
מאמרים קשורים:
בגדי ים זולים

1 תגובות:

יונית אמר/ה...

מה עם בגדי ים לנשים בהריון. לא ציינתם...

האם מחיר בגדי ים לנשים בהריון עולים יותר מן הממוצע?